XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
staat er ook een vervaldatum op de samples van maximize intense PW?

Zolang laat ik ze niet liggen om daar achter te komen bij de ene sample van merk a wel maar moet zeggen let er niet altijd op

Ik zie op de rand van de verpakking bij mij "MFG 02/12" staan. Volgens mij is dit gewoon de productiedatum? Ik hoop het, anders ben ik al een tijdje vervallen samples aan het gebruiken :D

Uiteraard willen wij dat zoveel mogelijk mensen gebruik maken van onze producten. Maar wij kunnen minderjarigen niet helpen hun ouders te bedriegen. Wanneer familie of vrienden twijfels hebben over onze producten mogen ze altijd bellen. Wij zullen dan een eerlijk onafhankelijk advies geven over wat wel, en wat niet geschikt is voor die persoon.

-Mike

Kunnen jullie dan ineens het woord 'Anabolic' van jullie potje huismerk ZMA schrappen? Want dat schiet m'n ouders en vrienden dus volledig in het verkeerde keelgat :D

De enige reden dat ik nog via kiala bestel is omdat ik idd ook niet de zin heb om alles dat ik met m'n eigen geld bij jullie koop te verantwoorden aan mijn ouders die het toch niet snappen.. Maar nu is het steeds zo'n gedoe: pakje ophalen, op straat openmaken, doos dumpen in een openbare vuilnisbak en als ik thuiskom de producten op m'n kamer verstoppen..
Moet denk ik toch eens met m'n ouders praten hierover :(

uit de kast komen over supp gebruik :roflol:

Die zijn een aardig poosje houdbaar hoor;)

Ik zie op de rand van de verpakking bij mij "MFG 02/12" staan. Volgens mij is dit gewoon de productiedatum? Ik hoop het, anders ben ik al een tijdje vervallen samples aan het gebruiken :D
Dat is inderdaad de inpak datum, no worries:P

We zijn er mee bezig, nog even geduld.

Kunnen jullie dan ineens het woord 'Anabolic' van jullie potje huismerk ZMA schrappen? Want dat schiet m'n ouders en vrienden dus volledig in het verkeerde keelgat :D

De enige reden dat ik nog via kiala bestel is omdat ik idd ook niet de zin heb om alles dat ik met m'n eigen geld bij jullie koop te verantwoorden aan mijn ouders die het toch niet snappen.. Maar nu is het steeds zo'n gedoe: pakje ophalen, op straat openmaken, doos dumpen in een openbare vuilnisbak en als ik thuiskom de producten op m'n kamer verstoppen..
Moet denk ik toch eens met m'n ouders praten hierover :(

Schrappen gaat niet lukken. Het lijkt me een goed idee dat je ouders eens naar ons bellen. Dan stellen we een goed basis voedingsschematje op en vullen we aan met supplementen waar zowel jij, als je ouder zich in kunnen vinden.

-Mike

Even voor de duidelijkheid: Kiala werkt gewoon en het is ook mogelijk onder rembours via kiala te bestellen;)

-Mike

Hi B&F,

Is er nog kans dat SuperBody terug komt (fosfatidylserine)...?
Had ik besteld, maar kreeg 1 potje Jarrow (heb nog 1 potje tegoed, want ook die was in backorder).

Als SuperBody niet terugkomt, wordt Jarrow PS100 het alternatief?

Thanks, jullie zijn top! :)

Hi B&F,

Is er nog kans dat SuperBody terug komt (fosfatidylserine)...?
Had ik besteld, maar kreeg 1 potje Jarrow (heb nog 1 potje tegoed, want ook die was in backorder).

Als SuperBody niet terugkomt, wordt Jarrow PS100 het alternatief?

Thanks, jullie zijn top! :)

Superbody was een anti katabole testobooster, een heel goed maar duurder alternatief is een combinatie van solid en a-hd. Of animal m-stak.

-Mike

p.s. bedankt voor het compliment:D

Hi,

Kan je de voedingswaardes van serious mass per 100 gram hier neerzetten(kcal,eiwit,koolh,vet)? Ik wil een gainer bestellen en wil die vergelijken met jullie lean gain. Kwa prijs is die nu erg voordelig t.o.v. jullie lean gain maar ik wil graag ook vergelijken op wat er in zit per 100 gram.

Alvast bedankt!

even een vraagje tussendoor aan alle hardcore supp gebruikers hier, proteine repen kunnen die gewoon in de bagage op een vlucht of moet dat extra aangegeven worden oid ?

jaa moet wel aan gegeven worden. ik heb er een boete voor gehad va 220 euro! hahaha hangt ook vanaf waar je heen gaat? waar ga je naar toe?

bulgarije sunny beach

Hi,

Kan je de voedingswaardes van serious mass per 100 gram hier neerzetten(kcal,eiwit,koolh,vet)? Ik wil een gainer bestellen en wil die vergelijken met jullie lean gain. Kwa prijs is die nu erg voordelig t.o.v. jullie lean gain maar ik wil graag ook vergelijken op wat er in zit per 100 gram.

Alvast bedankt!

Ingrediënten
Hoeveelheid per aanbevolen dosering:

Calorieën: 625

Totaal koolhydraten: 126 gram
Totaal Proteine: 25 gram
Totaal vet: 2 gram

Vitamin C 30 mg
Vitamin D 100 I.U.
Vitamin E 15 I.U.
Thiamin 5 mg
Riboflavin 2.5 mg
Niacin 25 mg
Vitamin B6 2.5 mg
Folic Acid 200 mcg
Vitamin B12 10 mcg
Biotin 150 mcg
Pantothenic Acid 50 mg
Calcium 365 mg
Iron 3 mg
Phosphorus 175 mg
Iodine 38 mcg
Magnesium 93 mg
Zinc 15 mg
Selenium 100 mcg
Copper 1 mg
Manganese 5 mg
Chromium 300 mcg
Molybdenum 75 mcg
Sodium 300 mg
Potassium 615 mg
Choline 125 mg
Inositol 125 mg
PABA 2.5 mg
Creatine Monohydrate 500 mg
L-Glutamine 250 mg

-Mike

wanneer komt die mammoth 2500 nou eindelijk weer eens binnen zeg? :(

maar een andere net besteld dan en nog die maximize intense er ineens bij gepakt! hoop dat hij goed werkt voor me want men sample daarvan zat er vorige keer niet bij dus tis beetje een gok :D

Laatst bewerkt:
Superbody was een anti katabole testobooster, een heel goed maar duurder alternatief is een combinatie van solid en a-hd. Of animal m-stak.

-Mike

p.s. bedankt voor het compliment:D

Dus...komt Superbody nog terug op de markt?

En blijft fosfatidylserine van Jarrow in het assortiment? Ik wacht al een paar weekjes op een backorder? En wil best nog meer bestellen.... :)

Cheers!

kunnen jullie PES Erase toevoegen aan het assortiment?

4kg Perfection Mix is binnen.
Wat een fijn droog poedertje en de smaak is heerlijk zacht. Geen zoete chemische smaak.

Is het bij emmers trouwens normaal dat de whey in een zak zit welke weer in de emmer zit, of alleen bij 4kg?

4kg Perfection Mix is binnen.
Wat een fijn droog poedertje en de smaak is heerlijk zacht. Geen zoete chemische smaak.

Is het bij emmers trouwens normaal dat de whey in een zak zit welke weer in de emmer zit, of alleen bij 4kg?

Naar mijn ervaring is dat alleen bij grote hoeveelheden (in 'verf emmers').

Whey Perfection is idd. super spul. Love it.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven