XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer komt die mammoth 2500 nou eindelijk weer eens binnen zeg? :(

maar een andere net besteld dan en nog die maximize intense er ineens bij gepakt! hoop dat hij goed werkt voor me want men sample daarvan zat er vorige keer niet bij dus tis beetje een gok :D
Ja inderaad erg vervelend, wij zitten er ook met smart op te wachten. Maximize Intens is trouwens een prima product;)

Dus...komt Superbody nog terug op de markt?

En blijft fosfatidylserine van Jarrow in het assortiment? Ik wacht al een paar weekjes op een backorder? En wil best nog meer bestellen.... :)

Cheers!
Superbody komt niet terug. Jarrow moet je morgen even om vragen als je wil. Ilco weet daar meer over.

kunnen jullie PES Erase toevoegen aan het assortiment?
Ik neem het mee in de volgende vergadering voor je!;)

4kg Perfection Mix is binnen.
Wat een fijn droog poedertje en de smaak is heerlijk zacht. Geen zoete chemische smaak.

Is het bij emmers trouwens normaal dat de whey in een zak zit welke weer in de emmer zit, of alleen bij 4kg?
Mooi zo! Alleen bij 4 kg:)

Whey Perfection is idd. super spul. Love it.
Zo is dat :D:D

Even een vraagje, het heeft niet met bovenstaande producten te maken maar ik heb noxipro gemengd met 300 ml water maar door omstandigheden heb ik niet kunnen trainen en heb ik die noxipro niet genomen, staat nu nog in mijn beker in de koelkast. Zal dit iets aan de werking doen of niet?

Ik wil het wel proberen maar als ik niets voel dan moet ik nog eens 2 schepjes nemen en neem liever geen 4 schepjes van noxipro.

Kunnen jullie mij uitleggen waarom er op de site gratis verzending wordt gegarandeerd en vervolgens blijkt dat dit pas geldt bij bedragen hoger dan 15? Beetje vreemd. Erg jammer ook want nu ga ik eerst verder kijken bij andere shops of ik het daar niet goedkoper kan krijgen.

****ing cheapskate :roflol: bij andere shops betaal je ook verzendkosten voor hele kleine bestellingen. En je betaald meer voor het product. Good luck.

Even een vraagje, het heeft niet met bovenstaande producten te maken maar ik heb noxipro gemengd met 300 ml water maar door omstandigheden heb ik niet kunnen trainen en heb ik die noxipro niet genomen, staat nu nog in mijn beker in de koelkast. Zal dit iets aan de werking doen of niet?

Ik wil het wel proberen maar als ik niets voel dan moet ik nog eens 2 schepjes nemen en neem liever geen 4 schepjes van noxipro.

In principe moet hier verder niets mis mee zijn, maar als je het niet vertrouwd zou ik het gewoon weggooien;)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 07:56 ----------

Kunnen jullie mij uitleggen waarom er op de site gratis verzending wordt gegarandeerd en vervolgens blijkt dat dit pas geldt bij bedragen hoger dan 15? Beetje vreemd. Erg jammer ook want nu ga ik eerst verder kijken bij andere shops of ik het daar niet goedkoper kan krijgen.

Op onze oude site waren de verzend kosten wel gratis, maar dit kost ons simpelweg te veel. Dat is de reden dat we nu wel verzendkosten rekenen voor bestellingen onder de 15 euro, je kan altijd ergens anders kijken, maar wij garanderen dat we de goedkoopste zijn:D:D

Het gaat me er om dat er iets gegarandeerd wordt wat dus niet zo is, helaas.

Heb je toch alleen je eigen mee hoor. Zij zijn het goedkoopste dus kan je beter ook stoppen met verder zoeken. Als je niet aan je 15 euro komt...neem er dan nog een huidplooimeter bij of iets anders nuttig. Voor die paar euros meer...

Waar bestaat een bestelling onder de 15 euro uit? No offence maar ben gewoon benieuwd....

In principe moet hier verder niets mis mee zijn, maar als je het niet vertrouwd zou ik het gewoon weggooien;)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 07:56 ----------

Op onze oude site waren de verzend kosten wel gratis, maar dit kost ons simpelweg te veel. Dat is de reden dat we nu wel verzendkosten rekenen voor bestellingen onder de 15 euro, je kan altijd ergens anders kijken, maar wij garanderen dat we de goedkoopste zijn:D:D

Is prima, maar zet dat dan wel even op de site.. "geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 15 euro" .. zo simpel.

Jaa wat kan je onder de 15 euro eigenlijks halen? doosje met zakjes eiwitten alleen.. ;p

Vrijdag 3 augustus heb ik een bestelling geplaatst en onmiddellijk geld overgeschreven om 12u 's middags. Vandaag nog geen bevestiging gehad dat het onderweg/aangekomen is in het gekozen Kiala punt.

Kunnen jullie dit eens nakijken aub?

Referentie nummer: C516523

Waarom gebruik je niet gewoon REMBOURS als betaalmethode? Ik woon ook in België (Limburg). Wanneer ik bestel is het 1 of soms 2 dagen (afhankelijk datum bestelling) in de voormiddag bij mijn thuis aan de deur via pakjesdienst. Ik betaal dan cash aan de leverancier en klaar.

Ik denk dat het aantal keren dat een bestelling onder de 15 euro komt wel heel weinig is gezien je meestal toch meerdere supps in 1x besteld.Dus misschien dat het B&F het daarom niet veel zal horen.

Wake the freak werkt echt voor geen meter, enige wat ik er van krijg ik koppijn.

Heb weer jack3d besteld is de beste pwo die ik tot nu toe gehad heb, en ik heb er al aardig wat geprobeerd.

Vrijdag 3 augustus heb ik een bestelling geplaatst en onmiddellijk geld overgeschreven om 12u 's middags. Vandaag nog geen bevestiging gehad dat het onderweg/aangekomen is in het gekozen Kiala punt.

Kunnen jullie dit eens nakijken aub?

Referentie nummer: C516523

Je hebt een pm

Ik denk dat het aantal keren dat een bestelling onder de 15 euro komt wel heel weinig is gezien je meestal toch meerdere supps in 1x besteld.Dus misschien dat het B&F het daarom niet veel zal horen.
Klopt

Wake the freak werkt echt voor geen meter, enige wat ik er van krijg ik koppijn.

Heb weer jack3d besteld is de beste pwo die ik tot nu toe gehad heb, en ik heb er al aardig wat geprobeerd.
Jammer om te horen. Pre workouts blijven toch erg persoonlijk. Jack3D is inderdaad erg goed

-Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven