De smaak van Pure Protein 90 is best aardig. De shake wordt iets "voller" als bij bv een Whey Proteine. (3 componenten)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De smaak van Pure Protein 90 is best aardig. De shake wordt iets "voller" als bij bv een Whey Proteine. (3 componenten)
Hun zijn echt zwaar relax!
De survice is top, helpen je goed met informatie over je sups, training enz. Ben een xtje bij de zaak in Zwolle geweest en daar werdt je nog beter geholpen. Heb je klachten of vragen, dag erna heb je meestal contact met ze gehad.
En de bestellingen worden dag erna gelijk gelevert!
Enigste wat ik ze nog wil vragen.
Zijn er nog plannen om in de buurt van rotterdam z'n shop te openen. Zwolle is een aardig stukkie rijden, en die andere 2 zaken ook. Wil graag langskomen voor extra info maar meer als uur in de auto wordt beetje prijzig
Voor de rest: Gaat zo door!!!
Bedankt, voor je complimenten.

sinds bestellen in UK bij de inmiddels bekende 2 bulkleveranciers; is het niet interessant om als jullie zijnde ook iets gaan doen met dergelijke goedkope (un)flavoured whey ala UK?
En dan vooral voor whey/wheigtgainer en creatine (esthyl)?
Of sowieso grote bulkmogelijkheden ala 15-25 kilo's of meer?
Dat gaat een hit worden als je zo kijkt naar het topic over UK supps.

Jullie zijn goed bezig!
Wms misschien binnekort proberen
die Pure complex lean gainer, hoe is de verdeling eiwitten/kh
en hoeveel % van de eiwitten is whey/caseine?
Ziet er btw goed uit!
Mvg
Mee eens..
Unflavoured zal ik eens over denken, ik dacht eigenlijk dat hier niet zoveel vraag naar was. Qua prijs en kwaliteit kunnen we met de eiwitten tegenwoordig meer dan redelijk meekomen met de UK leveranciers.
Exclusive Whey
Pure Micellar Casein
Creatine Ethyl Ester hebben we sinds kort ook helemaal puur en ook behoorlijk scherp momenteel.
We krijgen binnenkort trouwens ook nog een nieuwe Weigth Gainer waar we heel veel van verwachten! Topkwaliteit.. (Fine Oats+Micellar Casein+Whey Protein Isolate)
Pure Complex lean Gainer
Voor grotere hoeveelheden mag je trouwens altijd even contact opnemen.[/QUOTE]
had ik dit eerder geweten..
ik heb gisteren voor 185euro besteld. order nr is 62673, misschien kan je er nog iets extra's bijdoen![]()
Bedankt, voor je complimenten.
We krijgen in Heerenveen een grotere showroom/winkel, vanaf volgende maand. Maar dat is voor jouw helaas nog verder.. Rotterdam zit er voorlopig helaas niet in. Wanneer je vragen hebt over producten dan mag je ook altijd even naar Heerenveen bellen, als je via internet of telefonisch bestelt dan heb je inderdaad normaliter de producten binnen 24 uur in huis.

Jullie zijn goed bezig!
Wms misschien binnekort proberen
die Pure complex lean gainer, hoe is de verdeling eiwitten/kh
en hoeveel % van de eiwitten is whey/caseine?
Ziet er btw goed uit!
Mvg

[/QUOTE]Als we een xtje in de buurt zijn van Heerenveen gaan ik zeker effe kijken!
Ik zou wel zeggen: Hou rotterdam en omstreken maar ingedachten voor een volgend filiaal![]()

Ben net nieuw op DBB, wil toch even reageren op de soms negatieve verhalen over Body&Fitshop. Ik (en vele trainingsmaatjes van me) komen al jaren bij Wilco in de winkel in Zwolle en we bestellen ook zeer regelmatig op hun site. Natuurlijk kan er wel eens iets fout gaan, maar dat wordt dan altijd netjes opgelost. Ben vooral erg over de grote productkennis en goede adviezen van ze te spreken. Deze gasten zijn wat mij betreft goed met hun vak bezig!

Ben net nieuw op DBB, wil toch even reageren op de soms negatieve verhalen over Body&Fitshop. Ik (en vele trainingsmaatjes van me) komen al jaren bij Wilco in de winkel in Zwolle en we bestellen ook zeer regelmatig op hun site. Natuurlijk kan er wel eens iets fout gaan, maar dat wordt dan altijd netjes opgelost. Ben vooral erg over de grote productkennis en goede adviezen van ze te spreken. Deze gasten zijn wat mij betreft goed met hun vak bezig!