MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens de feestdagen had je ook die repen van BSN voor 14.90€ dacht ik? Was ook een mooie aanbieding.

Er zitten vaak mooie aanbiedingen in hoor! Maar als je die supps niet nodig hebt, valt het minder op :)

Er staat profiteer NU. Zo'n acties zijn eenmalig...

Bij die acties is het enkel jammer dat de producten altijd zo goed als vervallen zijn (syntha-6 bars en repen). Is altijd maar een maand houdbaar, maar dit zetten ze er dan meestal niet bij... Jammer als je er veel van koopt.

Word er altijd bij vermeld is volgens mij verplicht en anders is het hier op het forum wel te lezen

crying-baby.jpg

Jammer dat je in dit topic nooit eens een kritische opmerking kan maken, zonder dat er een heleboel fanboys op je afkomen.

In dit topic is er blijkbaar enkel plaats voor positieve reacties...

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 10:15 ----------

Word er altijd bij vermeld is volgens mij verplicht en anders is het hier op het forum wel te lezen

Ja, je leest het nadat iemand het op het forum vraagt. Was zo bij de repen in januari. Bij de flesjes stond het er wel bij geloof ik...

Je mag best kritiek leveren dan wel gegronde kritiek en niet wat roepen bij de tested pre workout staat het ook kost dan maar 6 euro ;).

Bij die acties is het enkel jammer dat de producten altijd zo goed als vervallen zijn (syntha-6 bars en repen). Is altijd maar een maand houdbaar, maar dit zetten ze er dan meestal niet bij... Jammer als je er veel van koopt.
Je kan toch niet verwachten dat ze nieuwe producten een stevige korting gaan geven? B&f wilt nog altijd winst maken hé :)

Toen ik onlangs naar de solid keek, stond hij op 29,90. Als je iets in de weekaanbieding zet, moet er wel echt een prijsverlaging zijn he.

Heb nog al gemerkt dat dit gebeurt...

En die link bij jou van 'weekaanbiedingen tot 70% korting'. Heb er nog nooit gezien met 70% korting hoor....

De solid was voorheen 39,90 , nu is deze 29,90 (een prijsverlaging van 25%). Dus er is toch aardig wat afgegaan;)

Voor zover wij weten zetten we het er altijd bij. Helaas is het wel eens voorgekomen dat het onduidelijk/niet op de site stond. Wij proberen er wel altijd goed op te letten:)

Dit is inderdaad ook verplicht, vandaar dat we het er altijd bij zetten!;)

2de keer dat ik de hele nacht wakker heb gelegen van LAUNCH :(
bij noxi etc. etc. had ik er vaak geen last van, misschien trekt dit nog weg ik hoop het!

2de keer dat ik de hele nacht wakker heb gelegen van LAUNCH :(
bij noxi etc. etc. had ik er vaak geen last van, misschien trekt dit nog weg ik hoop het!

Dit is wel heel vervelend:( Train je toevallig altijd savonds? anders moet je een keer proberen smiddags te trainen, dan zal s'avond de caffeine wel uitgewerkt zijn!;)

Sommige mensen zijn toch nooit tevreden..

Krijg je acne van de eiwitshake's? De zinkdosering in deze zit op 15mg;)

- Eldert

Nee, heb al last van acne voordat ik begon met eiwitshake's. Wat is jullie mening dan van 50mg zink per dag? Of niet elke dag nemen?

Want kwa prijs/hoeveelheid is deze natuurlijk wel goedkoop.

Of is biergist beter als het gaat om acne vermindering?

Jammer dat je in dit topic nooit eens een kritische opmerking kan maken, zonder dat er een heleboel fanboys op je afkomen.

In dit topic is er blijkbaar enkel plaats voor positieve reacties...

[ ] kritische opmerking
[x] zeuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan men de bestelling ook laten bezorgen aan het postkantoor (onder rembours) hier in de stad om het dan zo af te halen?

Nee, heb al last van acne voordat ik begon met eiwitshake's. Wat is jullie mening dan van 50mg zink per dag? Of niet elke dag nemen?

50 mg zink is een beetje veel.. doe dan om de dag.
Biergist is eigenlijk gewoon vitamine b dus dat kan ja

Het is geen probleem om 50mg zinc per dag te nemen;) Biergist is inderdaad wel beter tegen puisten!

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 13:38 ----------

Kan men de bestelling ook laten bezorgen aan het postkantoor (onder rembours) hier in de stad om het dan zo af te halen?

In de meeste gevallen kan dat wel, sommige postkantoren doen hier wel moeilijk over!:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven