MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou kdenk toch dat ik me wat ongelukkig uitdruk hoor, wat zit er dan voor slechts in cla of transform of eventueel nog diene fast diet?
nuja maakt mij niet hoor ik ben blij met wat het voor mij doet en hoop idd dat cla en transform doen wat ze zeggen (verstevigen van spieren):D

ik heb mij slecht uigedrukt hoor :) er zit niet echt niets slechts in hoor, deze producten worden legaal verkocht in nederland he :)

check hun site maar:
Alle door ons aangeboden producten:
-Vallen binnen de door wetgever opgestelde richtlijnen voor voedingssupplementen.
-Zijn vrij van doping en ephedra.
-Zijn vrij van steroïden en/of aanverwante stoffen.
-Moeten buiten bereik van jonge kinderen worden gehouden.
-Zijn niet bedoeld als substituut voor gevarieerde voeding.
-Zijn bedoeld als voedingssupplement en niet bedoeld of te gebruiken ter vervanging van geneesmiddelen.

maar ja dokters hebben vaak "beperkte" kennis over supplementen, nu ja wel logisch ze moeten al zoveel kennen :D en veel dokters "schrikken" dan ook :) maar geef je dokter het lijstje maar, dan kan ze het nagaan en ziet ze dat er niets slechts in zit :) maar ja je hebt altijd extreme mensen (read: http://attitude.excite.nl/nieuws/2502/Enkele-espresso-slecht-voor-je-hart) hoewel onderaan ook staat dat het toch ook weer goed is :D

supplementen hebben bij mensen die er niets vanaf kennen gewoon vaak een slechte naam omdat ze direct aan verboden dingen denken of illegale supplementen die via ebay,kapaza,.. worden aangeboden en er dan bvb een aflevering in "koppen" over wordt gemaakt en dit het allemaal in een slecht daglicht zet :(

lol, aan je dokter raad vragen over supplementen is sowiso een fail. Die zullen alles afraden. :wanker:

ik was 16/17 en wou mn ouders overtuigen dat creatine monohydraat niet slecht was dus ik zei: ik vraag het aan de dokter en hij zal jullie het dan wel laten weten :rolleyes: maar ja.. nooit iets van gekomen en ik had mn eerste potje CM toch maar lekker :D

Laatst bewerkt:
ik heb mij slecht uigedrukt hoor :) er zit niet echt niets slechts in hoor, deze producten worden legaal verkocht in nederland he :)

check hun site maar:
Alle door ons aangeboden producten:
-Vallen binnen de door wetgever opgestelde richtlijnen voor voedingssupplementen.
-Zijn vrij van doping en ephedra.
-Zijn vrij van steroïden en/of aanverwante stoffen.
-Moeten buiten bereik van jonge kinderen worden gehouden.
-Zijn niet bedoeld als substituut voor gevarieerde voeding.
-Zijn bedoeld als voedingssupplement en niet bedoeld of te gebruiken ter vervanging van geneesmiddelen.

maar ja dokters hebben vaak "beperkte" kennis over supplementen, nu ja wel logisch ze moeten al zoveel kennen :D en veel dokters "schrikken" dan ook :) maar geef je dokter het lijstje maar, dan kan ze het nagaan en ziet ze dat er niets slechts in zit :) maar ja je hebt altijd extreme mensen (read: http://attitude.excite.nl/nieuws/2502/Enkele-espresso-slecht-voor-je-hart) hoewel onderaan ook staat dat het toch ook weer goed is :D

ik was 16/17 en wou mn ouders overtuigen dat creatine monohydraat niet slecht was dus ik zei: ik vraag het aan de dokter en hij zal jullie het dan wel laten weten :rolleyes: maar ja.. nooit iets van gekomen en ik had mn eerste potje CM toch maar lekker :D

Altijd lachen die dokters ;)

We hebben geen samples van de TMS. TMS is ook niet echt een pre-workout met energieke ingredienten. Een product als Crack geeft meer energie, een product als TMS bevat meer spieropbouwende ingredienten die je ook na de training neemt.

Ok dank je, weten we dat ook weer.
Van crack voelde ik niks en die TMS lijkt me zoiezo wel wat.
Maar zit nog te twijfelen of ik tms neem of result.
Wat zou jij aanraden van deze 2. . . . of maar gewoon allebei :D

Ok dank je, weten we dat ook weer.
Van crack voelde ik niks en die TMS lijkt me zoiezo wel wat.
Maar zit nog te twijfelen of ik tms neem of result.
Wat zou jij aanraden van deze 2. . . . of maar gewoon allebei :D

eum die twee stacke is niet aan te raden aangezien in beide creatine in zit (bij result! hoofdzakelijk creatine) je zou de TMS dosering van creatine wel tot het maximale kunnen trekken met result maar je zit sowieso al wel goed..

persoonlijk hangt de keuze van je budget af en wat je doel is voor dit supplement (wat zoek je juist)

Ik heb een vraag over TMS en whey perfection, heb ze beide gekregen maar het valt me op dat whey perfection gewoon bijna volledig is gevult en TMS maar 1/3 is gevult.

Hoort dat zo?

Gaat om het gewicht niet om de hoeveelheid die erin zit.

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag over TMS en whey perfection, heb ze beide gekregen maar het valt me op dat whey perfection gewoon bijna volledig is gevult en TMS maar 1/3 is gevult.

Hoort dat zo?

Het gaat niet om hoever de pot gevult is, het gaat om het gewicht.

jep, zet ze maar eens op de weegschaal en 'schat' het gewicht van een lege pot :)
komt omdat ze standaard potten gebruiken denk ik :) = goedkoper voor hun en dus ook voor ons :)

Wat is eigenlijk het verschil tussen dit en dit, buiten het aminozuurprofiel?

Wat is eigenlijk het verschil tussen dit en dit, buiten het aminozuurprofiel?

:rolleyes: we gaan hier niet 20posts op doen wnt dan ontstaat er weer een reltopic :rolleyes: even de feiten op een rijtje:

peptopro:
Meer dan 60% di-en tripeptiden
Zeer hoge hydrolisegraad van 28%

peptide pro whey hydrolisaat:
100% uit Optipep™ Whey Hydrolisaat
100% Whey Hydrolisaat

per 100gram heeft de peptopro iets minder kcals en meer eiwitten maar een dosering peptopro is 13gram en een dosering peptide pro is 28 gram..
Dus per shake zitten er veel meer eiwitten in de peptide pro eveneens 100% whey hypdrolisaat dewelke voor een supersnelle opname zorgt.

eum die twee stacke is niet aan te raden aangezien in beide creatine in zit (bij result! hoofdzakelijk creatine) je zou de TMS dosering van creatine wel tot het maximale kunnen trekken met result maar je zit sowieso al wel goed..

persoonlijk hangt de keuze van je budget af en wat je doel is voor dit supplement (wat zoek je juist)

Ok duidelijk.
Ik ga eerst 6-8 weken met Result! beginnen,
daarna maandje rust (geen crea) daarna aan de TMS.
Bedankt voor de info! :thumbs:

Trouwens, jij zoekt ook alles uit he!
Goed bezig :cool:

Ok duidelijk.
Ik ga eerst 6-8 weken met Result! beginnen,
daarna maandje rust (geen crea) daarna aan de TMS.
Bedankt voor de info! :thumbs:

Trouwens, jij zoekt ook alles uit he!
Goed bezig :cool:

Ik weet graag "wat" ik juist neem en "waarom" ik het zou moeten nemen :cool:
Daarom bestudeer ik meestal eerder de ingrediëntenlijst dan de "reclamepraatjes" die onder een supplement staan :cool: voor die ingrediënten, ingrediënten combo's probeer ik dan wetenschappelijke onderzoeken te vinden en reviews te lezen en zo de beste keuze te maken :cool: dit doe ik al redelijk lang en zo ken ik mijn weg ondertussen wel in het supplementenwereldje :cool:
leuk dat je mijn posts apprecieert :cool:

edit: goede keuze dat je gaat cyclen (crea pauze crea).. voorkomt luiheid van je lichaam aangezien het ook een lichaamseigen stof is! Ik zou ook dringend eens een creatine-pauze moeten inlassen! Rondom die luiheid zijn er nog wel geen onderzoeken voor zover ik weer maar ja beter voorkomen dan genezen ;)

Laatst bewerkt:
Ik zoek een fatburner en iets wat je focust.
Bij de cafeine sectie zie ik allemaal producten die dat beloven te doen maar ik zie een product van 8 euro en een product van 32.

Is er zo veel verschil? Omdat eentje duurder is of gaat het om de merk en zijn ze beide goed

+1

Ik zoek ook een goed supplement om wat kg te verliezen
Vorig jaar heb ik lipo gebruikt maar ik vraag me af of dat de beste was?

Ik zoek een fatburner en iets wat je focust.
Bij de cafeine sectie zie ik allemaal producten die dat beloven te doen maar ik zie een product van 8 euro en een product van 32.

Is er zo veel verschil? Omdat eentje duurder is of gaat het om de merk en zijn ze beide goed

Met Fast Diet heb je voor beide een goede keuze en ook qua prijs:cool:

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

+1

Ik zoek ook een goed supplement om wat kg te verliezen
Vorig jaar heb ik lipo gebruikt maar ik vraag me af of dat de beste was?

Lipo-6 X is natuurlijk een goede keuze. Je zou ook de Radical Fat Loss Stack eens kunnen proberen. Een zeer volledige combi waarmee je vetverbranding uit alle hoeken aanpakt en totaal maar enkele euro's duurder als Lipo-6X.

Lipo-6 X is natuurlijk een goede keuze. Je zou ook de Radical Fat Loss Stack eens kunnen proberen. Een zeer volledige combi waarmee je vetverbranding uit alle hoeken aanpakt en totaal maar enkele euro's duurder als Lipo-6X.

en dat is een exellente aanrader, kben op 1 week (nog geen volledige week zelfs) 3,5kg afgevallen. me zus begon gisteren en verloor al 2 kg (vind dit wel vrij veel voor 1 dag maarja)
voordeel dat zowel ikzelf als me zus ondervinden is de verplichting die je lichaam je geeft om voldoende water te drinken en op tijdstippen te eten anders voel je je wat "misselijk"
misschien zijn wij gewoon een vreemde familie??? oftewel is dat de bedoeling:D
wij zijn overtuigd en kunnen het iedereen aanraden:D

Nadat ik de bestelling had geplaatst gisteren, heb ik geen mailtje gekregen dat mijn bestelling verstuurd is (dus ook geen tracktrace nummer).

Wat is de status van mijn bestelling op dit moment?

Bestelling is binnen de cookies&cream whey is heerlijk, en badankt voor de sample's en service!

en dat is een exellente aanrader, kben op 1 week (nog geen volledige week zelfs) 3,5kg afgevallen. me zus begon gisteren en verloor al 2 kg (vind dit wel vrij veel voor 1 dag maarja)
voordeel dat zowel ikzelf als me zus ondervinden is de verplichting die je lichaam je geeft om voldoende water te drinken en op tijdstippen te eten anders voel je je wat "misselijk"
misschien zijn wij gewoon een vreemde familie??? oftewel is dat de bedoeling:D
wij zijn overtuigd en kunnen het iedereen aanraden:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven