Ja inderaad erg vervelend, wij zitten er ook met smart op te wachten. Maximize Intens is trouwens een prima productwanneer komt die mammoth 2500 nou eindelijk weer eens binnen zeg?
maar een andere net besteld dan en nog die maximize intense er ineens bij gepakt! hoop dat hij goed werkt voor me want men sample daarvan zat er vorige keer niet bij dus tis beetje een gok![]()

Superbody komt niet terug. Jarrow moet je morgen even om vragen als je wil. Ilco weet daar meer over.Dus...komt Superbody nog terug op de markt?
En blijft fosfatidylserine van Jarrow in het assortiment? Ik wacht al een paar weekjes op een backorder? En wil best nog meer bestellen....
Cheers!
Ik neem het mee in de volgende vergadering voor je!kunnen jullie PES Erase toevoegen aan het assortiment?

Mooi zo! Alleen bij 4 kg4kg Perfection Mix is binnen.
Wat een fijn droog poedertje en de smaak is heerlijk zacht. Geen zoete chemische smaak.
Is het bij emmers trouwens normaal dat de whey in een zak zit welke weer in de emmer zit, of alleen bij 4kg?

Zo is dat

bij andere shops betaal je ook verzendkosten voor hele kleine bestellingen. En je betaald meer voor het product. Good luck.