FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Waarom sturen jullie die whey eigenlijk continu in potten? Lijkt me toch een dure grap en ik zit met een stapel overbodige potten te kijken. Zou het niet praktischer om het in navulzakken te verkopen?
Lijkt me ook wel wat.
zou je weer het gezeik krijgen dat de zakken stuk gaan oiden dat zal dan automatisch ook weer leiden tot misbruik van de goede service van B&F, bijv dat mensen claimen dat hun zak gescheurd is oid en dan vervolgens een nieuwe zak eisen etc etc.
hier staan de potten door heel het huis/de garage als opslagpotten voor vanalles en nog wat![]()
Ultra fine oats worden toch ook enkel in een zak verkocht? Of niet? Zo lijkt het althans op de afbeelding.
En mooie dexaprine aanbieding! Nadat ik eens bij een bestelling enkele samples had gekregen, was ik aan het twijfelen om het te kopen. Ik was echter niet zeker of ik wel zoveel geld wou geven aan iets waarvan ik niet goed wist of ik het echt wel "nodig" had, maar voor deze prijs kon ik echt geen neen zeggen
. Nu kan ik het product echt eens langdurig testen, en zo uitmaken of ik het de moeite vindt om bij een toekomstige cut nogmaals te gebruiken
.

en dat zal dan automatisch ook weer leiden tot misbruik van de goede service van B&F, bijv dat mensen claimen dat hun zak gescheurd is oid en dan vervolgens een nieuwe zak eisen etc etc.