Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de eerste training achter de rug met EAA tijdens trainen.
Smaak zal ik even aan moeten wennen nog, voor de rest ging training prima. Maandag denk ik maar deels net voor de training opdrinken want drink nooit hele bidon leeg :P
Dan de WMS, die is echt lekker gewoon, makkelijk weg te drinken, lekkere romige smaak.
En dan last but not least de whey perfection banana, 1 woord LOVELY :D

Goeie zaak deze aanvullingen, waarschijnlijk vaste waarde in de toekomst

Laatst bewerkt:
Die whey perfection banaan smaak was geweldig!!! Ik heb de droge poeder met een lepeltje lopen eten, zo lekker was het:o. Het smaakte naar melkpoeder met een bananen smaakje.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

hahaha je was me 1 minuut voor

t*ring die berry blast whey perfection is echt goed te drinken(zelfs met water) complimenten! B&F heeft er weer een vaste klant bij :D. volgende keer weer wat anders proberen:D. ik denk cookies and cream:p

Ja bestel jij ze is! ;) Hou me op de hoogte :) Wil ongv eind deze maand een leuke burner bestellen en idd zat al een beetje te kijken naar hyperdrive en lipo6, maar is dit te doen met creatine? Het mag best wel een sterke burner zijn als het maar doet wat het zegt dat het doet :) Alleen gebruik ik het niet om de laatste procentjes wegtewerken, maar als ondersteuning en daar zijn de genoemde producten geloof ik weer minder voor geschikt.

ik ga die animal cuts proberen, daarover zal ik dan ook posten :cool:
wel voor de laatste %tjes :eyebrow:

Smaak zal ik even aan moeten wennen nog, voor de rest ging training prima. Maandag denk ik maar deels net voor de training opdrinken want drink nooit hele bidon leeg :P
Dan de WMS, die is echt lekker gewoon, makkelijk weg te drinken, lekkere romige smaak.

drink je nooit een hele bidon leeg? :rolleyes: meer drinken! water is goed voor je :cool: EAA smaak wennen is normaal, beetje zurige smaak niet? na een tijdje vond ik het zelf lekker

t*ring die berry blast whey perfection is echt goed te drinken(zelfs met water) complimenten! B&F heeft er weer een vaste klant bij :D. volgende keer weer wat anders proberen:D. ik denk cookies and cream:p

:thumbs: Cookies is echt lekker, daar ben je zeker enthousiast over!

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Die whey perfection banaan smaak was geweldig!!! Ik heb de droge poeder met een lepeltje lopen eten, zo lekker was het:o. Het smaakte naar melkpoeder met een bananen smaakje.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

hahaha je was me 1 minuut voor

2x maal.. dank u:D

ik wou even vermelden dat ik echt super blij ben met de service en levering,
heb inmiddels bij jullie de pre workout pill besteld 2x magic eaa en een pot result,
op het moment heb ik alleen nog maar de magic eaa geprobeert aangezien ik even een pauze inlas met mijn creatine, ik wacht nog op de pre-workout pill die heb ik net besteld namenlijk,
wil even benadrukken dat ik vind dat er geen webshop kan tippen aan jullie prijzen,
de gratis verzendkosten + bidon's etc zijn ook geweldig!

kortom jullie hebben er een nieuwe trouwe klant bij!! :D

PS: binnekort als mn whey op is ga ik ook voor de whey perfection,
zeer scherpe prijs en de smaken zijn geweldig!

ik wou even vermelden dat ik echt super blij ben met de service en levering,
heb inmiddels bij jullie de pre workout pill besteld 2x magic eaa en een pot result,
op het moment heb ik alleen nog maar de magic eaa geprobeert aangezien ik even een pauze inlas met mijn creatine, ik wacht nog op de pre-workout pill die heb ik net besteld namenlijk,
wil even benadrukken dat ik vind dat er geen webshop kan tippen aan jullie prijzen,
de gratis verzendkosten + bidon's etc zijn ook geweldig!

kortom jullie hebben er een nieuwe trouwe klant bij!! :D

PS: binnekort als mn whey op is ga ik ook voor de whey perfection,
zeer scherpe prijs en de smaken zijn geweldig!

:thumbs:
Wow, dank je:) Reacties als deze zijn voor ons een motivatie om zo door te gaan!!

vanmorgen me hydroxycut & huidplooitmetertje binnen gehad:) thanks! :thumbs:

Ik vind Magic EAA met alleen water niet een pretje om te drinken, dus misschien een kleine tip om er een beetje siroop bij te doen dan is het een stuk aangenamer ;)

Gister had ik me Magic EAA maar voor de verandering is overgeslagen en mijn samples van Monster Amino geprobeert, maar dat doe ik ook geen 2e keer meer :P Vond het niet lekker en miste me standaard Magic EAA drankje :D Komen er ooit nog andere smaken?

Laatst bewerkt:
Bestelling goed ontvangen. Bedankt voor het leuke pakketje :)

Edit:

Nu aan de NO Shotgun ben benieuwd had deze booster nog niet geprobeerd! Smaak is niet slecht.

Laatst bewerkt:
Bestelling goed ontvangen. Bedankt voor het leuke pakketje :)

Edit:

Nu aan de NO Shotgun ben benieuwd had deze booster nog niet geprobeerd! Smaak is niet slecht.

1: J Int Soc Sports Nutr. 2009 Aug 5;6(1):16. [Epub ahead of print] Links

Effects of 28 days of resistance exercise and consuming a commercially available pre-workout supplement, NO-Shotgun(R), on body composition, muscle strength and mass, markers of satellite cell activation, and clinical safety markers in males.Shelmadine B, Cooke M, Buford T, Hudson G, Redd L, Leutholtz B, Willoughby DS.

ABSTRACT: Purpose: This study determined the effects of 28 days of heavy resistance exercise combined with the nutritional supplement, NO-Shotgun(R), on body composition, muscle strength and mass, markers of satellite cell activation, and clinical safety markers.
METHODS: Eighteen non-resistance-trained males participated in a resistance training program (3 X 10-RM) 4 times/wk for 28 days while also ingesting 27 g/day of placebo (PL) or NO-Shotgun(R) (NO) 30 min prior to exercise. Data were analyzed with separate 2 x 2 ANOVA and t-tests (p < 0.05).
RESULTS: Total body mass was increased in both groups (p = 0.001), but without any significant increases in total body water (p = 0.77). No significant changes occurred with fat mass (p = 0.62); however fat-free mass did increase with training (p = 0.001), and NO was significantly greater than PL (p = 0.001). Bench press strength for NO was significantly greater than PL (p = 0.003). Myofibrillar protein increased with training (p = 0.001), with NO being significantly greater than PL (p = 0.019). Serum IGF-1 (p = 0.046) and HGF (p = 0.06) were significantly increased with training and for NO HGF was greater than PL (p = 0.002). Muscle phosphorylated c-met was increased with training for both groups (p = 0.019). Total DNA was increased in both groups (p = 0.006), while NO was significantly greater than PL (p = 0.038). For DNA/protein, PL was decreased and NO was not changed (p = 0.014). All of the myogenic regulatory factors were increased with training; however, NO was shown to be significantly greater than PL for Myo-D (p = 0.008) and MRF-4 (p = 0.022). No significant differences were located for any of the whole blood and serum clinical chemistry markers (p > 0.05). CONCLUSIONS: When combined with heavy resistance training for 28 days, NO-Shotgun(R) is not associated with any negative side effects, nor does it abnormally impact any of the clinical chemistry markers. Rather, NO-Shotgun(R) effectively increases muscle strength and mass, myofibrillar protein content, and increases the content of markers indicative of satellite cell activation.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/1550-2783-6-16-pdf.661702/

:cool:

Bijlagen

scheur aan de aanhechting triceps en origo, kvrees dat geen pilletje mij kan helpen :treuren:6 tot 8 weken gips:janken: net nu ik lekker ging:sad:
ik geef maandag me bestellingske door wacht nog ff op de samples zodat me man heeft beslist, wat is het smaakverschil bij die ario woman (of zoiets) en de whey?

Hebben jullie ook samples van Total Muscle Solution?
Of zijn daar de marges niet op gebaseerd.
Ik zou het is willen "testen" als het kan.

Groet

scheur aan de aanhechting triceps en origo, kvrees dat geen pilletje mij kan helpen :treuren:6 tot 8 weken gips:janken: net nu ik lekker ging:sad:
ik geef maandag me bestellingske door wacht nog ff op de samples zodat me man heeft beslist, wat is het smaakverschil bij die ario woman (of zoiets) en de whey?

Ouch :( hoe krijg je dat voor elkaar?

Ouch :( hoe krijg je dat voor elkaar?
elke training brengt scheurtjes zoals je weliswaar weet, als je dan overtraint en je lichaam niet de kans geeft te herstellen dan worden kleine scheurtjes groter en als je dan met een hyperkinetische scheper gaat wandelen met een trekkracht van 120kg dan heb je dit dus voor:o
in ieder geval: auauaauauauauau daartegen is die gescheurde hernia en die scheenbeenvliesontsteking 10X niets.
:rolleyes:hmmm krijg het idee dat ik uiteen aant vallen ben;) lol
de dokter zei dat door de pillen van body en fit het genezingsproces zal versnellen dus DANK U B&F:bow2::bow:

elke training brengt scheurtjes zoals je weliswaar weet, als je dan overtraint en je lichaam niet de kans geeft te herstellen dan worden kleine scheurtjes groter en als je dan met een hyperkinetische scheper gaat wandelen met een trekkracht van 120kg dan heb je dit dus voor:o
in ieder geval: auauaauauauauau daartegen is die gescheurde hernia en die scheenbeenvliesontsteking 10X niets.
:rolleyes:hmmm krijg het idee dat ik uiteen aant vallen ben;) lol
de dokter zei dat door de pillen van body en fit het genezingsproces zal versnellen dus DANK U B&F:bow2::bow:

Coole dokter heb je dan :D

Als je ballistisch stretchen/rekken doet kun je dat voorkomen in de toekomst.

Coole dokter heb je dan :D

Als je ballistisch stretchen/rekken doet kun je dat voorkomen in de toekomst.

heb vooral een realistise dokter, enige wat ze me afraade was de preworkout pil omdat ze bang is voor het klooien aan je hart.

maar zal er wel rekening mee houden dat ik inderdaad beter moet stretchen ofzo. spieren iets meer kans geven voor op te warmen.

ik had vorige week nog 2 samples besteld via de website. Die 2 smaken wilde ik graag nog proberen alvast voor mijn volgende bestelling.

Heb alleen nog niks ontvangen? Kan dat omdat ik al eens samples heb ontvangen via dbb of iets dergelijks?

mvg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven