XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Whey pannenkoeken zijn wel degelijk goed bakbaar. Niet een te hoog vuur en kleine pannenkoekjes moet het zeker lukken. Mijn collega biedt zichzelf aan om zelfs een filmpje ervan te maken indien mensen het wensen :)

Iedereen een goed weekend gehad en lekker gezondigt? :D

Ralf

Laatst bewerkt:
de nieuwe cado's zijn er nog niet ofwel?

Bedankt voor je order!Als je het aangeeft als opmerking, moet het vast goed komen :)

Had de order al geplaatst, dus het was wat laat daarvoor. :p

Zou jij dat misschien nog gauw even kunnen aangeven aan je collega's? Dan weet ik in het vervolgd dat ik dat erbij moet zetten als ik order zelf plaats.

Had de order al geplaatst, dus het was wat laat daarvoor. :p

Zou jij dat misschien nog gauw even kunnen aangeven aan je collega's? Dan weet ik in het vervolgd dat ik dat erbij moet zetten als ik order zelf plaats.
Het is namelijk zo, alle orders worden direct verwerkt. Wanneer je een bestelling tijdens openingsuren plaatst, dan word jouw pakket binnen 10 minuten verzonden. Helaas is het daarom nu niet meer mogelijk om aan te passen. Bij je volgende pakket doe ik er wat extra's bij! Beloofd :)

Ralf

Het is namelijk zo, alle orders worden direct verwerkt. Wanneer je een bestelling tijdens openingsuren plaatst, dan word jouw pakket binnen 10 minuten verzonden. Helaas is het daarom nu niet meer mogelijk om aan te passen. Bij je volgende pakket doe ik er wat extra's bij! Beloofd :)

Ralf

Damn, dat is snel! Dacht dat jullie zouden wachten tot jullie zagen dat mijn betaling binnen was. Des te beter, nu heb ik sneller mijn supps.
Weer wat bijgeleerd. :)

Dat is wel fijn poeder en pillen apart scheelt weer een doosje.

Gaan jullie meidoorn in het assortiment nemen? Mensen nemen het tijdens een kuur en/of bij een te hoge bloeddruk.

Kitty lukt het ook niet, Feedback heeft dezelfde problemen.
Je zet een berichtje op facebook en het regent klachten over dit product.
Dramaqueen my ass. ik betaal niet voor iets wat gewoon niet in orde is..

"Mix simpelweg 1 maatschep (50 gram) met 150 ml water in een shakebeker, even bakken en omdraaien. Na het bakken kun je de pannenkoek direct opeten. Klaar in enkele minuten!" Bron:http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...fit-sportsnutrition/perfect-protein-pancakes/

"Op elk front de beste koop, zelf de prijs is onverslaanbaar!
Elke verpakking van 1500 Gram kunnen wij aanbieden voor 19,90. Dat is omgerekend 0.33 cent per Perfect Protein Pancake. Dat is gegeven de onverslaanbare kwaliteit een sensationele prijs!"

Zo 'simpelweg' is het blijkbaar dus niet. Dan kun je gaan goochelen met meer poeder (waardoor ze dus weer duurder worden dan beloofd), Pam spray, meer olie, een ei of melk, maar feitelijk gezien is dat dus niet de bedoeling.

Als ik iets koop: dan moet het doen wat ze beloven. En niet dat het zwaar tegenvalt.

Denk dat ik Muscletech dan ook maar eens ga aanklagen. Ik kwam niet 10kg vvm bij en verloor ook geen 6% vet (zoals de plaatjes beloven) :rolleyes:

Wat is marketing toch een mooi middel;)

De pannenkoeken is even proberen en het lukt iedereen check de reviews maar.

B&F,

Is er al nieuws over jullie Dextrose Pure (smaakloos)? Ben er vol spanning op aan het wachten.. Ideaal om bij m'n post-workout te pleuren :cool:

Als je een beetje geld om handen hebt kan je een rechtzaak aanspannen tegen iedereen die beloofd dat dit en dat zal gebeuren.
Je kan het beter met een korreltje zou neme

Zo net op de site de nieuwe shake beker bekeken.Mooie beker deze ook veel op de fibo gezien.Altijd handig

B&F,

Mag ik is vragen waarom je bijvoorbeeld vanaf 99 euro wel een shakebeker met pillendoos als kado kan krijgen a 12.90. Maar niet bijvoorbeeld een variety pack eiwit van 9.90??

Ja ik weet het klinkt weer heel NL. En hebberig. Sorry

gr Sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven