MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[/COLOR]Bestelling is binnen :):) super!
Een tipje voortaan een iets grotere doos had ultimate Creatine besteld en isolaat. Zat in een kleine doos en de potten w aren helemaal ingedeukt.
Vorige keer had ik alleen afslank eiwit zelfde maat pot in een grotere doos.

Is niet erg maar gewoon fve een tipje:)

Hoe moet ik de Creatine innemen? 10 Gr. Per dag voor of na training of bij t ontbijt.
Kan ik afwisselen met afslankeiwit en isolaat of is het beter eerst me afslankeiwit op te maken?

Mvg kaylee

Een tipje voortaan een iets grotere doos had ultimate Creatine besteld en isolaat. Zat in een kleine doos en de potten w aren helemaal ingedeukt.

Hoe moet ik de Creatine innemen? 10 Gr. Per dag voor of na training of bij t ontbijt.
Kan ik afwisselen met afslankeiwit en isolaat of is het beter eerst me afslankeiwit op te maken?

Mvg kaylee

Waarschijnlijk is er dan mee gegooid bij de post:(
Creatine neem je 5 gram voor de training op trainingsdagen en 5 gram bij het ontbijt op niet- trainingsdagen.
Afwisselen kan, ik zou dan de afslankeiwit nemen op niet trainingsdagen en isolaat na de training op trainingsdagen.

Succes!

-Mike

Zo ff een bestelling geplaatst multi vitamine, Vitamine c1000, BCAA tabs, whey perfection, meetlint, eiwit pannenkoeken!

Wel erg jammer dat de preworkout power uit het assortiment is gehaald, ik vond deze echt super!!!!!!

Zo ff een bestelling geplaatst multi vitamine, Vitamine c1000, BCAA tabs, whey perfection, meetlint, eiwit pannenkoeken!

Wel erg jammer dat de preworkout power uit het assortiment is gehaald, ik vond deze echt super!!!!!!

Bedankt voor je bestelling. En de pre workout power...dat vinden wij ook. Gelukkig komt er een heel mooi product voor terug:D

-Mike

De nieuwe stay strong is dit te vergelijken met de ouderwetse carbo drankjes ?

Ik zit maar te wachten....en te wachten en te wachten op me bestelling postnl is al een uur te laat ?!!

Er zou tussen 12:00-14:00 uur bezorgd worden
nog maar verder wachten dan....

De nieuwe stay strong is dit te vergelijken met de ouderwetse carbo drankjes ?
Alleen betere vorm van koolhydraten samen met elektrolyten :)
Ik zit maar te wachten....en te wachten en te wachten op me bestelling postnl is al een uur te laat ?!!

Er zou tussen 12:00-14:00 uur bezorgd worden
nog maar verder wachten dan....
Het is een indicatietijd van de PostNL. Het kan zo zijn dat de PostNL een drukke en volle route heeft. Reken er maar gerust op dat deze vandaag komt!

Ralf

Het pakket is net binnen!

Dankje B&f

Gr Ries

Net een bestelling C534146 geplaatst. Willen jullie de toegevoegde opmerking niet over het hoofd zien aub?

Net een bestelling C534146 geplaatst. Willen jullie de toegevoegde opmerking niet over het hoofd zien aub?
Bedankt voor je order! :thumbs: Ik heb de opmerking gelezen. Ik ga er vanuit dat het geregeld is :) Laat je het me anders morgen even weten?

Ralf

Mvg kaylee

Inname creatine

Methode 1. Loadfase a 20gram voor 5 dagen lang daarna een onderhoudsfase van 3 gr.
Methode 2. Geen Loadfase & direct starten met een onderhoudsfase van 5 gr.
* Methode 3. Loadfase van 2 dagen a 20gr p dag, daarna een onderhoudsfase van 5 gr p dag.

(onderhoudsfases kunnen wel is variëren mbt lichaamsgewicht. Ook zijn er mensen die een onderhoudsfases nemen bij methode 2 van 3 gram ipv 5 gram.)

Tijden inname creatine

Methode 1. Voor (20 a 30min) of tijdens t ontbijt op niet trainingsdagen. & voor de training op trainingsdagen.
*methode 2. Voor (20 a 30min) of tijdens t ontbijt op niet trainingsdagen & na de training op trainingsdagen)

Hoe creatine in te nemen?

Methode 1. Met koud water (raad ik persoonlijk af)
Methode 2. Met warm water, koffie of thee. Creatine lost makkelijker op in een warme vloeistof dan een koude.
*Methode 3. Met granaatappelsap of druivensap.
Methode 4. Met sinaasappelsap (raad ik persoonlijk af omdat er nogal twijfels bestaan over die combinatie. Werking creatine zou niet optimaal zijn bij inname samen met sinaasappelsap.)
*Methode 5. Met Wheyshake (melk)

( ikzelf schep de Creatine gelijk in me mond en spoel t weg met Wheyshake of granaatappelsap etc zodat ik al me creatine gelijk binnen heb. Melk & granaatappelsap zijn koude vloeistoffen & als je direct die 5 gram in je mond schept bestaat er in ieder geval geen twijfel of er wel of geen gram creatine op de bodem van je glas blijft liggen)

Edit:

Overal waar een sterretje voor staat is de methode die ik zelf hanteer. ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om de isolaat perfection te bestellen, maar ben aan het twijfelen om te combineren met micellar casein of afslank eiwit.

Als ik isolaat combineer met afslank eiwit, zou ik de isolaat na de training nemen en de afslank eiwit op rustdagen. En als ik zou combineren met micellar casein, zou ik isolaat na training nemen en casein vlak voor het slapen.

Wat is nu de beste combinatie ?. Zit in cut modus.

jammer dat ik geen samples bij me bestelling had gekregen, keek wel uit naar Musclemagazine en die nieuwe shakebeker.

Ik heb vandaag mijn bestelling gekregen (C531360), maar de beloofde 3 in 1 Multi-Shaker zat er niet bij.

Ik ben van plan om de isolaat perfection te bestellen, maar ben aan het twijfelen om te combineren met micellar casein of afslank eiwit.

Als ik isolaat combineer met afslank eiwit, zou ik de isolaat na de training nemen en de afslank eiwit op rustdagen. En als ik zou combineren met micellar casein, zou ik isolaat na training nemen en casein vlak voor het slapen.

Wat is nu de beste combinatie ?. Zit in cut modus.
Je kan gerust de Isolaat Perfection combineren met de Afslank Eiwit. Doordat in de Afslank Eiwit grotendeels bestaat uit Casein kun je dat ook gerust voor het slapen gaan nemen. Isolaat/Afslank neem je dan 's ochtends en Isolaat rondom je training. Op deze manier kun je heel gemakkelijk maximaal resultaat houden.
jammer dat ik geen samples bij me bestelling had gekregen, keek wel uit naar Musclemagazine en die nieuwe shakebeker.
Wat is je referentienummer van je order? Regel ik het even voor je :)
Ik heb vandaag mijn bestelling gekregen (C531360), maar de beloofde 3 in 1 Multi-Shaker zat er niet bij.
Ik stuur je even een berichtje :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven