XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik nu opeens verzendkosten gaan betalen, terwijl het vorige week nog gratis was?

En wat is de rede dat Paypal ook opeens niet meer gratis is?

Nu betaal ik 1,95 voor de verzendkosten en 1,95 extra voor paypalbetaling = 3,90 extra voor elke bestelling.

Ik bestel gemiddeld 30x per jaar, dus 30x 3,90= 117 euro per jaar extra!

Jammer hoor bf!

Bestel dan ook meer in een keer...

Wie gaat er nu 30x per jaar onder de 15 euro per keer bestellen. wtf.

De verzendkosten zijn er nu sinds de launch van de website. Dit is enkel bij bestellingen onder de 15,- euro. De reden dat Paypal transactiekosten heeft is omdat zij deze ook hebben. Normaal berekenen we dit door aan elke klant, waardoor de productprijzen over het algemeen hoger liggen. Nu betaald enkel de klant die het gebruikt er ook voor. Waardoor wij de prijzen nog scherper kunnen aanbieden.

Om de kosten te voorkomen: In plaats van gem 3x per maand te bestellen, 1x voor boven de 15 euro te bestellen en evt. met Ideal te betalen. Op deze manier bespaar je ook enorm :)

Ralf

Dat die kosten er zijn sinds de nieuwe website er is, is natuurlijk gewoon strategisch gedaan..

Waardoor wij de prijzen nog scherper kunnen aanbieden.

Oja van wat dan? Zover ik kan zien zijn producten qua prijs omhoog gegaan.. niet omlaag.. of heb ik te mis;)?

Dat die kosten er zijn sinds de nieuwe website er is, is natuurlijk gewoon strategisch gedaan..

Oja van wat dan? Zover ik kan zien zijn producten qua prijs omhoog gegaan.. niet omlaag.. of heb ik te mis;)?
Op producten zoals Whey zit het inderdaad niet. Het gaat hem meer zitten in producten van Now Foods en andere kleinere merken. ;)

Ralf

Die paar euro verzendkosten zijn zo op te lossen pak er dan een shirtje bij ofzo weet ik veel een extra bidon en klaar geen kosten.

Hey B&F ik heb een vraag waar mee ik zit. Ik bewaar mijn whey etc op de koelkast. Nu is het elke keer zo wanneer whey of casseine bijna op is, dus dat je de bodem ziet. De geur enorm veranderd "tot stinken toe". Ik wilde net casseine drinken ik deed de pot open en die stonk zo erg. Net of het verrot is ofso. Heb maar de andere casseine genomen. Heb het niet eerder zo erg mee gemaakt.

Mijn vraag is, Hoe komt dit? En kan ik dit gewoon gebruiken ook al stinkt het?

Is het boven een koelkast niet warm en vochtig?

Sorry bf ik had het verkeerd begrepen, dacht dat de verzendkosten voor elke bestelling gelde, ongeacht het bedrag.

Blijf een hollander hé! :)

Ja qua warmte zou ik het idd daar vanaf halen. Bewaar het op een donkere plek oid. Kast/lade etc. Better safe than sorry!

Je kan de whey inderdaad het beste op een koele donkere plek bewaren en goed afsluiten, dan kan je het langste van je Whey genieten:zuip:

Ik heb net 2 dikke scheppen whey fruit smaken door mijn lokvoer gedaan, ben benieuwd. ga zo te vissen! :D hahahah

volgens track en trace word me pakketje morgen bezorgd..terwijl ik gister had besteld,dat het morgen al in huis is klopt dus niet is er wat loos met de bestelling?

ref: C518590

Kreeg een email dat de bestelling verzonden is maar die email klopt dan ook niet?

volgens track en trace word me pakketje morgen bezorgd..terwijl ik gister had besteld,dat het morgen al in huis is klopt dus niet is er wat loos met de bestelling?

Kreeg een email dat de bestelling verzonden is maar die email klopt dan ook niet?

Nou en, dan wacht je toch een dagje pfff.:rolleyes:

Nou en, dan wacht je toch een dagje pfff.:rolleyes:

Ik zal wel moeten ja:p maar ik vind het altijd hatelijk dat er staat voor die tijd besteld MORGEN in huis en als het dan niet gebeurd..Stel je voor ik kon alleen vandaag op het pakketje wachten en ik had het even snel besteld zodat ik het toch binnen heb.. maar we hebben altijd onze buurtjes nog :rolleyes:

maar wil weten waar ik aan toe ben ik haat extra wachten dat is waarom ik niet zomaar bij een site bestel ik wil de beste snelste en goedkoopste, dit is me eerste bestelling bij B&F tot nu toe nog niet echt tevreden :o

Ik zal wel moeten ja:p maar ik vind het altijd hatelijk dat er staat voor die tijd besteld MORGEN in huis en als het dan niet gebeurd..Stel je voor ik kon alleen vandaag op het pakketje wachten en ik had het even snel besteld zodat ik het toch binnen heb.. maar we hebben altijd onze buurtjes nog :rolleyes:

maar wil weten waar ik aan toe ben ik haat extra wachten dat is waarom ik niet zomaar bij een site bestel ik wil de beste snelste en goedkoopste, dit is me eerste bestelling bij B&F tot nu toe nog niet echt tevreden :o
Eerste bestelling duurde bij mij ook langer dan 1dag, maar de bestelling die daarna volgde waren allemaal keurig optijd, zelfs zo vroeg dat k met het supplement nog kon trainen (train 's-middags) keertje kan gebeuren he :p

Vervelend om te horen. Wij hebben het pakketje gisteren gewoon verzonden. Kennelijk heeft PostNL vertraging. Hopelijk ben je wel tevreden met de producten.

-Mike

Had een shakebeker en zon bicepmeetlintje aangeklikt als cadeau maar die zaten er niet in

C518923

Ik ga voor je contact op nemen met de postNL. Ik laat het even weten hoe en wat :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven