- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft dexprine ook nut als je geen cardio doet in de cut?

ok thanx
NoxiPro CTD Labs
45 doseringen
1
Raspberry Lemonde
€ 19,90
€ 19,90
Dexaprine iForce Nutrition
60 Tabletten (2 maanden) Aanbieding!
1
€ 17,50
€ 17,50
XTEND Scivation
30 Servings
1
Raspberry Blue
€ 19,90
€ 19,90
Whey Perfection Body & Fit
15 Variety Sachets
1
Variety Pack
€ 9,90
€ 9,90
Whey Perfection Body & Fit
10 lb/4540 gram (162 shakes)
1
Stracciatella
€ 59,90
€ 59,90
Micellar Casein Perfection Body & Fit
4500 Gram (180 shakes)
1
White Chocolate
€ 59,90
€ 59,90
Smart Shaker t.w.v. 12,90
De gepatenteerde Smart Shaker heeft een extra compartimenten voor eiwitpoeder en 1 voor capsules/pillen. Dus altijd al je supplementen bij je!
GRATIS
GRATIS
Whey Perfection Sachet
Whey Perfection, kwaliteit tot in perfectie! Op elk front (kwaliteit-smaak-prijs) de absolute nr1 Whey!
GRATIS
GRATIS
Gekozen betaalmethode:
iDEAL(530221798)
Subtotaal (incl. BTW):
Verzendkosten:
iDEAL:
Totaal incl. BTW:
€ 187,00
GRATIS
GRATIS
€ 187,00
![]()

Stunt aanbieding!!!
Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs van 17,50!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Klik hier om te profiteren van dit eenmalige aanbod.
Ik heb hem, de Smart Shaker. Wat een smooth ding. Erg comfortabel in de hand. Aanrader

Ongeveer 25mg dmaa en 180mg caffeineWeet je ook hoeveel cafeïne / dmaa er zit per dosering (pil) ? Ik hou er niet van dat niet te weten.. straks is het slechts 10 mg of sta ik met 400 mg over te doseren.... (ik verwacht trouwens dat er amper iets in zit, anders hadden ze het vast wel vermeld in plaats van alleen te schermen met de naam)

Welke creatine of creatineblend raden jullie aan voor zo min mogelijk onderhuids vochtretentie? Ik heb een tijdje creatine mono gebruikt, maar ik houd daar duidelijk veel onderhuids vocht van vast. CEE hoor je vaak, maar ik wilde graag even jullie mening horen.
Alvast bedankt
Verveleld weer, stuur even een mailtje naar info@bodyenfitshop.nl dan weten wij dat je nog wat van ons te goed hebt.Normaal ben ik geen klager, maar ik wil even melden dat 2 vd 4 zakken oats open gesprongen waren bij mij! Jullie hoeven niets na te zenden ofzo, als jullie bij mijn volgende bestelling extra samples steken ben ik een gelukkige man
C525797 Heb deze keer ook geen extra samples gekregen die me 'beloofd' waren, ik zeg het maar
We hebben het gezien, we zijn er mee bezig om het op te lossen.Wilde even melden dat er bij jullie Around the World competities keihard met proxy's wordt gevote. Ging zelf opeens van +7 gister naar +499 vanochtend, nu zat ik net te kijken en ging ik binnen 5 minuten van +491 naar +476. De nummer 1(Tim) ging van +789 opeens naar +653 binnen dezelfde 5 minuten.
Edit:
3 min later en Tim staat opeens op +594.
Komt jouw kant op. Excuses voor het ongemak.Ik mis een product in me order
Whey perfection single serving variety pack staat wel op het factuur en heb deze ook betaald maar niet gekregen bij me bestelling.
ref: C525570, goedmakertje is nooit verkeerd
Ik zou één schep gebruiken en wat kleinere pannenkoeken bakken.Potje pannenkoeken is net binnen gekomen!
Alleen nu zie ik dat de bereiding op de site anders is dat op de pot.
Op de pot staat voor 2 pannenkoeken: 2 maatschappen (50 gram) + 150 ml water
Op de site staat dat je voor 2 pannenkoeken 1 maatschep moet mengen met 150 ml water.
Ik bakte met de vorige altijd 1 pannenkoek per keer, welke dosering moet ik hier nu voor gebruiken?
Verveleld weer, stuur even een mailtje naar info@bodyenfitshop.nl dan weten wij dat je nog wat van ons te goed hebt.
-Mike

Je kan je klacht het beste rechtstreeks doorgeven aan mijn collega nick (nick @ body...). Die pakt het dan voor je op. Misschien handig om meteen een bewijsje mee te sturen.Misschien hebben jullie deze vraag over het hoofd gezien:
[Link niet meer beschikbaar]
haha b&f kunnen jullie deze foto verwijderen? dit is namelijk MIJN foto.
trieste mensen tegenwoordig, foto heb ik zelf op me telefoon staan en is van 28 september 2010....
Arnodsi, graag gedaan!
top service! Net een mailtje terug gehad, ik krijg 3 nieuwe zakken bij mijn volgende bestelling!
Bedankt![]()
Momenteel is deze niet voorradig bij onze leverancier.is er een reden dat ik het product Beta Alanine van jullie huismerk niet kan vinden ?
gelukkige blijft Beta Alanine na stop zetting nog twee maanden actieve in de spierenJe kan je klacht het beste rechtstreeks doorgeven aan mijn collega nick (nick @ body...). Die pakt het dan voor je op. Misschien handig om meteen een bewijsje mee te sturen.
Arnodsi, graag gedaan!
Momenteel is deze niet voorradig bij onze leverancier.
Ralf
(één pot op.. )