MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist mijn bestelling binnen gehad. Top service, alleen heb ik mijn cadeaus niet gekregen. Staan ook niet op de pakbon vermeld :-( (order c533911) had gekozen voor muscle mag en maginifant.

Hee Steve, waarschijnlijk is er dan iets mis gegaan met het selecteren van de cadeau´s daarom hebben onze inpakkers deze ook niet meegzonden. Is het een idee om deze mee te laten sturen met de volgende bestelling?

Volgens mij heeft jessie het heel B&F assortiment thuis staan :P

Bijna wel ja ;).Komt meer door periodisering van supp gebruik.En dan is de pot leeg of nog halfvol en dan begint de nieuwe cycle.Hang natuurlijk af van het doel kracht opbouw,massa opbouw,vetverlies,duurvermogen enzo:D;)

hey B&F. net bestelling geplaatst alleen zag 2 verschillende rekening nummers in de bevestigingsmail (?)

links bovenaan; Bankrekening nr BE: 719 400 016 616

centraal onderaan; Vanuit Belgie: bankrekeningnummer BE72 7194 0001 6616 ten

hey B&F. net bestelling geplaatst alleen zag 2 verschillende rekening nummers in de bevestigingsmail (?)

links bovenaan; Bankrekening nr BE: 719 400 016 616

centraal onderaan; Vanuit Belgie: bankrekeningnummer BE72 7194 0001 6616 ten

Bij belgische betalingen graag onderstaand rekeningnummer gebruiken:

BE72 7194 0001 6616

Tim B&F

Vanochtend toch maar Mass Perfection besteld ipv Lean Gain :cool:
Referentienummer C535105

Hee Steve, waarschijnlijk is er dan iets mis gegaan met het selecteren van de cadeau´s daarom hebben onze inpakkers deze ook niet meegzonden. Is het een idee om deze mee te laten sturen met de volgende bestelling?

He, dat kan wel even duren voordat ik weer bestel. Heb voor de komende 2 maanden genoeg in huis. Het ging me meer om de magazine. Is het mogelijk om deze als post te sturen of is dit geen optie. Als het niet gaat heb ik gewoon pech ^_^. Gr

Mn vriendin heeft de straciatellawhey ook gevonden :)

Gisteravond 9 uur besteld. vanmiddag 1 uur binnen.
Uiteraard top service zoals altijd!

Alleen 1 vraagje: ben met een winny kuurtje bezig , is het verstandig om gelijk na de kuur te beginnen met Hard! ??

Binnenkort maar es die nieuwe weight gainer proberen.

Ik heb vandaag een bestelling gedaan en heb als gratis sample afslank eiwit genomen. Krijg je daar één sachet van ? of enkele smaakjes ? :).

Gisteravond 9 uur besteld. vanmiddag 1 uur binnen.
Uiteraard top service zoals altijd!

Alleen 1 vraagje: ben met een winny kuurtje bezig , is het verstandig om gelijk na de kuur te beginnen met Hard! ??

Goed om te horen! Ja hoor dit kan prima;)

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:21 ----------

Ik heb vandaag een bestelling gedaan en heb als gratis sample afslank eiwit genomen. Krijg je daar één sachet van ? of enkele smaakjes ? :).

Er wordt dan een willekeurige smaak afslank-eiwit toegevoegd aan je bestelling!

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:22 ----------

Vanochtend toch maar Mass Perfection besteld ipv Lean Gain :cool:
Referentienummer C535105

Mass Perfection gaat je 1000% bevallen. De kwaliteit is echt top en ook de prijs en smaak zijn perfect. Een betere keuze is er niet. :)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:23 ----------

Mn vriendin heeft de straciatellawhey ook gevonden :)

En vond ze het wat:D?

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:24 ----------

Binnenkort maar es die nieuwe weight gainer proberen.

Zeker doen! Je zult nooit meer een andere willen:)

Mass Perfection vliegt er al meteen uit vandaag:) We hebben 2 extra mensen moeten oproepen vanavond vanwege de drukte. Mass Perfection!:)

Hebben jullie ook een idee tussen welke uren ze morgen kunnen leveren ?. Dan kan ik daar wat rekening mee houden.

Naturel weightgainer is echt top. :D. Weet je al wat de prijs gaat worden na de introductieprijs? :D.

Ja haha, ze steelt mijne :(

Die smartshaker is trouwens ideaal voor school

Ook maar weer een bestelling gedaan: C536019
Zitten wel 8 zakken Oats bij. Zou graag zien dat ze heel huids aankomen :orly:

Hebben jullie ook een idee tussen welke uren ze morgen kunnen leveren ?. Dan kan ik daar wat rekening mee houden.

Als je morgenochtend even contact met ons opneemt dan gaan we dit even voor je nakijken, eerder gaat dit niet lukken aangezien het pakket eerst moet worden aangemeld bij de post!

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:48 ----------

Ook maar weer een bestelling gedaan: C536019
Zitten wel 8 zakken Oats bij. Zou graag zien dat ze heel huids aankomen :orly:

Ik hoop het ook! Als ze bij de post niet te hardhandig met het pakket omgaan gaat dit wel in orde komen:D

Tim B&F[/FONT]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven