Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom sturen jullie die whey eigenlijk continu in potten? Lijkt me toch een dure grap en ik zit met een stapel overbodige potten te kijken. Zou het niet praktischer om het in navulzakken te verkopen?

Lijkt me ook wel wat.

zou je weer het gezeik krijgen dat de zakken stuk gaan oid :P en dat zal dan automatisch ook weer leiden tot misbruik van de goede service van B&F, bijv dat mensen claimen dat hun zak gescheurd is oid en dan vervolgens een nieuwe zak eisen etc etc.

hier staan de potten door heel het huis/de garage als opslagpotten voor vanalles en nog wat :D

Ultra fine oats worden toch ook enkel in een zak verkocht? Of niet? Zo lijkt het althans op de afbeelding.

En mooie dexaprine aanbieding! Nadat ik eens bij een bestelling enkele samples had gekregen, was ik aan het twijfelen om het te kopen. Ik was echter niet zeker of ik wel zoveel geld wou geven aan iets waarvan ik niet goed wist of ik het echt wel "nodig" had, maar voor deze prijs kon ik echt geen neen zeggen :).

Nu kan ik het product echt eens langdurig testen, en zo uitmaken of ik het de moeite vindt om bij een toekomstige cut nogmaals te gebruiken ;).

Is Ilco al terug uit vakantie ?

nog even terug komen op mijn vraag waar ik voorheen geen antwoord op kon krijgen.

Waarom is de fatburner albuterex verboden in Nederland?

Zojuist 4.5kg nutella whey en 5 kg lean gain strawberry besteld, hopen op wat extraatjes!

Klein probleempje... tijdens mijn bestelling deed computer wat raar, waardoor ik niet zeker was of bestelling wel gelukt was. Omdat ik niet direct een mail kreeg (meestal krijg ik die quasi meteen), heb ik bestelling opnieuw gedaan.

Maar nu krijg ik ineens de mails voor 2 bestellingen binnen. Is het mogelijk daar een van te annuleren? Ik heb de optie "vooruitbetaling" genomen, dus het is niet dat ik twee keer betaald heb, ik heb enkel twee keer dezelfde bestelling geplaatst.

De bestellingen zijn: C527676 en C527682. Als het mogelijk is zou ik dus graag 1 van beide geannuleerd willen hebben. Alvast sorry voor de overlast.

Lijkt me ook wel wat.

Ultra fine oats worden toch ook enkel in een zak verkocht? Of niet? Zo lijkt het althans op de afbeelding.

En mooie dexaprine aanbieding! Nadat ik eens bij een bestelling enkele samples had gekregen, was ik aan het twijfelen om het te kopen. Ik was echter niet zeker of ik wel zoveel geld wou geven aan iets waarvan ik niet goed wist of ik het echt wel "nodig" had, maar voor deze prijs kon ik echt geen neen zeggen :).

Nu kan ik het product echt eens langdurig testen, en zo uitmaken of ik het de moeite vindt om bij een toekomstige cut nogmaals te gebruiken ;).

whey is wel even per kilo iets van 1000+% duurder dan oats ;)

Waarom hebben jullie geen eiwit met kers/cherry smaak? Ik zie de vreemdste smaken voorbij komen, maar deze nog niet.
Ik heb de smaak "cherry" zojuist voor je genoteerd. Zodra we nieuwe samples aanvragen, nemen we het even door! :)
Waarom sturen jullie die whey eigenlijk continu in potten? Lijkt me toch een dure grap en ik zit met een stapel overbodige potten te kijken. Zou het niet praktischer om het in navulzakken te verkopen?
Uiteraard hebben we al gekeken naar deze mogelijkheden. Echter is het zo dat de navulzakken evenduur zijn als een pot. Daarnaast is het zoals je leest een veel groter risico dat het scheurt. Whey is namelijk een heel duur product om zo even na te sturen. We willen uiteraard uiteindelijk ook met navulzakken beginnen aangezien dat voor het milieu een stuk beter is.
Ik ben aan het twijfelen tussen 1 M.R. en Mesomorph van APS Nutrition.

Wat is het verschil? Uit reviews kan ik opmaken dat ze beide veel energie geven maar dat je van mesomorph geen crash krijgt. Iemand ervaring met beide producten?
Van 1.M.R. krijg je ook 100% geen crash. De versie die wij verkopen is geranamine vrij en daardoor zul je er geen crash van krijgen. beide zijn overigens erg goed :)

Dexaprine is inderdaad heel erg scherp geprijst en nu voor iedereen de moeite waard om te proberen. Verreweg ons meest verkochte fatburner en het resultaat wat we erover horen is echt altijd positief. Begin wel even met een half tablet de eerste week.;)
Is Ilco al terug uit vakantie ?
Ja :)
nog even terug komen op mijn vraag waar ik voorheen geen antwoord op kon krijgen.

Waarom is de fatburner albuterex verboden in Nederland?
Ik kom er zo op terug. Ik weet de precieze reden ook niet.
Zojuist 4.5kg nutella whey en 5 kg lean gain strawberry besteld, hopen op wat extraatjes!
Bedankt voor je bestelling. Vandaag geleverd :)
Klein probleempje... tijdens mijn bestelling deed computer wat raar, waardoor ik niet zeker was of bestelling wel gelukt was. Omdat ik niet direct een mail kreeg (meestal krijg ik die quasi meteen), heb ik bestelling opnieuw gedaan.

Maar nu krijg ik ineens de mails voor 2 bestellingen binnen. Is het mogelijk daar een van te annuleren? Ik heb de optie "vooruitbetaling" genomen, dus het is niet dat ik twee keer betaald heb, ik heb enkel twee keer dezelfde bestelling geplaatst.

De bestellingen zijn: C527676 en C527682. Als het mogelijk is zou ik dus graag 1 van beide geannuleerd willen hebben. Alvast sorry voor de overlast.
Bedankt voor je order. Als je 1tje betaald, wordt de andere order automatisch geannuleerd. :)

Ralf

Beste heren van B&F,

Long time DBB lezer, some time reageerder.
Graag verwijs ik jullie naar het ref.nr. C524984; ik heb in het opmerkingenveldje een verzoek gedaan. Dit verzoek is op een excessief royale manier gehonoreerd.

Mijn dank is groot.

Vriendelijk groet,
YSil

Beste heren van B&F,

Long time DBB lezer, some time reageerder.
Graag verwijs ik jullie naar het ref.nr. C524984; ik heb in het opmerkingenveldje een verzoek gedaan. Dit verzoek is op een excessief royale manier gehonoreerd.

Mijn dank is groot.

Vriendelijk groet,
YSil
Haha, graag gedaan! :) Jij ook weer bedankt. Fijne vakantie hé. Waar ga je heen?

Ralf

Haha, graag gedaan! :) Jij ook weer bedankt. Fijne vakantie hé. Waar ga je heen?

Ralf

Vakantie zal ik hebben in het land waar de seizoenen nog wél bestaan; waar dus de zon alom aanwezig is; waar de voedsel overheerlijk smaakt; waar de mensen vriendelijk zijn; waar ik even uit mijn dagelijkse sleur zal geraken en mij - zowel fysiek maar ook mentaal - volledig kan herstellen: Turkije.

Ik wens B&F en alle DBB'ers fijne (vakantie)dagen toe.
YSil

Een kiwi whey... mmmmm

Is die nieuwe shaker niet een beetje duur? De andere smartshakers zijn wel een stuk goedkoper te krijgen.

We hebben nu Strawberry Kiwi echt een sensatie :drink:
Is die nieuwe shaker niet een beetje duur? De andere smartshakers zijn wel een stuk goedkoper te krijgen.
Je krijgt hem van ons als cadeau bij een bestelling vanaf 99 euro :)

's Werelds slimste shakebeker!

Wil jij dit product gratis ontvangen?
Ons kado voor jou! Kies nu bij elke bestelling vanaf 99,00 euro voor een Gratis 3 in 1 Multi-Shaker ter waarde van 9,90 euro! De gratis 3 in 1 Multi-Shaker t.w.v. 12,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.
smartshaker%21.jpg

Laatst bewerkt:
Vreemd, heb 2 bestellingen gedaan op zaterdag.

Een daarvan (C524271) wordt pas vandaag bezorgd, en de ander (C524270) staat nu op morgen (al stond het gisteren op vandaag, en eergisteren op gisteren).

Is die beker niet 12,90 zoals op de site staat ?

Dat mag niet gebeuren, ik ga er naar kijken en geef je zo een update:rolleyes:

Aangepast, je hebt gelijk :)

Ralf
Je bent er nog één vergeten ;)

Ons kado voor jou! Kies nu bij elke bestelling vanaf 99,00 euro voor een Gratis 3 in 1 Multi-Shaker ter waarde van 9,90 euro! De gratis 3 in 1 Multi-Shaker t.w.v. 12,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

edit: op facebook staat er ook 9.90 euro. Ik zeg het maar ;)

Body en Fit: hier ook een probleempje met het pakketje die jullie vorige week vrijdag al verzonden hadden.
ref: C522931
Ik heb jullie daarover een e-mail gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.

Je bent er nog één vergeten ;)

edit: op facebook staat er ook 9.90 euro. Ik zeg het maar ;)
Ja klopt, Ilco was net iets te snel. Helaas kun je dat niet meer aanpassen als het bericht eenmaal geplaatst is;)
Body en Fit: hier ook een probleempje met het pakketje die jullie vorige week vrijdag al verzonden hadden.
ref: C522931
Ik heb jullie daarover een e-mail gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.
Ik ga het even uitzoeken en je zo een berichtje sturen. Het mag natuurlijk niet zo lang duren :)

Ralf

kan je dexaprine met anti depresiva gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven