MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het misschien een idee om 6 of 8 kilo whey perfection potten te verkopen (en voor een nog betere prijs dan de 4,54 kilo potten ;))?

Dat is inderdaad misschien wel een optie! ik ga het doorgeven aan mijn collega van de inkoop en kijken of dit eventueel een optie is! In elk geval bedankt voor het goede idee en dit wordt erg gewaardeerd;)

Zojuist een order geplaatst. Ik kan niet wachten totdat ik de Dexaprine binnen heb. Super product, werd ook aangeprezen door Tjibbe ofzo (?) en was erg vriendelijk. Ik wist niet dat jullie zo'n grote telefooncentrale hadden :D :D

Bijv 10kg zakken en dan alleen de 3 meest verkochte smaken zegmaar?

belletje ? :p ik ben even niet mee.

Bestelling is al verzonden zie ik :)
C528724

Met samples erbij :p ?

Laatst bewerkt:
Zojuist een order geplaatst. Ik kan niet wachten totdat ik de Dexaprine binnen heb. Super product, werd ook aangeprezen door Tjibbe ofzo (?) en was erg vriendelijk. Ik wist niet dat jullie zo'n grote telefooncentrale hadden :D :D

Zeker! Dank je, voor de order. De Dexaprine vliegt er inderdaad uit voor deze prijs!:)

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 20:37 ----------

Bijv 10kg zakken en dan alleen de 3 meest verkochte smaken zegmaar?

Zakken zijn wel heel kwetsbaar, zeker in 10kg. Veel merken hebben problemen met zakken ook. (schade) Daarnaast moeten we behoorlijk grote hoeveelheden per batch/maat doen. Ik weet niet of dit in 10kg haalbaar is. Het zal in de kg prijs ook niet eens heel veel uitmaken denk ik. Maar we kunnen het zeker even gaan checken.

Laatst bewerkt:
Dan kunnen ze beter 10KG zakken verkopen zoals op die UK store's

Hiervoor geldt ook! We gaan er naar kijken of dit mogelijk is!!:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 21:24 ----------

belletje ? :p ik ben even niet mee.

Bestelling is al verzonden zie ik :)
C528724

Met samples erbij :p ?
Ja belletje/telefoontje:P heb je het bij opmerkingen aangeven? dam heeft mijn collega de samples meegestuurd!

Nog steeds mijn bestelling van 8 augustus niet aangekregen :( dat is wel wat langer wachten dan een dagje of 2....

Vraag mij eigenlijk af waarom Albuterex eigenlijk zou verboden zijn in Nederland,
er wordt wel gezegd dat het verboden is maar wat is dan de reden?

hoe heb je betaald, via bankoverschrijving? dan duurt het altijd wel wat langer. meestal 5-6 werkdagen.

Dit klopt, Als u mij het referentienummer van de bestelling kunt geven dan ga ik dit zo snel mogelijk even nakijken!

Tim

Dit klopt, Als u mij het referentienummer van de bestelling kunt geven dan ga ik dit zo snel mogelijk even nakijken!

Tim

Nooit eerder heb ik zo lang moeten wachten hoor. Ik heb het overgeschreven naar de Belgische rekening van jullie en dat duurt max 2 dagen... normaal heb ik het de dag erop dan binnen maar nu duurt het al langer dan een week want volgens de bank hebben jullie de betaling reeds 8 aug ontvangen (het was 4 aug besteld)
Referentienummer: C517161

Ik zal het zeker voorleggen aan mijn meerderen, het is dan aan hun om te bepalen of hier eventueel wat mee gedaan zal worden! In ieder geval bedankt voor je feedback dit wordt zeker erg gewaardeerd!:D

Of een zelf samen te stellen Variety Pack? Bv. dat de klant 3 of 5 smaken kan kiezen en dan van elk 1 of 2 krijgt, op die manier gaan jullie denk ik ook een heel deel minder 'verspillen' ik gooi bv altijd de lemon en cookies gewoon de vuilbak in als ik deze krijg bij iets... Denk niet dat ik de enige ben die dit doet :-p
Dus zelf samen te stellen Variety Pack, sounds good? :-)

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 22:05 ----------

Nooit eerder heb ik zo lang moeten wachten hoor. Ik heb het overgeschreven naar de Belgische rekening van jullie en dat duurt max 2 dagen... normaal heb ik het de dag erop dan binnen maar nu duurt het al langer dan een week want volgens de bank hebben jullie de betaling reeds 8 aug ontvangen (het was 4 aug besteld)

Weekend ertussen en feestdag vandaag kan er iets mee te maken hebben denk ik? :-)

Even een positieve noot: alle 4 zakken fine oats zijn onbeschadigd bezorgd vandaag ;)

Je hebt een PM, we gaan dit vandaag oplossen!:rolleyes:
Of een zelf samen te stellen Variety Pack? Bv. dat de klant 3 of 5 smaken kan kiezen en dan van elk 1 of 2 krijgt, op die manier gaan jullie denk ik ook een heel deel minder 'verspillen' ik gooi bv altijd de lemon en cookies gewoon de vuilbak in als ik deze krijg bij iets... Denk niet dat ik de enige ben die dit doet :-p
Dus zelf samen te stellen Variety Pack, sounds good? :-)
Het idee is inderdaad niet slecht, echter is het zo dat wij de pakketten met sachets aangeleverd krijgen.:rolleyes:
Dat wist ik dus al, maar waarom niet is mijn vraag dus.
Ik ga er achteraan. Ik hoop dat ik er vandaag antwoord op heb.
Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet het zeer waarschijnlijk vanmiddag al, gooi ik het hier meteen neer :)
Even een positieve noot: alle 4 zakken fine oats zijn onbeschadigd bezorgd vandaag ;)
Bedankt voor je order! :thumbs: Dat komt omdat ik het hoogstpersoonlijk voor je heb ingepakt:D

Ralf

Is het dan mogelijk dat jullie 3 varianten van de variety packs maken?

#1 banaan aardbei cookies cream etc. etc..
#2 kiwi sweet apple straciatella etc etc
#3 berry blast granny's apple pie cool cassis lemon ice etc etc

Door verschillende varianten zijn mensen misschien eerder geneigd een variety pack te halen.

Lijkt me best rendabel..

En behalve dit, bijv. jullie top 3 smaken ook in sachets per 10 of 15 verkopen. Kan ik op reis gewoon altijd iets nemen wat ik lekker vind. In de variety zitten er altijd een paar die ik niet te pruimen vind ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven