MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan gerust de Isolaat Perfection combineren met de Afslank Eiwit. Doordat in de Afslank Eiwit grotendeels bestaat uit Casein kun je dat ook gerust voor het slapen gaan nemen. Isolaat/Afslank neem je dan 's ochtends en Isolaat rondom je training. Op deze manier kun je heel gemakkelijk maximaal resultaat houden.

Ralf

Dus afslank eiwit in de ochtend en isolaat na de training ?. Dien ik dan afslank zowel in de ochtend als vlak voor het slapen gaan te nemen ?. Want dan zit ik al op 3 shakes per dag op mijn trainings dagen. Sorry voor de vele vragen hoor, maar er zijn zoveel sups verkrijgbaar, dat ik er gewoon gek van wordt :).

Dus afslank eiwit in de ochtend en isolaat na de training ?. Dien ik dan afslank zowel in de ochtend als vlak voor het slapen gaan te nemen ?. Want dan zit ik al op 3 shakes per dag op mijn trainings dagen. Sorry voor de vele vragen hoor, maar er zijn zoveel sups verkrijgbaar, dat ik er gewoon gek van wordt :).
Geen probleem, daarvoor help ik je gewoon. Je moet het even goed op de rit hebben, heb je goed resultaat, maximaal resultaat en je kan makkelijker je doel halen. Zoals je aangaf, ja, klopt helemaal! Succes :thumbs:

Ralf

Is jullie rekeningnummer veranderd? Ik Bestelde vorige week nog en nu zie ik dat het op een ander nummer was als nu???

EDIT OPGELOST!!!

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen. Top top top! Maximize is wel intens, damn :eek:

Doos was ook rijkelijk gevult met samples :o :o

Bedankt alvast!!

C533321.
Heb het vermeld wat betreft de fat caliper.
Bedankt voor de service Ralf en natuurlijk het hele B&F Team! ;)

Helaas is de fat caliper niet bijgevoegd. Staat trouwens zelfs op de bon :cool:
Maakt opzich niet zo veel uit, jullie service is gewoon goed. Zal dan wel bij een volgende bestelling weer melden.

Is jullie rekeningnummer veranderd? Ik Bestelde vorige week nog en nu zie ik dat het op een ander nummer was als nu???

EDIT OPGELOST!!!
Super, je had zeker gemaild :D
Bestelling binnen. Top top top! Maximize is wel intens, damn :eek:

Doos was ook rijkelijk gevult met samples :o :o

Bedankt alvast!!
Graag gedaan :thumbs: Jij ook bedankt.
Helaas is de fat caliper niet bijgevoegd. Staat trouwens zelfs op de bon :cool:
Maakt opzich niet zo veel uit, jullie service is gewoon goed. Zal dan wel bij een volgende bestelling weer melden.
Regelen we bij je volgende bestelling!

Ralf

Dag B&F,

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Bedankt voor de snelle afhandeling! Helaas zijn drie van de vier zakken ultra fine oats opengeknapt waardoor de gehele zending onder het poeder zat, misschien was het niet zo handig om de zakjes op elkaar te leggen.

Indien nodig heb ik ook foto's van. Is het mogelijk om nieuwe oats te krijgen?

Oerigens zijn die zakjes ook compleet leeg, dus niet dat ik wat aan de restjes heb :-P

Groetjes Fiddy

Ref. nr.: C533289

Laatst bewerkt:
krijgt die Test Powder van USP Labs ook een mooie introductieprijs? ;)

Jullie zijn echt grapjassen daarzo :P Had klein bestellinkje gedaan (C531404), vroeg om extra samples ALS mogelijk en niet te veel moeite. Hij is vandaag halflevend aangekomen :P De doos met repen was......alsof iemand ermee gevoetbald heeft :p
Op de bon stond afslank eiwit sachet en met hand geschreven "+ extra samples"....echter zat er geen een sample erin. :rolleyes: Ach jah!:cool:
Ik moest echt lachen gasten! Vooral toen ik dat doosje met repen zag,nou ja "doosje" :roflol: Maar thanx anyway :thumbs:
Still love u all :heart:

Dag B&F,

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Bedankt voor de snelle afhandeling! Helaas zijn drie van de vier zakken ultra fine oats opengeknapt waardoor de gehele zending onder het poeder zat, misschien was het niet zo handig om de zakjes op elkaar te leggen.

Indien nodig heb ik ook foto's van. Is het mogelijk om nieuwe oats te krijgen?

Oerigens zijn die zakjes ook compleet leeg, dus niet dat ik wat aan de restjes heb :-P

Groetjes Fiddy

Ref. nr.: C533289
Ik stuur je een berichtje :)
krijgt die Test Powder van USP Labs ook een mooie introductieprijs? ;)
Uiteraard, komt vast scherp geprijst :)
Jullie zijn echt grapjassen daarzo :P Had klein bestellinkje gedaan (C531404), vroeg om extra samples ALS mogelijk en niet te veel moeite. Hij is vandaag halflevend aangekomen :P De doos met repen was......alsof iemand ermee gevoetbald heeft :p
Op de bon stond afslank eiwit sachet en met hand geschreven "+ extra samples"....echter zat er geen een sample erin. :rolleyes: Ach jah!:cool:
Ik moest echt lachen gasten! Vooral toen ik dat doosje met repen zag,nou ja "doosje" :roflol: Maar thanx anyway :thumbs:
Still love u all :heart:
Haha graag gedaan. Elke gram proteine is mooi meegenomen:D

Ralf

kunnen ff 3 mensen de facebook pagina leuk vinden voor me

edit nog 2

edit
5001 nu al weer:p

Laatst bewerkt:
die nieuwe smart shaker is super

Ben eens benieuwd naar die shaker! :)

WP watermeloen en napalm binnen. De WP lost echt perfect op in water en is vervolgens ook nog te drinken!

Haha graag gedaan. Elke gram proteine is mooi meegenomen:D

Ralf

Haha, ja! Alleen zat er geen een gram proteine bij :P Maximize en mijn crunch bars, de doos waarvan leek alsof olifant erop gezeten heeft :eek:
Ik vond het zo grappig omdat het ironisch was. Als ik om extraatje vraag, dan krijg ik niks (niet eens de aangekruisde sachet) extra en de bestelling daarnaast is beetje "verkracht" :laugh:

Heb net een bestelling geplaatst (C535217), hoop dat ik nu wel een reactie op m'n opmerking krijg!! Mooie MuscleMag actie trouwens =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven