XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doen jullie ook allemaal mee met de [Link niet meer beschikbaar]? Hiermee kan je 150eu aan top supplementen winnen!!:D:D

Eldert

Ik zoek iets tegen acne, nu heb ik gehoord dat zink hier tegen helpt. Alleen de zink die jullie hebben is allemaal 50mg per capsule, en als ik even op internet zoek is dit veel te veel om op een dag te nemen. Waarom wordt het dan niet verkocht in kleinere hoeveelheden?

Optimen gebruik ik onder andere voor de zink inname. 3x daags is 80% adh.

Ik zoek iets tegen acne, nu heb ik gehoord dat zink hier tegen helpt. Alleen de zink die jullie hebben is allemaal 50mg per capsule, en als ik even op internet zoek is dit veel te veel om op een dag te nemen. Waarom wordt het dan niet verkocht in kleinere hoeveelheden?

Krijg je acne van de eiwitshake's? De zinkdosering in deze zit op 15mg;)

- Eldert

Biergist heeft bij mij ook goed geholpen tegen acne. Dit kan je kopen bij de Kruidvat.

Just my 2 cents.

Ik ben m'n wachtwoord kwijt op de webshop. Als ik 'm opvraag dan zou er een verificatie code naar mijn mail gestuurd moeten worden maar ik ontvang niks ???

Is hier misschien een alternatief voor? Zou wel fijn zijn als ik voor 22:00 mijn bestelling afgerond kan hebben :D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 20:46 ----------

Vals alarm. Ik heb 'm binnen :)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 20:48 ----------

Ik heb nu mijn wachtwoord veranderd en daar kan ik niet mee inloggen. Dus het lukt nog steeds niet >_>

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 20:49 ----------

Fixed :P

Biergist heeft bij mij ook goed geholpen tegen acne. Dit kan je kopen bij de Kruidvat.

Just my 2 cents.

Kan inderdaad ook;)

Ik ben m'n wachtwoord kwijt op de webshop. Als ik 'm opvraag dan zou er een verificatie code naar mijn mail gestuurd moeten worden maar ik ontvang niks ???

Is hier misschien een alternatief voor? Zou wel fijn zijn als ik voor 22:00 mijn bestelling afgerond kan hebben :D

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 20:46 ----------

Vals alarm. Ik heb 'm binnen :)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 20:48 ----------

Ik heb nu mijn wachtwoord veranderd en daar kan ik niet mee inloggen. Dus het lukt nog steeds niet >_>

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 20:49 ----------

Fixed :P

Mooizo:D:D

Eldert

Al inzicht op de nieuwe weekaanbiedingen van morgen.

Ingelogged, alles in orde, klaar om de betaling af te ronden, krijg ik niet de optie om een bank te selecteren. Hij verbind mij automatisch door naar AMRO ipv Rabobank. Is dit een bekend probleem?

Al inzicht op de nieuwe weekaanbiedingen van morgen.

Blijft nog even een verrassing;)

Ingelogged, alles in orde, klaar om de betaling af te ronden, krijg ik niet de optie om een bank te selecteren. Hij verbind mij automatisch door naar AMRO ipv Rabobank. Is dit een bekend probleem?

Dit is geen probleem, dit is puur omdat AMRO onze bank is. Bestellen moet gewoon kunnen:)

- Eldert

Ah, nu doet ie 't weer. De AMRO site werkte tijdelijk niet meer.

kzie nog weinig reacties over launch? hebben jullie er al positieve dingen op gehoord B&F?

Ik heb het vandaag voor de 3de keer gebruikt maar vind het eigenlijk wel top wordt niet moe en krijg onwijs zin om te trainen.

de correcte wijze is 2 maal 3 tabletten te nemen per dag, ik neem er gewoon 6 30/45min voor het trainen.

kzie nog weinig reacties over launch? hebben jullie er al positieve dingen op gehoord B&F?

Ik heb het vandaag voor de 3de keer gebruikt maar vind het eigenlijk wel top wordt niet moe en krijg onwijs zin om te trainen.

de correcte wijze is 2 maal 3 tabletten te nemen per dag, ik neem er gewoon 6 30/45min voor het trainen.

Wij hebben eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gehad op Launch. Je kan inderdaad het best 4 - 6 tabletten ongeveer een half uur voor je training nemen;) Het is zeker een aan te raden pre-workout en al helemaal voor deze prijs!:)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 07:11 ----------

Hahahahha 2 scoops napalm??? Wtf

2 scoops is inderdaad wel wat veel:eek: Er wordt aangeraden om 1/2 tot een hele dosering te gebruiken, natuurlijk kan het zo zijn dat de 1 er wat gevoeliger voor is dan de ander!;)

Toen ik onlangs naar de solid keek, stond hij op 29,90. Als je iets in de weekaanbieding zet, moet er wel echt een prijsverlaging zijn he.

Heb nog al gemerkt dat dit gebeurt...

En die link bij jou van 'weekaanbiedingen tot 70% korting'. Heb er nog nooit gezien met 70% korting hoor....

Toen ik onlangs naar de solid keek, stond hij op 29,90. Als je iets in de weekaanbieding zet, moet er wel echt een prijsverlaging zijn he.

En die link bij jou van 'weekaanbiedingen tot 70% korting'. Heb er nog nooit gezien met 70% korting hoor....

crying-baby.jpg

Ik denk dat je niet goed oplet heel vaak word de prijs al aangepast voor de week aanbieding ingaat noemen ze service.Verder denk ik dat je dan de BSN styntha-6 en igniter shot actie gemist hebt.En als je gaat kijken bij de concurrent dat prijsverschil mee nemen en dan nog de aanbieding van B&F dan heb je ineens een groot verschil zoals de boardsponsor die extra grote kleding maat die hebben opruiming aanbiedingen die schele 2 euro met de marktprijs terwijl bij B&F scheelt dit vaak 50-80 procent.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven