Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had b&f een mail gestuurd over albuterex of het niet wat was voor hun assortiment waarop ik als antwoord kreeg dat het verboden is in Nederland.
Bestelling weer perfect ontvangen, inclusief de extra samples ipv. de shaker pro. Super!
Een vraagje: Heb agmatine 100% puur besteld en ik moet 750mg innemen, maar er zit geen maatschepje bij. Hoeveel is dat ongeveer? Iets minder dan een kwart van een theelepel?
Inderdaad, je kunt het beste ongeveer 0,2(dus minder dan een kwart) theelepel aanhouden!

dexa kan nare bijwerkingen hebben.
Grootste bestanddelen zijn ~200mg caffeine en ~25mg DMAA (geranium olie extract) welke ook veel in PWO's zitten.
Lees voor de bijwerkingen het review topic, ik heb er zelf ook een keer over gepost, ik had last van slapeloosheid en meerdere malen per nacht wakker worden.
Verder zie ik niet waarom het niet zou kunnen in combinatie. Al kreeg ik wel soms dipjes van dexa en noxipro (met vergelijkbare ingredienten)
Hey B&F ik ga binnen enkele minuten een order plaatsen![]()
Zou het mogelijk zijn om de extra samples bij te leveren die ik tegoed had van een vorige bestelling die wat minder liep.
Ik had dit toen besproken met eldert !!
als het mogelijk is enkel samples van jullie huismerk![]()
(zie PMIk ga er persoonlijk voor zorgen dat er een paar leuke samples bijkomen!(zie PM
Tim
heb er een redelijk goeie bestelling van gemaakt
Thx a bunchheb er een redelijk goeie bestelling van gemaakt
![]()
Groeten !
In het whey perfection topic heb ik mijn vraag nog niet beantwoordt gekregen. Het gaat over de whey perfection satchets die jullie leveren voor een tientje. De variety pack bestaat uit al geselecteerde smaken. Is het geen geweldig idee om maar 5 vaste smaken te maken en 5 smaken die je zelf echt kan kiezen?
Ik wil namelijk allemaal smaken proberen die niet in de variety pack zitten!
We wachten nog op je belletje!Thx a bunchheb er een redelijk goeie bestelling van gemaakt
![]()
Groeten !

Is het dan mogelijk dat jullie 3 varianten van de variety packs maken?
#1 banaan aardbei cookies cream etc. etc..
#2 kiwi sweet apple straciatella etc etc
#3 berry blast granny's apple pie cool cassis lemon ice etc etc
Door verschillende varianten zijn mensen misschien eerder geneigd een variety pack te halen.
Lijkt me best rendabel..

Dan kunnen ze beter 10KG zakken verkopen zoals op die UK store'sIs het misschien een idee om 6 of 8 kilo whey perfection potten te verkopen (en voor een nog betere prijs dan de 4,54 kilo potten)?