Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)En zo is het!10 kg zakken, dan alles los snijden in de doos leggen, foto er van maken en b en f een nieuwe zak op laten sturen. 20 kg whey voor de prijs van 1. Denk dat veel mensen daar wel misbruik van gaan maken. Een zakje Oats kost hun mis 1,50 ofz.

Bedankt voor je order!2x in de afgelopen week besteld bij B&F.
Eerste:
2x Isolaat Perfection
1x BCAA's van B&F
1x Omega 3 Ultra (helaas verkeerde versie gekregen maar netjes opgelost!)
Tweede:
1x Micellar Casein
2x Dexaprine
Zeer tevreden over de snelheid en afhandeling.
(al zijn er nog paar mini dingen die beter kunnen, maarja daar ben ik een zeikerige marketeer voor)
Graag gedaan. Ik ben blij dat je toch hartstikke tevreden bent 10kg zou wat veel zijn. Maar als ze voor zakken van 5 kg gaan (bv deze waar de oats vroeger inzaten) dan wordt het haast onmogelijk dat deze "zomaar" gaan open scheuren.10 kg zakken, dan alles los snijden in de doos leggen, foto er van maken en b en f een nieuwe zak op laten sturen. 20 kg whey voor de prijs van 1. Denk dat veel mensen daar wel misbruik van gaan maken. Een zakje Oats kost hun mis 1,50 ofz.
Ooit gehoord van bankcontact/mr.cash?Ik weet niet of het hier al ooit is aangegeven, maar misschien is het handig om ook een Belgisch rekeningnummer aan te maken zodat je betalingen sneller binnen krijgt en Belgische klanten ook kunnen genieten van de zeer snelle levering?
Daarnaast hebben we uiteraard zowel een Belgisch als Nederlands rekeningnummer, je kunt dit vinden bij betaal- en verzendopties.Ooit gehoord van bankcontact/mr.cash?
Trouwens, zelfs al maken zij een rekeningnummer aan bij een Belgische grootbank, dan nog moet jij geluk hebben dat je al bij die bank aangesloten bent wil je de overschrijving nog diezelfde dag verwerkt zien.
Zo is hetDe op=op is altijd leuk om door te kijken.En handig om een supp te proberen en er niet te veel voor uit hoeven geven![]()
Vooral met pre-workouts. Dat is inderdad niet de bedoeling. Stuur me maar even een PM + referentienummer dan moet het vanaf hier perfect geregeld worden.Hee ralf, net mijn pakket binnen gehad en ik mis de helft, jammer genoeg is dit al de tweede keer en het klantenservice nr doet het niet. hopelijk kan t vanuit hier geregeld worden of via pm. in deze doos had de rest ook niet gepast zie ik
*kuch kuch* grotere potten Muscle protect *kuch kuch*

Dat is inderdaad misschien wel een optie! ik ga het doorgeven aan mijn collega van de inkoop en kijken of dit eventueel een optie is! In elk geval bedankt voor het goede idee en dit wordt erg gewaardeerd![]()

Ja, echt een topper!Hemo rage is trouwens zeer goed!
Low carbs, korte pauzes en kon blijven geven!!
Als je het niet op een te warme plek en goed gesloten hebt gehouden kun je het eens proberen. Veel langer zou ik je niet adviseren.Een vraag over Lean Gain, had een tijdje terug in dit topic gelezen dat het na openen ongeveer maar 3 maanden goed is. Was gepost door Body En Fitshop. Zouden jullie dat kunnen bevestigen want ik kan de post niet meer terug vinden en over een beperkte houdbaarheid na openen wordt niks vermeld op de emmer zelf.
mag en kan de Afslank eiwit gewoon gecombineerd worden met de oats?

Even een positieve noot: alle 4 zakken fine oats zijn onbeschadigd bezorgd vandaag![]()

Hallo B&F
Ik zit met een probleem met mijn bestelling, Ik had namelijk vrijdag bestelt (C523873) om +-23u31, dag later hadden jullie het al afgeleverd met PostNL maar daarna begon het echt sloom te gaan, ze maakte de bezorgdatum telkens weer een dag later tot vandaag: nu staat er afgeleverd om 13u27 maar er was niemand thuis en er hangde een briefje op met "Bij afwezigheid gelieve te leveren bij huisnummer X". Dus ik naar daar hebben ze geen pakketje geleverd , heb ook nog niets gehoord van andere buren dat het daar zou geleverd zijn ...
Wat nu? had betaald online, dus geen rembours.
Alvast bedankt!

Vorige maand alleen oats besteld en was heel aangekomen. Deze maand oats + hemorage en een shaker besteld en er waren er 2 open.bij mij ook nooit problemen met gehad, zal aan de bezorger van postnl fzo liggen wrs gooit de ene er mee en de andere niet![]()