AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is jullie hardste energie capsule? klinkt mis beetje vreemd maar oke ;p

Misschien is dit al gevraagd, maar wanneer komt Double! uit? Het lijkt me een veelbelovend product. En hoeveel gaat het kosten?

Misschien is dit al gevraagd, maar wanneer komt Double! uit? Het lijkt me een veelbelovend product. En hoeveel gaat het kosten?

Double komt al volgende week. We gaan deze natuurlijk introduceren voor een geweldige prijs. Ik hoop zelfs ruim onder de 20,00 euro!:) Dank je, voor het compliment, een heel mooi product inderdaad!:)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 19:56 ----------

Wat is jullie hardste energie capsule? klinkt mis beetje vreemd maar oke ;p

De Tested Performance is nu wel een heel goede koop!:) Goeie energie / heel sterke samenstelling.

16 - 24 trainingen voor 9,90!

Verkopen jullie ook zoiets met dezelfde samenstelling als rice and protein?

Verkopen jullie ook zoiets met dezelfde samenstelling als rice and protein?
Op dit moment hebben we nog niet een product wat rijst als koolhydraat bron heeft. Staat wel op ons verlanglijstje, maar hoelang dat duurt, kan ik niet precies zeggen.

Ralf

door al dat mooi's in de BnF shop weer wat besteld, hopelijk morgen met een glimlach de pakket ontvangen!

ReferentienummerC527422

Maar weer een bestelling gedaan (C527509), oa. Noxipro (nog bedankt voor die nagestuurde samples tijdje terug). Had nog in de opmerkingen gezet dat ik graag wat samples wil ipv. de Shaker Pro (heb ik er al 5 van :P), dus hoop dat 't nog gelezen wordt. Kijk net als Shawn weer uit naar de post morgen :)

Bestelling mooi op tijd binnengekomen :thumb:

Normaalgesproken gruw ik van kokos maar de kokoswhey smaakt super :D

En heb nog een vraagje: Hoelang blijft whey in dichtgevouwen zak (niet helemaal dicht dus) in een emmer goed?

Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om ook een enkel sample'tje te bestellen van de whey perfection, het is me niet zozeer om de smaak te doen maar om het feit dat ik 'redelijk' lactose-intolerant ben maar toch wil weten of ik de gewone whey kan verdragen. Op de site zag ik er alleen 15 ineens aangeboden staan, en dat zou wel zonde zijn mocht mijn ingewanden er niet zo mee kunnen lachen.

Maar weer een bestelling gedaan (C527509), oa. Noxipro (nog bedankt voor die nagestuurde samples tijdje terug). Had nog in de opmerkingen gezet dat ik graag wat samples wil ipv. de Shaker Pro (heb ik er al 5 van :P), dus hoop dat 't nog gelezen wordt. Kijk net als Shawn weer uit naar de post morgen :)
Bedankt voor je order! Zoals vele andere, geldt dit ook voor jou. Morgen in huis!:cool:Helaas lees ik het nu pas, want het was echt enorm druk vandaag. Gelukkig zijn alle orders eruit! :) Het is nu mogelijk om als cadeau 1 en 2 een sample te kiezen. Dus als je dat gedaan hebt, moet het zeker goed komen :)
Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om ook een enkel sample'tje te bestellen van de whey perfection, het is me niet zozeer om de smaak te doen maar om het feit dat ik 'redelijk' lactose-intolerant ben maar toch wil weten of ik de gewone whey kan verdragen. Op de site zag ik er alleen 15 ineens aangeboden staan, en dat zou wel zonde zijn mocht mijn ingewanden er niet zo mee kunnen lachen.
Dat begrijp ik helemaal. Ik weet niet of je iets klein nodig hebt, anders bestel je dat eerst en kies je de Whey Perfection als cadeau. Als het je dan bevalt, kun je een hele pot kopen. Bij ons heb je boven de 15eu toch geen verzendkosten, dus 2x bestellen kan dan geen kwaad! :)

Ralf

Waarom hebben jullie geen eiwit met kers/cherry smaak? Ik zie de vreemdste smaken voorbij komen, maar deze nog niet.

Als je t ook nog in een emmer doet kan er echt niets gebeuren!

Waarom sturen jullie die whey eigenlijk continu in potten? Lijkt me toch een dure grap en ik zit met een stapel overbodige potten te kijken. Zou het niet praktischer om het in navulzakken te verkopen?

Ik ben aan het twijfelen tussen 1 M.R. en Mesomorph van APS Nutrition.

Wat is het verschil? Uit reviews kan ik opmaken dat ze beide veel energie geven maar dat je van mesomorph geen crash krijgt. Iemand ervaring met beide producten?

zou je weer het gezeik krijgen dat de zakken stuk gaan oid :P en dat zal dan automatisch ook weer leiden tot misbruik van de goede service van B&F, bijv dat mensen claimen dat hun zak gescheurd is oid en dan vervolgens een nieuwe zak eisen etc etc.

hier staan de potten door heel het huis/de garage als opslagpotten voor vanalles en nog wat :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven