Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag met water

Euh.. het moet met water schat..
Desalnietteplus, het is toch van de zotte dat je een alternatieve manier van bakken moet bedenken omdat de beloofde manier niet werkt?
Dan krijg je dus niet wat je gekocht hebt..

Bedankt voor je order, gaan we netjes in orde brengen. Helaas hebben we geen Whey naturel sachets.REF: 529371397 of C524506
net zinc/caliper besteld, is het mogelijk om een smaakloze whey perf. sample mee te sturen? Bij voorbaat dank!![]()

Probeer eens 2-3 kleine pannenkoeken te maken met een servering. Vaak moet het dan heel goed en gemakkelijk lukken.Jongens, ik heb de Proteinpancakes besteld..maar mijn god, wat een drama zooi is dat!
Je kan er echt geen fatsoenlijke pannekoek mee maken tenzij je het laat drijven in olie..en dat lijkt mij nou ook niet de bedoeling voor een 'dieetproof' product.
Ik kan hier dus echt helemaal niets mee en het is ook niet wat ik had verwacht en zoals het geadverteerd wordt.
Ik heb al vernomen dat ik niet de enige ben..
Mijn vraag is: ik heb gekregen waar ik niet om heb gevraagd..wat gaan we hieraan doen?

Desalnietteplus, het is toch van de zotte dat je een alternatieve manier van bakken moet bedenken omdat de beloofde manier niet werkt?

Dat had ik dus als tip ook al gedaan..
Maar goed, werkte dus niet echt lekker zeg maar.
Daarnaast moet ik geen 20stappenplan moeten door nemen om een pannekoek te kunnen bakken die super simpel te maken zou zijn met alleen een beetje water.
Product doet dus niet wat het belooft.
.Ik heb er 2 gemaakt. Maar goed, ik zal er nog eens 3 maken. Als het dan nog prut is kom ik er zeker op terug.
kan je die pancake mix ook gewoon met water drinken? mij lukt het ook nie mooie pannekoeke maken.
u srs??u srs??
Zo moeilijk is dat toch niet, een pannenkoek bakken. Zorg er dan gewoon voor dat je 'beslag' wat dikker is
Kitty lukt het ook niet, Feedback heeft dezelfde problemen.
Je zet een berichtje op facebook en het regent klachten over dit product.
Dramaqueen my ass. ik betaal niet voor iets wat gewoon niet in orde is..
"Mix simpelweg 1 maatschep (50 gram) met 150 ml water in een shakebeker, even bakken en omdraaien. Na het bakken kun je de pannenkoek direct opeten. Klaar in enkele minuten!" Bron:http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...fit-sportsnutrition/perfect-protein-pancakes/
"Op elk front de beste koop, zelf de prijs is onverslaanbaar!
Elke verpakking van 1500 Gram kunnen wij aanbieden voor 19,90. Dat is omgerekend 0.33 cent per Perfect Protein Pancake. Dat is gegeven de onverslaanbare kwaliteit een sensationele prijs!"
Zo 'simpelweg' is het blijkbaar dus niet. Dan kun je gaan goochelen met meer poeder (waardoor ze dus weer duurder worden dan beloofd), Pam spray, meer olie, een ei of melk, maar feitelijk gezien is dat dus niet de bedoeling.
Als ik iets koop: dan moet het doen wat ze beloven. En niet dat het zwaar tegenvalt.

. En je hebt nooit last van aangebakken of droge pannenkoeken.kan je die pancake mix ook gewoon met water drinken? mij lukt het ook nie mooie pannekoeke maken.