AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu beschikbaar als cadeau vanaf 99!

SMART SHAKER!
smartshaker%21.jpg

Altijd snel en makkelijk jouw poeder en capsules bij de hand!

De handige compartimenten en de 600ml shakebeker vormen de Smart Shaker. Het onderste compartiment kun je zowel aan de boven als onderzijde poeder of capsules bewaren. Dit neem je daarom handig mee naar elke locatie, zodat je op elk moment, wanneer jou uitkomt een heerlijke en luchatige shake.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 14:18 ----------

B&F,

Mag ik is vragen waarom je bijvoorbeeld vanaf 99 euro wel een shakebeker met pillendoos als kado kan krijgen a 12.90. Maar niet bijvoorbeeld een variety pack eiwit van 9.90??

Ja ik weet het klinkt weer heel NL. En hebberig. Sorry

gr Sandra
Tuurlijk mag dat. :) We geven deze als cadeau omdat het marketing en prijstechnisch ons beter uitkomt.;)

Ralf

Wat is de verval datum van hemo rage?

wel vet die shake beker heur!

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 15:08 ----------

Even een vraag, als je tijdens de training muscle protect drinkt, is het dan nog nodig om extra amino's of bcaa's te nemen?

Even een vraag, als je tijdens de training muscle protect drinkt, is het dan nog nodig om extra amino's of bcaa's te nemen?

wel vet die shake beker heur!

Top dankjewel! Nee hoor, tijdens de training is Muscle Protect voldoende! :) Xtend is een vergelijkbaar product enkel iets minder compleet, maar op dit moment wel in de weekaanbieding. Kwa smaak is dat absoluut een aanrader!
Waarom staan ze dan zo goedkoop in op = op? :o

Niet dat ik het erg vind hoor :D
We hebben het namelijk ontzettend groot ingekocht, waardoor we het tegen een scherpere prijs kunnen aanbieden.

Ralf

Top dankjewel! Nee hoor, tijdens de training is Muscle Protect voldoende! :) Xtend is een vergelijkbaar product enkel iets minder compleet, maar op dit moment wel in de weekaanbieding. Kwa smaak is dat absoluut een aanrader!

We hebben het namelijk ontzettend groot ingekocht, waardoor we het tegen een scherpere prijs kunnen aanbieden.

Ralf
:fuu: jullie moeten daar echt eens met stoppen! Doe teveel geld op bij jullie! :D;)

Ik snap niet dat mensen zoveel problemen hebben met die pannekoeken, ik had vanaf het begin heerlijke, goed gelukte pannekoeken! Gebruiken jullie niet een te grote pan, waardoor het een te dunne pannekoek wordt?

sinds wanneer heeft B&F verzendkosten? :O

Verzendkosten € 1,95

beetje jammer :(

De Protein Perfection Mix bevat 6 soorten eiwitten waaronder whey concentraat, whey isolaat en whey hydrolisaat...
Wel een beetje benieuwd naar wat de verhoudingen zijn wat de whey betreft in dit product :)

Ik snap niet dat mensen zoveel problemen hebben met die pannekoeken, ik had vanaf het begin heerlijke, goed gelukte pannekoeken! Gebruiken jullie niet een te grote pan, waardoor het een te dunne pannekoek wordt?
Bedankt voor je compliment! Ik heb er ook geen moeite mee, echter moet het voor iedereen bakbaar zijn. Vanaf dan heb je er wat aan!
sinds wanneer heeft B&F verzendkosten? :O

Verzendkosten € 1,95

beetje jammer :(
Sinds half juli. Dit geldt enkel voor bestellingen onder de 15 euro. Kies er iets kleins bij en je hebt al geen verzendkosten meer.
De Protein Perfection Mix bevat 6 soorten eiwitten waaronder whey concentraat, whey isolaat en whey hydrolisaat...
Wel een beetje benieuwd naar wat de verhoudingen zijn wat de whey betreft in dit product :)
Ik kom er morgen even op terug. Moet het even opvragen bij onze leverancier. Ik weet wel dat Isolaat, Casein en concentraat voor het grootste gedeelte erin zitten.

Ralf

We hebben een aantal problemen gehad met de Belgische rekening. We verwachten dat maandag jouw orderbedrag ontvangen wordt en dan ook direct wordt verstuurd. Als je precies wilt weten hoe het zit, moet je mijn collega even bellen op 0513 683 068 en even vragen naar Stefan. Die heeft inzicht in de financiele administratie.

Is het probleem met de rekeningen al opgelost want ik wacht al best lang ( besteld op 4 aug en betaald 8 aug) op mijn bestelling en heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat het verzonden is? :(

Weer een bestelling geplaatst.
Helaas niet genoeg voor de nieuwe beker :(

ReferentienummerC525650

Damn, dat is snel! Dacht dat jullie zouden wachten tot jullie zagen dat mijn betaling binnen was. Des te beter, nu heb ik sneller mijn supps.
Weer wat bijgeleerd. :)

Nee vanuit België+overschrijving dan is de order nog niet verzonden hoor.
Duurt +/- een week.
Pas als je een verzendingsbevestiging hebt gehad ben je te laat

Is het probleem met de rekeningen al opgelost want ik wacht al best lang ( besteld op 4 aug en betaald 8 aug) op mijn bestelling en heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat het verzonden is?
Zou je even een printscreen van je betaling en je referentienummer willen mailen naar info@bodyenfitshop.nl dan lossen we het meteen op.

Weer een bestelling geplaatst.
Helaas niet genoeg voor de nieuwe beker

ReferentienummerC525650

Had dan wat meer besteld:D:D

-Mike

Haha, eerst door al die Pre work out spullen heen :D
Dan ga ik wat spullen van BSN bestellen dus zit ik vrij vlot op die 100 euri :p

Bestel altijd bij B&F, altijd tevreden met de service! Nu wil ik even een complimentje maken over de smaken van Whey Perfection.
Had eerst altijd chocolade, maar deze keer de nutella geprobeerd. Erg lekker :)
Zag ook Stracciatella staan, die wordt het de volgende keer!

Lekker, Stracciatella is ook mijn vaste smaak! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven