AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de buren af laten leveren doe ik ook als ik er niet ben ;)

Ik woon nog maar net alleen en vindt het niet zo fijn om zonder kennismaking andere mensen lastig te vallen :p Liefs.

Wtf, moet je voor paypal nu 2 euro extra betalen :S?

Ik ben op onregelmatige uren thuis en wil het liefste het pakje afhalen. Via Kiala is niet echt een optie meer. Ken je een betere (snelle) oplossing? Liefs, Allures.

Kan toch gewoon via Pakje Gemak? Of woon je in Belgie:rolleyes:

Jack3d was eergisteren ofzo 22 euri en nu 21.90....

Wees er blij mee;)

Dan ga ik voor de biergist, bedankt voor de hulp!

Graag gedaan:D

- Eldert

vind de weekaanbiedingen tegenwoordig sowieso niet meer zo denderend, gelukkig zijn de prijzen van B&F altijd al scherp, en de service goed :)

Super pakketje weer mooi op tijd binnen toppie ;).

Biergist besteld en ook maar gelijk Launch erbij gedaan, voor die prijs moet ik hem gewoon proberen :D

@Eldert,

zojuist bestelling een geplaatst en omdat die TNT druiven altijd buiten aangeven tijdstippen langs komen heb ik PakjeGemaktje aangevinkt.

maar hoe weet ik nu wanneer ik het op kan halen? krijg ik een email of tracknTrace code oid?

Uw referentienummer is: C516799

Heb ook wat bij opmerkingen geschreven, maken jullie het in orde?! :p

@Eldert,

zojuist bestelling een geplaatst en omdat die TNT druiven altijd buiten aangeven tijdstippen langs komen heb ik PakjeGemaktje aangevinkt.

maar hoe weet ik nu wanneer ik het op kan halen? krijg ik een email of tracknTrace code oid?

Klopt, gaat via track&trace;)

Uw referentienummer is: C516799

Heb ook wat bij opmerkingen geschreven, maken jullie het in orde?! :p

Maken we in orde:)

- Eldert

Omdat bestellingen via vooruitbetaling wat langer duren omwille van de bank die traag overschrijft, probeerde ik deze keer via bancontact/mister cash te betalen. Ik krijg echter telkens dit schermpje:

sff5oz.png

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven