- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha graag gedaan. Elke gram proteine is mooi meegenomen
Ralf

Bedankt, mooie vrouwtjes heHeb net een bestelling geplaatst (C535217), hoop dat ik nu wel een reactie op m'n opmerking krijg!! Mooie MuscleMag actie trouwens =)

Plusminus 2 weken. Deze weightgainer is echt verreweg de beste op de markt, goedkoop, goed van smaak. Als je kijkt naar de ingredienten, kan er werkelijk niets tegenop.Die nieuwe gainer ziet er goed uit!
Hoelang blijft deze actie ong geldig?
Oh ohVolgens mij heb je zijn sarcasme over het hoofd gezien![]()

Super dankjewel. De Whey Perfection is verreweg de meest verkochte eiwit in Nederland. Heerlijk van smaak, oplosbaarheid en goed van prijs. Vandaag voor 't eerst met de Napalm proberen?
Ralf
Hoi B&F,
Paar vragen over jullie nieuwe 'Mass Perfection':
Wat zijn precies de verhoudingen? Ik zou heel graag percentages toegevoegd willen zijn bij de ingrediënten. Hoeveel concentraat, isolaat, etc. Is namelijk makkelijk om te zeggen dat er isolaat in zit als het maar een mini deel is, en de rest concentraat.
Oh en nog één: Bij de ingrediënten staan alleen complexe koolhydraten in de lijst. Hoe komt het dan dat er per 100 gram nog steeds 8 gram suiker in zit?
Sorry voor de kritiek ^_^. Wil gewoon alles weten voordat ik iets bestel. Alvast bedankt!
Dat kan ik op dit moment nog niet vrijgeven. De 'suiker' die erin zit, is melksuiker. Helaas kun je dat nooit vermijden als je met whey werkt.Hoi B&F,
Paar vragen over jullie nieuwe 'Mass Perfection':
Wat zijn precies de verhoudingen? Ik zou heel graag percentages toegevoegd willen zijn bij de ingrediënten. Hoeveel concentraat, isolaat, etc. Is namelijk makkelijk om te zeggen dat er isolaat in zit als het maar een mini deel is, en de rest concentraat.
Oh en nog één: Bij de ingrediënten staan alleen complexe koolhydraten in de lijst. Hoe komt het dan dat er per 100 gram nog steeds 8 gram suiker in zit?
Sorry voor de kritiek ^_^. Wil gewoon alles weten voordat ik iets bestel. Alvast bedankt!
Ik ga het voor je oplossen. Mijn excuus hiervoor. Ik ga je zo een privé berichtje sturen.Beste B&F,
Ik heb gisteren een bestelling gedaan waarin o.a. 4 x 400 tablets van beef Amino (universal) erin was.
Ik krijg juist mijn bestelling binnen en ik zie dat er 4 x 200 tablets van die beef Amino erin zat.
Mijn referentienummer:C534617
Kunt mij daarmee helpen?
dank uIk ga het voor je oplossen. Mijn excuus hiervoor. Ik ga je zo een privé berichtje sturen.
Ralf
--------------------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
@Body en Fitshop
Wat is het verschil tussen Mass Perfection en Lean Gain ??
En wanneer komt Mass Perfection uit ??
http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/mass-perfection/
Bedankt Unstoppable. Verreweg de beste gainer, complexe koolhydraten en een lagere prijs. Daarnaast de beste prijs, schoonste eiwitten en de beste koolhydraten.De nieuwe gainer heeft betere koolhydraat bronnen.
En mass perfection is al uit, inclusief introductie aanbieding
Heb net een bestelling geplaatst (C535217), hoop dat ik nu wel een reactie op m'n opmerking krijg!! Mooie MuscleMag actie trouwens =)

Heb net een bestelling geplaatst (C535217), hoop dat ik nu wel een reactie op m'n opmerking krijg!! Mooie MuscleMag actie trouwens =)