MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon in een wijk aan de rand van de stad. De huizen staan niet aaneengeplakt maar toch wel relatief dicht bijelkaar. Liefs

Ik woon in een wijk aan de rand van de stad. De huizen staan niet aaneengeplakt maar toch wel relatief dicht bijelkaar. Liefs
Je kan altijd eens proberen? Of een briefje aan je deur hangen dat ze de doos aan de achterkant/zijkant mogen zetten? Of aan de buren geven?

Kan ik wel doen.. Om hoelaat wordt zoiets ongeveer geleverd?

Als ik het uur ongeveer zou weten, zou ik het zo bestellen maar ik ben bang dat m'n vriend ziet dat 'k zo'n dingen (Stacker) bestel want dan flipt hij en heb geen zin mij te verantwoorden voor zoiets. Hij is thuis vanaf 12u. En als ik dan niet thuis ben.. Tja dan zal hij het sowieso weten.

En een winkel waar ze het verkopen vind ik ook niet. Ofja, ik moet de trein + de bus nemen. En internet vind ik net zo simpel en bij B&F is het lekker goedkoop.. Echt klote.
Liefs

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 21:05 ----------

En ik ben écht een moeilijke klant, haha :p Sorry voor het gejank hoor :)

Als ik het uur ongeveer zou weten, zou ik het zo bestellen maar ik ben bang dat m'n vriend ziet dat 'k zo'n dingen (Stacker) bestel want dan flipt hij en heb geen zin mij te verantwoorden voor zoiets. Hij is thuis vanaf 12u. En als ik dan niet thuis ben.. Tja dan zal hij het sowieso weten.

En een winkel waar ze het verkopen vind ik ook niet. Ofja, ik moet de trein + de bus nemen. En internet vind ik net zo simpel en bij B&F is het lekker goedkoop.. Echt klote.
Liefs

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 21:05 ----------

En ik ben écht een moeilijke klant, haha :p Sorry voor het gejank hoor :)

Van waar ben je?

Ik studeer nog en heb voorlopig vakantie dus kan het pakketje niet op school laten leveren ;). Op mijn vakantiejob laat ik het ook niet leveren want ik werk daar slechts 1 maand :). (Ik voel me echt een lastige klant, haha)

En ik woon inderdaad in België.. Hmpf :(.

Waarom werkt Kiala niet?! Liefs

Werkt Kiala niet? Heb gisteren bestelling gedaan die via Kiala zou moeten geleverd worden. Maar heb nog geen mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Hoe weet jij dat Kiala niet werkt?

Arnodsi, ik heb je een PB gezonden :).

FabulaActaEst: Ik heb onder rembours via Kiala besteld en dat is een moeilijke combinatie waardoor m'n pakketje niet verstuurd is geweest. Na drie/vier dagen heb ik dan zelf een mailtje gestuurd naar B&F + naar Kiala om te zien hoe het zat.

Bij twijfels kan je dit ook doen want misschien lukt het bij jou wel he.

Liefs, Allures

FabulaActaEst: Ik heb onder rembours via Kiala besteld en dat is een moeilijke combinatie waardoor m'n pakketje niet verstuurd is geweest. Na drie/vier dagen heb ik dan zelf een mailtje gestuurd naar B&F + naar Kiala om te zien hoe het zat.

Liefs, Allures
Waarom moet Rembours? Je kan toch betalen met vooruitbetaling/mister cash/ ...?

Of komt het dan op je rekening? En dat mag je vriend niet zien? :o

Waarom moet Rembours? Je kan toch betalen met vooruitbetaling/mister cash/ ...?

Of komt het dan op je rekening? En dat mag je vriend niet zien? :o

Ik heb ook combinatie rembours en Kiala gebruikt omdat ik bij gebruiken van mijn mastercard telkens foutmelding kreeg (ligt aan mijn bank denk ik), en vooruitschrijving altijd verschillende dagen duurt.

Liefs, Allures

Dat rembours + Kiala niet werkt mogen ze dan wel even op de site melden ^^.

B&F, klopt dit? Mijn referentienummer is: C516841.

Laatst bewerkt:
heb natuurlijk niet al je post gelezen, maar in de stackers van B&F zit geen Efedrine/andere verboden middelen, dus waarom zou je vriend daar effectief over beginnen..?:cool:
Vooroordelen. Veel mensen denken dat whey en creatine AAS zijn ;)

Dat rembours + Kiala niet werkt mogen ze dan wel even op de site melden ^^. Ik zal dan ook maar eens informeren naar mijn pakket.

Ik heb ook combinatie rembours en Kiala gebruikt omdat ik bij gebruiken van mijn mastercard telkens foutmelding kreeg (ligt aan mijn bank denk ik), en vooruitschrijving altijd verschillende dagen duurt.

Ik heb niks gehoord over dat Kiala het niet zou doen. Maar ben dan ook niet op kantoor geweest. Zal het morgen ochtend even voor julie navragen.

-Mike

Ik heb niks gehoord over dat Kiala het niet zou doen. Maar ben dan ook niet op kantoor geweest. Zal het morgen ochtend even voor julie navragen.

-Mike

Bedankt voor de snelle reply. Maar volgens Allures gaat het denk ik specifiek om de combinatie rembours + Kiala, en niet puur over Kiala.

Als ik het uur ongeveer zou weten, zou ik het zo bestellen maar ik ben bang dat m'n vriend ziet dat 'k zo'n dingen (Stacker) bestel want dan flipt hij en heb geen zin mij te verantwoorden voor zoiets.

Ideetje voor dit probleem misschien, B&F:

Bied klanten de mogelijkheid om te kiezen voor een neutrale doos, zonder opdruk van B&F en dito tape. In het hierboven geschreven geval kan Allures gewoon zeggen dat ze boeken heeft besteld, of schoenen.

Zie hier wel vaker verhalen voorbij komen van personen die het bijv. van hun ouders niet mogen bestellen.

Bied klanten de mogelijkheid om te kiezen voor een neutrale doos, zonder opdruk van B&F en dito tape. In het hierboven geschreven geval kan Allures gewoon zeggen dat ze boeken heeft besteld, of schoenen.

Zie hier wel vaker verhalen voorbij komen van personen die het bijv. van hun ouders niet mogen bestellen.

Te erg voor woorden eigenlijk dat men dit zou moeten doen, in het algemeen dan he'

Maar idd, creatine is aas is de gedachte.

Uiteraard willen wij dat zoveel mogelijk mensen gebruik maken van onze producten. Maar wij kunnen minderjarigen niet helpen hun ouders te bedriegen. Wanneer familie of vrienden twijfels hebben over onze producten mogen ze altijd bellen. Wij zullen dan een eerlijk onafhankelijk advies geven over wat wel, en wat niet geschikt is voor die persoon.

-Mike

Ik haal me pakje altijd bij de c1000 op, vind het wel vet dat het er op staat. Mensen gaan dan altijd kijken, die wijven die er achter staan ook! :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven