MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat bestellingen via vooruitbetaling wat langer duren omwille van de bank die traag overschrijft, probeerde ik deze keer via bancontact/mister cash te betalen. Ik krijg echter telkens dit schermpje:

sff5oz.png

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Pff, durf ik niks over te zeggen (ik denk even een storing bij de bank, dat ligt buiten onze macht). Probeer het later op de avond nog een keer dan zal het opgelost zijn waarschijnlijk, of probeer een andere betaalwijze;)

- Eldert

Laatst bewerkt:
Pff, durf ik niks over te zeggen. Probeer het later op de avond nog een keer, of probeer een andere betaalwijze;)

- Eldert

Rembours dan maar, want visa en mastercard heb ik niet. Ik zal later eens informeren bij mijn bank, want een paar uur geleden had ik hetzelfde probleem.

Klein vraagje nog... Ik heb als extra's bij mijn bestelling (C516841) whey perfection sachets genomen.

Is het mogelijk om daar geen creamy coconut of chocolate coconut bounty bij te krijgen? Kokosnoot is ongeveer het enige dat ik echt niet binnenkrijg, voor de rest maakt de smaak me niet uit :).

Rembours dan maar, want visa en mastercard heb ik niet. Ik zal later eens informeren bij mijn bank, want een paar uur geleden had ik hetzelfde probleem.

Klein vraagje nog... Ik heb als extra's bij mijn bestelling (C516841) whey perfection sachets genomen.

Is het mogelijk om daar geen creamy coconut of chocolate coconut bounty bij te krijgen? Kokosnoot is ongeveer het enige dat ik echt niet binnenkrijg, voor de rest maakt de smaak me niet uit :).

Komt goed:)

- Eldert

Zijn jullie van plan om ook grotere muscle protect verpakkingen te verkopen net als xtend?

Kan je muscle protect hele dag door zuipen? Water komt me de strot uit, en een six packje cola ook ;p

Vandaag dus beentraining gehad op 2 scoops napalm.
Dikke 3 u voor training gegeten.

Voelde eigenlijk zeer weinig, wel goed getraind maar meer niet bijzonder.

Zondag eens fasted trainen op 1 Black rage en 1 napalm :-)

Als dat nog niet helpt ja, napalm proberen aan maat te verkopen. Hemo nog even mee experimenteren.

Beste bodyenfit, waarom laatste tijd zo weinig producten met kassakorting? Op weekaanbiedingen, uitverkoop en eigen huismerk versta ik dit, maar op andere producten? (niet negatief bedoelt maar bij andere shops, xxl e.d. is dat wel het geval en zij verlagen hun prijs bij melding dat de prijs ergens lager is + nog bovenop nog is kassakorting, en dat maakt bij de grote bestellingen een wereld van verschil)

Als jij aangeeft dat een product ergens goedkoper is kunne ze kijken wat ze voor je kunnen doen ;)

Kunnen jullie mijn inbox vol spammen als PAM binnen is? Hehe

Vandaag dus beentraining gehad op 2 scoops napalm.
Dikke 3 u voor training gegeten.

Voelde eigenlijk zeer weinig, wel goed getraind maar meer niet bijzonder.

Zondag eens fasted trainen op 1 Black rage en 1 napalm :-)

Als dat nog niet helpt ja, napalm proberen aan maat te verkopen. Hemo nog even mee experimenteren.

Ja pre workouts blijven toch erg persoonlijk

Beste bodyenfit, waarom laatste tijd zo weinig producten met kassakorting? Op weekaanbiedingen, uitverkoop en eigen huismerk versta ik dit, maar op andere producten? (niet negatief bedoelt maar bij andere shops, xxl e.d. is dat wel het geval en zij verlagen hun prijs bij melding dat de prijs ergens lager is + nog bovenop nog is kassakorting, en dat maakt bij de grote bestellingen een wereld van verschil)
Ik neem het even mee voor je. Onze prijzen zijn wel zodanig scherp dat er nog maar weinig aan de prijs kan worden aangepast.

Kunnen jullie mijn inbox vol spammen als PAM binnen is? Hehe
Doen we:D

-Mike

Echt top dat er zelf op zaterdag geleverd wordt!
Wordt er eigenlijk ook op zondag geleverd? :D

Wie doet er al mee met de www.bodyenfitshoparoundtheworld.nl actie? We hebben al aardig wat leuke inzendingen maar ik weet zeker dat hier mensen zijn die het beter kunnen:D

Elke week leuk prijzen en een hoofdprijs van 150 euro aan supplementen moet toch niet teveel gevraagd zijn voor een leuk foto'tje:cool:

Ik studeer nog en heb voorlopig vakantie dus kan het pakketje niet op school laten leveren ;). Op mijn vakantiejob laat ik het ook niet leveren want ik werk daar slechts 1 maand :). (Ik voel me echt een lastige klant, haha)

En ik woon inderdaad in België.. Hmpf :(.

Waarom werkt Kiala niet?! Liefs

Ik studeer nog en heb voorlopig vakantie dus kan het pakketje niet op school laten leveren ;). Op mijn vakantiejob laat ik het ook niet leveren want ik werk daar slechts 1 maand :). (Ik voel me echt een lastige klant, haha)

En ik woon inderdaad in België.. Hmpf :(.

Waarom werkt Kiala niet?! Liefs
Woon je in een stad? Of meer 'op den buite'?

Bij mij zetten ze het pakje voor de deur als ik niet thuis ben (ik woon 'op den buite')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven