[/COLOR]Bestelling is binnen

super!
Een tipje voortaan een iets grotere doos had ultimate Creatine besteld en isolaat. Zat in een kleine doos en de potten w aren helemaal ingedeukt.
Vorige keer had ik alleen afslank eiwit zelfde maat pot in een grotere doos.
Is niet erg maar gewoon fve een tipje
Hoe moet ik de Creatine innemen? 10 Gr. Per dag voor of na training of bij t ontbijt.
Kan ik afwisselen met afslankeiwit en isolaat of is het beter eerst me afslankeiwit op te maken?
Mvg kaylee
Inname creatine
Methode 1. Loadfase a 20gram voor 5 dagen lang daarna een onderhoudsfase van 3 gr.
Methode 2. Geen Loadfase & direct starten met een onderhoudsfase van 5 gr.
* Methode 3. Loadfase van 2 dagen a 20gr p dag, daarna een onderhoudsfase van 5 gr p dag.
(onderhoudsfases kunnen wel is variëren mbt lichaamsgewicht. Ook zijn er mensen die een onderhoudsfases nemen bij methode 2 van 3 gram ipv 5 gram.)
Tijden inname creatine
Methode 1. Voor (20 a 30min) of tijdens t ontbijt op niet trainingsdagen. & voor de training op trainingsdagen.
*methode 2. Voor (20 a 30min) of tijdens t ontbijt op niet trainingsdagen & na de training op trainingsdagen)
Hoe creatine in te nemen?
Methode 1. Met koud water (raad ik persoonlijk af)
Methode 2. Met warm water, koffie of thee. Creatine lost makkelijker op in een warme vloeistof dan een koude.
*Methode 3. Met granaatappelsap of druivensap.
Methode 4. Met sinaasappelsap (raad ik persoonlijk af omdat er nogal twijfels bestaan over die combinatie. Werking creatine zou niet optimaal zijn bij inname samen met sinaasappelsap.)
*Methode 5. Met Wheyshake (melk)
( ikzelf schep de Creatine gelijk in me mond en spoel t weg met Wheyshake of granaatappelsap etc zodat ik al me creatine gelijk binnen heb. Melk & granaatappelsap zijn koude vloeistoffen & als je direct die 5 gram in je mond schept bestaat er in ieder geval geen twijfel of er wel of geen gram creatine op de bodem van je glas blijft liggen)
Edit:
Overal waar een sterretje voor staat is de methode die ik zelf hanteer.