MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het e-mail van Ilco nog steeds Ilco@bodyenfitshop.nl?
Zo ja, kun je hem even melden zijn e-mail te checken ?

@Body&Fitshop

Ik gebruik al een paar maanden Animalpak. Wat mij nu opvalt is dat de samenstelling van de pillen anders zijn. Kunnen jullie mij dit verklaren?
Op internet kan ik er niks van terugvinden.

Dit wordt door Animalpak getoond.
2z3xb8w.jpg

En deze heb ik?
De bovenste rij zijn pil 2&3 hetzelfde.
De onderste rij zijn pil 1,2 &3 hetzelfde.

j0xkbq.jpg

2uswkmq.jpg

@Body&Fitshop

Ik gebruik al een paar maanden Animalpak. Wat mij nu opvalt is dat de samenstelling van de pillen anders zijn. Kunnen jullie mij dit verklaren?
Op internet kan ik er niks van terugvinden.

Dit wordt door Animalpak getoond.
2z3xb8w.jpg

En deze heb ik?
De bovenste rij zijn pil 2&3 hetzelfde.
De onderste rij zijn pil 1,2 &3 hetzelfde.

j0xkbq.jpg

2uswkmq.jpg

Nee, ik heb eigenlijk geen idee.:cool: Of de getoonde pics zijn niet helemaal up to date / de Pills zijn nu iets anders. Zou Universal Europe eens kunnen vragen. :)

Nu BCAA Sensation met gratis T-shirt!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, ik heb eigenlijk geen idee.:cool: Of de getoonde pics zijn niet helemaal up to date / de Pills zijn nu iets anders. Zou Universal Europe eens kunnen vragen. :)

Hier ook eentje: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146476073&page=1

en

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zal wel de nieuwe zijn dan.

Oke hier doe ik het wel mee. De uitleg dan bedoel ik.
De pillen doen hun werk goed. ;)

zojuist me bestelling binnen gekregen (Ref:C526629) alles compleet, er is echter 1 zak Oats open gescheurd en vrij veel uit de doos ontsnapt. Verder ben ik 100% tevreden over jullie service.
Bijlage: Foto.

Oats.jpg

Heeft een goede samenstelling de nieuwe BCAA.Hoelang duurt die actie met gratis shirt ?

He BnF,

bezorger kwam net weer zoals altijd keurig aan met het pakketje, die ik met een big smile weer heb ontvangen.
maar hebben jullie een nieuwe doos uitgevonden, met geheime vakjes ofzo of zijn jullie de orbitape gewoon vergeten? :D

Ref nummer is: C527422

zojuist me bestelling binnen gekregen (Ref:C526629) alles compleet, er is echter 1 zak Oats open gescheurd en vrij veel uit de doos ontsnapt. Verder ben ik 100% tevreden over jullie service.
Bijlage: Foto.
Dat is niet zo mooi inderdaad, ik stuur je even een berichtje :)
Heeft een goede samenstelling de nieuwe BCAA.Hoelang duurt die actie met gratis shirt ?
OP=OP. We hebben er een stuk of 50. :)
He BnF,

bezorger kwam net weer zoals altijd keurig aan met het pakketje, die ik met een big smile weer heb ontvangen.
maar hebben jullie een nieuwe doos uitgevonden, met geheime vakjes ofzo of zijn jullie de orbitape gewoon vergeten? :D

Ref nummer is: C527422
Pm je even :)

Ralf

Oke is goed ralf

Helaas maar een stuk of 50 wacht de volgende aanbieding wel af ;)

Waarom kan k van sommige producten niet gewoon 1 verpakking bestellen? Animal cuts bijvoorbeeld... of werkt mijn browser niet helemaal lekker??

Waarom kan k van sommige producten niet gewoon 1 verpakking bestellen? Animal cuts bijvoorbeeld... of werkt mijn browser niet helemaal lekker??
Jawel, je kan ze gewoon bestellen. Als je bij waar je 1 kunt bestellen (getal staat vast) op de bestelknop drukt, staat het gewoon in je winkelwagen. Wil je 2 bestellen (getal staat ook vast) deze ook bestellen. Ze worden telkens per stuk goedkoper. Snapje?

Groetjes Ralf

Zou handig zijn als je een pagina hebt met de tijdelijke acties..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven