Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die nieuwe gainer ziet er goed uit! :thumbs:
Hoelang blijft deze actie ong geldig?

Heb net een bestelling geplaatst (C535217), hoop dat ik nu wel een reactie op m'n opmerking krijg!! Mooie MuscleMag actie trouwens =)
Bedankt, mooie vrouwtjes he:cool:
Die nieuwe gainer ziet er goed uit! :thumbs:
Hoelang blijft deze actie ong geldig?
Plusminus 2 weken. Deze weightgainer is echt verreweg de beste op de markt, goedkoop, goed van smaak. Als je kijkt naar de ingredienten, kan er werkelijk niets tegenop.
Volgens mij heb je zijn sarcasme over het hoofd gezien :rolleyes:
Oh oh:D

Ralf

Hoi B&F,

Paar vragen over jullie nieuwe 'Mass Perfection':

Wat zijn precies de verhoudingen? Ik zou heel graag percentages toegevoegd willen zijn bij de ingrediënten. Hoeveel concentraat, isolaat, etc. Is namelijk makkelijk om te zeggen dat er isolaat in zit als het maar een mini deel is, en de rest concentraat.

Oh en nog één: Bij de ingrediënten staan alleen complexe koolhydraten in de lijst. Hoe komt het dan dat er per 100 gram nog steeds 8 gram suiker in zit?

Sorry voor de kritiek ^_^. Wil gewoon alles weten voordat ik iets bestel. Alvast bedankt!

Super dankjewel. De Whey Perfection is verreweg de meest verkochte eiwit in Nederland. Heerlijk van smaak, oplosbaarheid en goed van prijs. Vandaag voor 't eerst met de Napalm proberen?

Ralf

Hoi B&F,

Wat zijn precies de verhoudingen? Ik zou heel graag percentages toegevoegd willen zijn bij de ingrediënten. Hoeveel concentraat, isolaat, etc. Is namelijk makkelijk om te zeggen dat er isolaat in zit als het maar een mini deel is, en de rest concentraat.

Oh en nog één: Bij de ingrediënten staan alleen complexe koolhydraten in de lijst. Hoe komt het dan dat er per 100 gram nog steeds 8 gram suiker in zit?

Sorry voor de kritiek ^_^. Wil gewoon alles weten voordat ik iets bestel. Alvast bedankt!

Die suiker is de palatinose

Hoi B&F,

Dat kan ik op dit moment nog niet vrijgeven. De 'suiker' die erin zit, is melksuiker. Helaas kun je dat nooit vermijden als je met whey werkt.

Ralf

Beste B&F,
Ik heb gisteren een bestelling gedaan waarin o.a. 4 x 400 tablets van beef Amino (universal) erin was.
Ik krijg juist mijn bestelling binnen en ik zie dat er 4 x 200 tablets van die beef Amino erin zat.
Mijn referentienummer:C534617

Kunt mij daarmee helpen?

Beste B&F,
Ik heb gisteren een bestelling gedaan waarin o.a. 4 x 400 tablets van beef Amino (universal) erin was.
Ik krijg juist mijn bestelling binnen en ik zie dat er 4 x 200 tablets van die beef Amino erin zat.
Mijn referentienummer:C534617

Kunt mij daarmee helpen?
Ik ga het voor je oplossen. Mijn excuus hiervoor. Ik ga je zo een privé berichtje sturen.

Ralf

--------------------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pm gestuurd :)

Juist ook even een bestelling gedaan. 1x micellar casein, 1x Isolaat perfection sachets...zo dat ik eerst de smaken eens kan testen alvorens 2kg aan te kopen :). En dan als samples aangeduid afslank eiwit en hopelijk ook de gratis pro shaker. Ben eens benieuwd :).

4.4 KG mass perfection gehaald :D Napalm ook maar gekocht!
Bij mijn opmerkingen staat dat ik graag een whey perfection grannys apple pie wil proberen :D
C535537

Zojuist mijn bestelling binnen gehad. Top service, alleen heb ik mijn cadeaus niet gekregen. Staan ook niet op de pakbon vermeld :-( (order c533911) had gekozen voor muscle mag en maginifant.

Ben benieuwt naar de nieuwe gainer morgen in huis meteen proeven of het ook een echte B&F smaak heeft.En uiteraard de Double altijd handig als het vet eraf moet zoals aankomende maanden.

Heb net een bestelling geplaatst (C535217), hoop dat ik nu wel een reactie op m'n opmerking krijg!! Mooie MuscleMag actie trouwens =)

Goed om te horen! Deze actie blijft sowieso 1 week staan:D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 17:07 ----------

Als het goed is heeft mijn collega uw oprmerking gelezen en gekeken wat hij hiermee kan doen!

Tim

Volgens mij heeft jessie het heel B&F assortiment thuis staan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven