MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe klopt StevenG, ik drink nooit veel tijdens trainingen. Hooguit halve liter water :P
Weet ook niet hoe dat komt, merk ook niet dat ik nodig heb ofzo. Terwijl ik voor de rest juist verrekte veel drink, 4 a 5 liter per dag misschien komt het daar wel door xD
Smaak is gewoon even wennen, beetje zuur inderdaad maar ja je koopt het niet omdat het prijzen voor smaak wint :P

Quote van StevenG: is een topcombinatie!
Beta-Alanine is een heel ander product dan creatine. Het werkt op een vergelijkbare manier, maar is niet hetzelfde. Creatine vergroot de ATP reserves, Beta-Alanine de Carnosine reserves. Beiden zorgen voor meer spiermassa, kracht en herstel en Beta-Alanine tevens voor een vergroting van het uithoudingsvermogen. Beta-Alanine in combinatie met Creatine is dus hele goede combinatie!! Beta-Alanine versterkt de werking van Creatine. Als er geen Creatine genomen wordt, zal Beta-Alanine het lichaam in staat stellen om sneller zelf ATP aan te maken. Je kunt Beta-Alanine dus heel goed combineren met Creatine en je zit 100% gedekt langs beide kanten

Om die redenen, heb ik een tijd terug ook een pot Béta Alanine besteld.

Helaas wordt ik na een dosering van het product erg misselijk.
Moest er helaas mee stoppen dus.
De hoeveelheid die in Total Muscle Solution zit, kan ik gelukkig wél verdragen.
Beperkt zich alleen tot de tintelingen in het gezicht!

Laatst bewerkt:
Vandaag o.a. 2 kilootjes Peptide Pro (b&f whey hydrolisaat) binnengekregen. Smaak: banaan. Smaakt prima! Wel lost het makkelijker op in water dan in (weinig) melk, maar ik drink het uiteraard toch alleen met water. (Is met water trouwens romig zat.)

Er zat ook een hele stapel samples bij en na alle positieve reacties meteen de wp cookies & cream opengerukt :D Idd erg lekker. Voor rond de trainingen wordt het de hydrolisaat, maar bij de volgende bestelling ook maar ff een potje whey perfection over laten komen voor bij het ontbijt en tussendoor :)

elke training brengt scheurtjes zoals je weliswaar weet, als je dan overtraint en je lichaam niet de kans geeft te herstellen dan worden kleine scheurtjes groter en als je dan met een hyperkinetische scheper gaat wandelen met een trekkracht van 120kg dan heb je dit dus voor:o
in ieder geval: auauaauauauauau daartegen is die gescheurde hernia en die scheenbeenvliesontsteking 10X niets.
:rolleyes:hmmm krijg het idee dat ik uiteen aant vallen ben;) lol
de dokter zei dat door de pillen van body en fit het genezingsproces zal versnellen dus DANK U B&F:bow2::bow:

heb vooral een realistise dokter, enige wat ze me afraade was de preworkout pil omdat ze bang is voor het klooien aan je hart.

maar zal er wel rekening mee houden dat ik inderdaad beter moet stretchen ofzo. spieren iets meer kans geven voor op te warmen.

je hebt het over radical fat loss stack denk ik?
sorry dan, door deze twee posts merk ik dat je dokter er niets van kent..

Hehe klopt StevenG, ik drink nooit veel tijdens trainingen. Hooguit halve liter water :P
Weet ook niet hoe dat komt, merk ook niet dat ik nodig heb ofzo. Terwijl ik voor de rest juist verrekte veel drink, 4 a 5 liter per dag misschien komt het daar wel door xD
Smaak is gewoon even wennen, beetje zuur inderdaad maar ja je koopt het niet omdat het prijzen voor smaak wint :P

4 à 5liter per dag :thumbs: ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen! ik zit maar aan de 3l

Quote van StevenG: is een topcombinatie!
Beta-Alanine is een heel ander product dan creatine. Het werkt op een vergelijkbare manier, maar is niet hetzelfde. Creatine vergroot de ATP reserves, Beta-Alanine de Carnosine reserves. Beiden zorgen voor meer spiermassa, kracht en herstel en Beta-Alanine tevens voor een vergroting van het uithoudingsvermogen. Beta-Alanine in combinatie met Creatine is dus hele goede combinatie!! Beta-Alanine versterkt de werking van Creatine. Als er geen Creatine genomen wordt, zal Beta-Alanine het lichaam in staat stellen om sneller zelf ATP aan te maken. Je kunt Beta-Alanine dus heel goed combineren met Creatine en je zit 100% gedekt langs beide kanten

Om die redenen, heb ik een tijd terug ook een pot Béta Alanine besteld.

Helaas wordt ik na een dosering van het product erg misselijk.
Moest er helaas mee stoppen dus.
De hoeveelheid die in Total Muscle Solution zit, kan ik gelukkig wél verdragen.
Beperkt zich alleen tot de tintelingen in het gezicht!

Sommigen reageren op beetje cafeïne ook slecht, trillen/missellijk/...
Het kan zijn dat jij hard reageert op beta alanine, mss eens 1/4 dosis proberen na de TMS dan zal je eveneens al wat gewend zijn aan de beta alanine ;)

Ik ben altijd een grote drinker geweest (geen alcohol) en nooit een grote eter :P
Nu probeer ik met beide groot te worden :D
Ik drink in de nacht al gauw een liter of meer, vraag me niet hoe :P
Dus dan kom je al redelijk snel aan de 4 a 5 liter

Goedemorgen B&F shop,

Heb net een bestelling geplaatst (ref. nummer 111818), en zou er graag wat samples bij willen hebben!

Hopen dat ze deze keer er wel bij zitten :D

Alvast bedankt!

Nadat ik de bestelling had geplaatst gisteren, heb ik geen mailtje gekregen dat mijn bestelling verstuurd is (dus ook geen tracktrace nummer).

Wat is de status van mijn bestelling op dit moment?

Sommigen reageren op beetje cafeïne ook slecht, trillen/missellijk/...
Het kan zijn dat jij hard reageert op beta alanine, mss eens 1/4 dosis proberen na de TMS dan zal je eveneens al wat gewend zijn aan de beta alanine ;)[/QUOTE]

Hoi StevenG,

bedankt voor je snelle reactie.

Het is jammer om het product verder niet meer te gebruiken,
door eerdergenoemde klachten.

Aangezien het in wat kleinere doseringen wél te doen is, ga ik
het eens proberen met 1/4 deel van de voorgeschreven dosering.
verdeeld over de dag.

Neem aan, dat een dosering verdeeld ook doet waar het voor staat?

Hoi StevenG,

bedankt voor je snelle reactie.

Het is jammer om het product verder niet meer te gebruiken,
door eerdergenoemde klachten.

Aangezien het in wat kleinere doseringen wél te doen is, ga ik
het eens proberen met 1/4 deel van de voorgeschreven dosering.
verdeeld over de dag.

Neem aan, dat een dosering verdeeld ook doet waar het voor staat?

no prob :cool:

Opdat beta-alanine supplementatie effectief zou kunnen zijn bij inspanningen aan hoge intensiteit, is het belangrijk te weten wat de beste supplementatierichtlijnen zijn.
Duur? 4-10 weken
Dosis? 3-5 gram per dag. Om mogelijke neveneffecten van paresthesie (tintelingen in de huid) te voorkomen, mag maximaal één gram per twee uur worden ingenomen. Het is dus aan te raden de verschillende dosissen te spreiden over de dag, met tussenpauzes van twee uur.

:cool:
eventjes dit lezen moet je meer willen weten eromtrent:
http://www.bloso.be/VlaamseTrainers...een nieuw voedingssupplement beta-alanine.pdf

no prob :cool:

Opdat beta-alanine supplementatie effectief zou kunnen zijn bij inspanningen aan hoge intensiteit, is het belangrijk te weten wat de beste supplementatierichtlijnen zijn.
Duur? 4-10 weken
Dosis? 3-5 gram per dag. Om mogelijke neveneffecten van paresthesie (tintelingen in de huid) te voorkomen, mag maximaal één gram per twee uur worden ingenomen. Het is dus aan te raden de verschillende dosissen te spreiden over de dag, met tussenpauzes van twee uur.

:cool:
eventjes dit lezen moet je meer willen weten eromtrent:
http://www.bloso.be/VlaamseTrainers...een nieuw voedingssupplement beta-alanine.pdf

Ik heb het document gelezen en begrijp eruit zoals je al zegt, dat 3,5 gram
het aanbevolen maximum per dag is, wil ik vervelende tintelingen vermijden.
De pot die ik heb staan vermeld op trainingsdagen in de ochtend 2,5 gram
en 45 min voor de training 2,5 gram.
Dit is dan een te grote dosering.

Ik ga aan de gang met die 3,5 gram verdeeld over de dag.
Pot staat nl nog steeds te tintelen in de kast, om gebruikt te worden! :p

Wederom thanks voor de info!:thumb:

Ik heb het document gelezen en begrijp eruit zoals je al zegt, dat 3,5 gram
het aanbevolen maximum per dag is, wil ik vervelende tintelingen vermijden.
De pot die ik heb staan vermeld op trainingsdagen in de ochtend 2,5 gram
en 45 min voor de training 2,5 gram.
Dit is dan een te grote dosering.

Ik ga aan de gang met die 3,5 gram verdeeld over de dag.
Pot staat nl nog steeds te tintelen in de kast, om gebruikt te worden! :p

Wederom thanks voor de info!:thumb:

hehe nee er staat 3 - 5 gram, dus richtlijn: minimaal 3 gram, maximaal 5 gram
ik zou dus met de minimale richtlijn 3 gram beginnen :thumbs:
en graag gedaan hoor, blij dat ik kan helpen ;)

hehe nee er staat 3 - 5 gram, dus richtlijn: minimaal 3 gram, maximaal 5 gram
ik zou dus met de minimale richtlijn 3 gram beginnen :thumbs:
en graag gedaan hoor, blij dat ik kan helpen ;)

Oeps iets te snel gelezen idd.

Ben overigens ook pas gestart met de Total Muscle Solution,
dus tel ik de hoeveelheid inhoud Beta daarin, van de aanbevolen dagdosering af.

Dit gaat goedkomen!
Hoop volgende week een positive update omtrent TMS te kunnen posten.
:wave:

je hebt het over radical fat loss stack denk ik?
sorry dan, door deze twee posts merk ik dat je dokter er niets van kent..
nee de radical vond ze goed, doordat deze eigenlijk voedingssuplementen zijn die het lichaam "helpen" terwijl ze voor de preworkoutpil wat schrik had dat die je hart een boost geeft dewelke ze toch niet zo gezond vond. kmoest in ieder geval eens lijstje meebrengen van wat erin zat
misschien leg ik het wat ongelukkig uit

nee de radical vond ze goed, doordat deze eigenlijk voedingssuplementen zijn die het lichaam "helpen" terwijl ze voor de preworkoutpil wat schrik had dat die je hart een boost geeft dewelke ze toch niet zo gezond vond. kmoest in ieder geval eens lijstje meebrengen van wat erin zat
misschien leg ik het wat ongelukkig uit

zo heb ik aantal jaar geleden eens gevraagd aan mijn dokter wat ze vond van creatine monohydraat en ze antwoorden dat je je vitamines uit dagelijkse voeding kan halen :roflol:

Hebben jullie ook samples van Total Muscle Solution?
Of zijn daar de marges niet op gebaseerd.
Ik zou het is willen "testen" als het kan.

Groet

We hebben geen samples van de TMS. TMS is ook niet echt een pre-workout met energieke ingredienten. Een product als Crack geeft meer energie, een product als TMS bevat meer spieropbouwende ingredienten die je ook na de training neemt.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

ik had vorige week nog 2 samples besteld via de website. Die 2 smaken wilde ik graag nog proberen alvast voor mijn volgende bestelling.

Heb alleen nog niks ontvangen? Kan dat omdat ik al eens samples heb ontvangen via dbb of iets dergelijks?

mvg :)

:dunno: Geef het nummer maar even van die bestelling als je wilt. (als je die nog hebt) dan regel ik het wel:)

zo heb ik aantal jaar geleden eens gevraagd aan mijn dokter wat ze vond van creatine monohydraat en ze antwoorden dat je je vitamines uit dagelijkse voeding kan halen :roflol:
nou kdenk toch dat ik me wat ongelukkig uitdruk hoor, wat zit er dan voor slechts in cla of transform of eventueel nog diene fast diet?
nuja maakt mij niet hoor ik ben blij met wat het voor mij doet en hoop idd dat cla en transform doen wat ze zeggen (verstevigen van spieren):D

Vandaag o.a. 2 kilootjes Peptide Pro (b&f whey hydrolisaat) binnengekregen. Smaak: banaan. Smaakt prima! Wel lost het makkelijker op in water dan in (weinig) melk, maar ik drink het uiteraard toch alleen met water. (Is met water trouwens romig zat.)

Er zat ook een hele stapel samples bij en na alle positieve reacties meteen de wp cookies & cream opengerukt :D Idd erg lekker. Voor rond de trainingen wordt het de hydrolisaat, maar bij de volgende bestelling ook maar ff een potje whey perfection over laten komen voor bij het ontbijt en tussendoor :)

Juist en een lekkere shake Whey Perfection 's ochtends is echt geen straf:zuip: Hydrolisaat is perfect rond de training.

lol, aan je dokter raad vragen over supplementen is sowiso een fail. Die zullen alles afraden. :wanker:

Nadat ik de bestelling had geplaatst gisteren, heb ik geen mailtje gekregen dat mijn bestelling verstuurd is (dus ook geen tracktrace nummer).

Wat is de status van mijn bestelling op dit moment?

Je bestelling is gewoon direct verzonden, deze komen ze morgen bij je aanbieden. Trace is ook verzonden; naar je hotmail.... (misschien in spam)

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Oeps iets te snel gelezen idd.

Ben overigens ook pas gestart met de Total Muscle Solution,
dus tel ik de hoeveelheid inhoud Beta daarin, van de aanbevolen dagdosering af.

Dit gaat goedkomen!
Hoop volgende week een positive update omtrent TMS te kunnen posten.
:wave:

:thumbs: Zeker doen! Thanks..

We hebben geen samples van de TMS. TMS is ook niet echt een pre-workout met energieke ingredienten. Een product als Crack geeft meer energie, een product als TMS bevat meer spieropbouwende ingredienten die je ook na de training neemt.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

:dunno: Geef het nummer maar even van die bestelling als je wilt. (als je die nog hebt) dan regel ik het wel:)

Referentie nummer: 110916
Faktuur datum: 01-05-2010
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Alvast bedankt!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven