AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan je klacht het beste rechtstreeks doorgeven aan mijn collega nick (nick @ body...). Die pakt het dan voor je op. Misschien handig om meteen een bewijsje mee te sturen.

grote doos binnen gehad alleen 2x Noxplode ipv mijn 4x, belletje gepleegd en het was geregeld!
thnx body en fit shop!!

of7b6t.jpg

Is van 28 sept 2010.

hoi B&F ik heb een vraagje ik doe veel aan cardio de laaste weken
wat is het beste nu eigelijk een eiwit shake na mijn cardio nemen of tussen mijn cardio muscle protect gebruiken en wat voor voordeel heb ik als ik 1 van de 2 gebruik ?

al vast bedankt

Exif? ;)

Zo, weer bestelling binnen! Had de powerstraps als cadeau gekozen, maar damn hoe gebruik je die dingen?!

hoi B&F ik heb een vraagje ik doe veel aan cardio de laaste weken
wat is het beste nu eigelijk een eiwit shake na mijn cardio nemen of tussen mijn cardio muscle protect gebruiken en wat voor voordeel heb ik als ik 1 van de 2 gebruik ?

al vast bedankt
Na de cardio een shake, tussen de krachttrainen cardio aminozuren :)
Zo, weer bestelling binnen! Had de powerstraps als cadeau gekozen, maar damn hoe gebruik je die dingen?!
Graag gedaan! :thumbs: Succes ermee en jij bedankt voor het filmpje Arnodsi! ;)

Ralf

Heeft er iemand ervaring met die Capelle flavor drops??

Ik heb net een klein beetje kwark gemengd om op mijn pannenkoeken te doen en in het begin ging het prima, maar op den duur kreeg ik precies een chemische smaak in mijn mond :o Heb ik teveel druppeltjes gebruikt? (een grote eetlepel kwark met stuk of 6 druppeltjes, Chocolate Fudge Brownie

foto voor de geïnteresseerden
98zo7o.jpg

Heeft er iemand ervaring met die Capelle flavor drops??

Ik heb net een klein beetje kwark gemengd om op mijn pannenkoeken te doen en in het begin ging het prima, maar op den duur kreeg ik precies een chemische smaak in mijn mond :o Heb ik teveel druppeltjes gebruikt? (een grote eetlepel kwark met stuk of 6 druppeltjes, Chocolate Fudge Brownie

foto voor de geïnteresseerden
98zo7o.jpg

ik denk niet dat je teveel druppeltjes hebt gebruikt maar teveel warmte.. ding is verbrand man :rolleyes:

Dit is mooi k*t! Ik had gister voor 2200 een bestelling geplaatst.
Nu ben ik al de hele dag aan het wachten op het pakketje, blijkt dat het morgen pas komt?! Hoe kan dit?

C526076

Nu ben ik al de hele dag aan het wachten op het pakketje, blijkt dat het morgen pas komt?! Hoe kan dit?

C526076

Ik denk dat de wereld gaat vergaan?

Nee serieus, had ergens gelezen dat bij PostNL in de zomer studenten werken en het dan wel eens wat trager kan gaan, lijkt me ook niet B&F hun fout maar die van PostNL. Maar is dit zo'n ramp? ja het staat op de site maar oke...1 dag?

Ik denk dat de wereld gaat vergaan?

Nee serieus, had ergens gelezen dat bij PostNL in de zomer studenten werken en het dan wel eens wat trager kan gaan, lijkt me ook niet B&F hun fout maar die van PostNL. Maar is dit zo'n ramp? ja het staat op de site maar oke...1 dag?

Ben jij van B&F? Nee he, dacht ik al. Laat B&F maar een reactie geven.

Als ik dat vervelend vind, dan vind ik dat, daar heb jij niet zoveel mee te maken. :)

C526076
Ik stuur je even een persoonlijk berichtje :)

Ralf

Origineel gepost door calcification
De Protein Perfection Mix bevat 6 soorten eiwitten waaronder whey concentraat, whey isolaat en whey hydrolisaat...
Wel een beetje benieuwd naar wat de verhoudingen zijn wat de whey betreft in dit product

Ik kom er morgen even op terug. Moet het even opvragen bij onze leverancier. Ik weet wel dat Isolaat, Casein en concentraat voor het grootste gedeelte erin zitten.

Ralf

Nog steeds benieuwd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven