MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik op de nieuwe site inloggen met de gegevens waarmee ik vroeger bestelde?

heb al mijn wachtwoorden geprobeerd maar geen ervan werkt, ook via het 'wachtwoord vergeten' scherm krijg ik niks toegestuurd. Of had ik zoiezo opnieuw moeten registreren op de nieuwe site?

kan ik op de nieuwe site inloggen met de gegevens waarmee ik vroeger bestelde?

heb al mijn wachtwoorden geprobeerd maar geen ervan werkt, ook via het 'wachtwoord vergeten' scherm krijg ik niks toegestuurd. Of had ik zoiezo opnieuw moeten registreren op de nieuwe site?

Kun je ons even berichtje sturen op info@bodyenfitshop.nl dan gaan wij er even voor zorgen dat je account verwijderd wordt, en je een nieuwe aan kunt maken!

Tim B&F

Kan je de verhoudingen aan whey in mass perfection posten?

Ok Tim of Ralf.....dont know who is stil there :p
Ik ga zo weer bestellinkje doen,vorige keer stond erop +extra samples, maar zat geen 1 bij :/
Ff opnieuw proberen :p Dus als het jullie niet te veel geld,tijd of moeite kost....please B&F....PIMP my order!!! :D
Ref: C536188

3 minuten geleden besteld, zal me benieuwen of jullie het redden morgen te bezorgen :) .

ik heb kwart voor 10 besteld.....ook nog geen bevestiging gehad dat ie verstuurd is :(

ik ook niet :(

Had een keer 21.51 besteld volgende dag in huis! voor 10uur, morgen in huis is dus wel waar! binnenkort maar weer eens testen :p

Mijn betaal bevestiging heb ik om 21:59 gekregen.

Ik heb wel eens later besteld dan 22uur en toch nog de volgende dag gekregen, nice.

Ik heb mijn betaal bevestiging om 21:48 gehad....daarna gelijk mailtje van ABN amro van B&F. Maar nog steeds geen bevestiging dat ie verstuurd is, ben beetje teleurgesteld :(

Hebben jullie ook een idee tussen welke uren ze morgen kunnen leveren ?. Dan kan ik daar wat rekening mee houden.

Als je hier morgenochtend even contact over opneemt met ons gaan we dat even voor je bekijken! :D

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 22:57 ----------

Ik heb mijn betaal bevestiging om 21:48 gehad....daarna gelijk mailtje van ABN amro van B&F. Maar nog steeds geen bevestiging dat ie verstuurd is, ben beetje teleurgesteld :(

Ik hoop het wel want er waren een aantal pakketten die niet meer mee konden met de post helaas, aangezien de vrachtwagen vol zat???.. Ik hoop van harte dat hij morgen aan zal komen, anders zullen we dit zoals je van ons gewend bent rechtzetten:D

Ook nog geen track and trace code gekregen .Zal dan wel overmogen worden : ( . Nog plannen voor nieuwe smaken? Ananas?

Laatst bewerkt:

Ik hoop het wel want er waren een aantal pakketten die niet meer mee konden met de post helaas, aangezien de vrachtwagen vol zat???.. Ik hoop van harte dat hij morgen aan zal komen, anders zullen we dit zoals je van ons gewend bent rechtzetten:D

Ik hoop het ook! I have faith in you guys :cool: Alhoewel......meestal geen verzendbevestiging = niet verstuurd :( Als ie toch pas morgen verstuurd wordt, mogen jullie van mij hem best beetje oppimpen:cool:

Ook nog geen track and trace code gekregen .Zal dan wel overmogen worden : ( . Nog plannen voor nieuwe smaken? Ananas?
Ik heb gister ananas, speculaas en nog een paar getest. Er komen zeker hele lekkere smaken aan! Het duurt nog wel een aantal maand, maar weet zeker dat ze bevallen:cool:
Ik hoop het ook! I have faith in you guys :cool: Alhoewel......meestal geen verzendbevestiging = niet verstuurd :( Als ie toch pas morgen verstuurd wordt, mogen jullie van mij hem best beetje oppimpen:cool:
Haha, we gaan zorgen dat het netjes verzonden wordt ;)
Je krijgt een trac and trace binnen morgen ochtend waarsch daar staat een tijd in:)
Klopt helemaal. Het is wel een indicatietijd, die vaak klopt.

Ralf

Nee, dat kan ik op dit moment niet. Ik heb namelijk de specificatie nog niet. Dat heb ik gister ook al gemeld. Zodra ik die heb én deze vrij mag geven, plaats ik het hier.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven