StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
nou kdenk toch dat ik me wat ongelukkig uitdruk hoor, wat zit er dan voor slechts in cla of transform of eventueel nog diene fast diet?
nuja maakt mij niet hoor ik ben blij met wat het voor mij doet en hoop idd dat cla en transform doen wat ze zeggen (verstevigen van spieren)![]()
ik heb mij slecht uigedrukt hoor
er zit niet echt niets slechts in hoor, deze producten worden legaal verkocht in nederland he 
check hun site maar:
Alle door ons aangeboden producten:
-Vallen binnen de door wetgever opgestelde richtlijnen voor voedingssupplementen.
-Zijn vrij van doping en ephedra.
-Zijn vrij van steroïden en/of aanverwante stoffen.
-Moeten buiten bereik van jonge kinderen worden gehouden.
-Zijn niet bedoeld als substituut voor gevarieerde voeding.
-Zijn bedoeld als voedingssupplement en niet bedoeld of te gebruiken ter vervanging van geneesmiddelen.
maar ja dokters hebben vaak "beperkte" kennis over supplementen, nu ja wel logisch ze moeten al zoveel kennen
en veel dokters "schrikken" dan ook
maar geef je dokter het lijstje maar, dan kan ze het nagaan en ziet ze dat er niets slechts in zit
maar ja je hebt altijd extreme mensen (read: http://attitude.excite.nl/nieuws/2502/Enkele-espresso-slecht-voor-je-hart) hoewel onderaan ook staat dat het toch ook weer goed is 
supplementen hebben bij mensen die er niets vanaf kennen gewoon vaak een slechte naam omdat ze direct aan verboden dingen denken of illegale supplementen die via ebay,kapaza,.. worden aangeboden en er dan bvb een aflevering in "koppen" over wordt gemaakt en dit het allemaal in een slecht daglicht zet

lol, aan je dokter raad vragen over supplementen is sowiso een fail. Die zullen alles afraden.![]()
ik was 16/17 en wou mn ouders overtuigen dat creatine monohydraat niet slecht was dus ik zei: ik vraag het aan de dokter en hij zal jullie het dan wel laten weten
maar ja.. nooit iets van gekomen en ik had mn eerste potje CM toch maar lekker 
Laatst bewerkt:

oftewel is dat de bedoeling