SdNn
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
staat er ook een vervaldatum op de samples van maximize intense PW?

Zeker weten! We gaan gewoon door
Ook dat ga ik even navragen. Ik weet meer van sport&voeding dan verzendmethoden
-Mike
?Uiteraard willen wij dat zoveel mogelijk mensen gebruik maken van onze producten. Maar wij kunnen minderjarigen niet helpen hun ouders te bedriegen. Wanneer familie of vrienden twijfels hebben over onze producten mogen ze altijd bellen. Wij zullen dan een eerlijk onafhankelijk advies geven over wat wel, en wat niet geschikt is voor die persoon.
-Mike

Die zijn een aardig poosje houdbaar hoorstaat er ook een vervaldatum op de samples van maximize intense PW?

Dat is inderdaad de inpak datum, no worriesIk zie op de rand van de verpakking bij mij "MFG 02/12" staan. Volgens mij is dit gewoon de productiedatum? Ik hoop het, anders ben ik al een tijdje vervallen samples aan het gebruiken![]()

We zijn er mee bezig, nog even geduld.
Kunnen jullie dan ineens het woord 'Anabolic' van jullie potje huismerk ZMA schrappen? Want dat schiet m'n ouders en vrienden dus volledig in het verkeerde keelgat
De enige reden dat ik nog via kiala bestel is omdat ik idd ook niet de zin heb om alles dat ik met m'n eigen geld bij jullie koop te verantwoorden aan mijn ouders die het toch niet snappen.. Maar nu is het steeds zo'n gedoe: pakje ophalen, op straat openmaken, doos dumpen in een openbare vuilnisbak en als ik thuiskom de producten op m'n kamer verstoppen..
Moet denk ik toch eens met m'n ouders praten hierover![]()
Hi B&F,
Is er nog kans dat SuperBody terug komt (fosfatidylserine)...?
Had ik besteld, maar kreeg 1 potje Jarrow (heb nog 1 potje tegoed, want ook die was in backorder).
Als SuperBody niet terugkomt, wordt Jarrow PS100 het alternatief?
Thanks, jullie zijn top!![]()

Hi,
Kan je de voedingswaardes van serious mass per 100 gram hier neerzetten(kcal,eiwit,koolh,vet)? Ik wil een gainer bestellen en wil die vergelijken met jullie lean gain. Kwa prijs is die nu erg voordelig t.o.v. jullie lean gain maar ik wil graag ook vergelijken op wat er in zit per 100 gram.
Alvast bedankt!
Superbody was een anti katabole testobooster, een heel goed maar duurder alternatief is een combinatie van solid en a-hd. Of animal m-stak.
-Mike
p.s. bedankt voor het compliment![]()

4kg Perfection Mix is binnen.
Wat een fijn droog poedertje en de smaak is heerlijk zacht. Geen zoete chemische smaak.
Is het bij emmers trouwens normaal dat de whey in een zak zit welke weer in de emmer zit, of alleen bij 4kg?