Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, eerst door al die Pre work out spullen heen
Dan ga ik wat spullen van BSN bestellen dus zit ik vrij vlot op die 100 euri

Succes dan!

Bestel altijd bij B&F, altijd tevreden met de service! Nu wil ik even een complimentje maken over de smaken van Whey Perfection.
Had eerst altijd chocolade, maar deze keer de nutella geprobeerd. Erg lekker
Zag ook Stracciatella staan, die wordt het de volgende keer!

Nou dat is nog eens leuk om te horen. Stracciatella is erg lekker:D

Lekker, Stracciatella is ook mijn vaste smaak!
Proost!

-Mike

Klopt het dat met die nieuwe website mijn account niet meer werkt?

Sorry ben tijdje op vakantie geweest :o

Sorry ben tijdje op vakantie geweest :o
Heb je al een verificatiecode aangevraagd? Je moet namelijk nu inloggen met je emailadres. Als dat niet lukt, moet je even bellen. Dan regelen ze dat je acc. wordt verwijderd ofzo.:rolleyes:

Als je account niet meer werkt, maak dan een nieuw paswoord aan. Dat heb ik ook gedaan.

Heb je al een verificatiecode aangevraagd? Je moet namelijk nu inloggen met je emailadres. Als dat niet lukt, moet je even bellen. Dan regelen ze dat je acc. wordt verwijderd ofzo.:rolleyes:

Ik heb nieuwe account aangemaakt, me emailadres werd ook niet meer herkent.

Ga morgen wel even die kant op voor nieuwe spullen. Kan met isolaat en oats niet op de postbode wachten :D

Sorry ben tijdje op vakantie geweest

Er zijn inderdaad helaas wat problemen met het aanmelden sinds de nieuwe website. De beste oplossing op dit moment is inderdaad even een nieuw account aanmaken met een ander mail adres.

-Mike

Die smart shaker is net wat ik nodig had !

Nog net even voor 22.00 een pot pannenkoeken besteld! Ben benieuwd naar het verschil want ik eet die vorige al heel lang met wat havermout erbij.

Ref: C526072

Nu beschikbaar als cadeau vanaf 99!

SMART SHAKER!
smartshaker%21.jpg

Altijd snel en makkelijk jouw poeder en capsules bij de hand!

De handige compartimenten en de 600ml shakebeker vormen de Smart Shaker. Het onderste compartiment kun je zowel aan de boven als onderzijde poeder of capsules bewaren. Dit neem je daarom handig mee naar elke locatie, zodat je op elk moment, wanneer jou uitkomt een heerlijke en luchatige shake.

Mooi ding, ik loop nu nog steeds met oude potjes van vitaminepillen te hannessen in de sportschool :)

Ik neem aan dat "gepanteerd" jullie vorm van gepatenteerd is? Niet dat ik straks een beker met een panterprint krijg, ze zien me al aankomen

ik doe altijd me shake maken van te voren en die laat ik in de kleedkamer liggen. is dit niet goed dan?

ik doe altijd me shake maken van te voren en die laat ik in de kleedkamer liggen. is dit niet goed dan?
Volgens mij maakt dit niet uit, die shaker is meer voor mensen die naar hun werk/school gaan en die meerdere supps tegelijk meenemen. (bv whey, post workout en agmatine capps) dan is het handig om het allemaal in één te hebben ipv 2 verschillende shakers mee te nemen en ene pillendoos ;)

Hoe lang geldt de Dexaprine aanbieding? Voorraad onbeperkt!? -> WOW!

Wat is er aan de hand met de belgische pakjesbezorgingsdienst? Donderdagavond bestelling geplaatst, vrijdagmorgend al verzonden. 'Zending is onderweg' volgens de link, al sinds zaterdag !!

Nee hoor dat kan geen kwaad. Maar een verse shake is toch altijd lekkerder.

Ooit ergens gelezen dat je m beter binnen 30 min opdrinkt. Geen idee waarom, lijkt me onzin. Miss ivm klontering..
Heb ik ook nog nooit van gehoord

Hoe lang geldt de Dexaprine aanbieding?
Zorg maar dat je er snel bij bent;)

-Mike

Stunt aanbieding!!!

Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs van 17,50!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klik hier om te profiteren van dit eenmalige aanbod.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven