MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanwaar die zeer lage prijs voor maximize? Wat is de vervaldatum?

Of moeten de 1,3D producten uit de stock?

Hmm binnekort maar mass perfection bestellen. Als maaltijdvervanger voor als er niks in huis is of op school :)

Heb ook nog geen track and trace code gekregen. Normaal zou men bestelling vandaag moeten toekomen. Heb liggen sukkellen met jullie nieuwe rek.nr. Hoop niet dat ik daar een fout gemaakt heb. Kunnen jullie even nakijken aub? C534635 mvg

Hmm binnekort maar mass perfection bestellen. Als maaltijdvervanger voor als er niks in huis is of op school :)
Met de Mass Perfection heb je altijd de beste keus. Ik heb hem zojuist even geproeft en is echt heel erg lekker en goed te doen. Gezien de bouwstoffen kan ik op dit moment geen beter tussendoortje bedenken:cool:
Heb ook nog geen track and trace code gekregen. Normaal zou men bestelling vandaag moeten toekomen. Heb liggen sukkellen met jullie nieuwe rek.nr. Hoop niet dat ik daar een fout gemaakt heb. Kunnen jullie even nakijken aub? C534635 mvg
Ik heb zojuist even gekeken, echter is je betaling nog niet ontvangen. Kun je voor mij je naam van overschrijving (het persoon die de overschrijving even heeft gedaan plus de datum) even doorgeven. Dan neem ik even contact op met onze bank. Stuur me maar een berichtje, regelen we het daar! :)

Ralf

Hebben jullie de exacte datum van Jack3D Micro al?

b&f waarom is de dexaprine zo goedkoop? gaat deze eruit, zoniet, tot hoelang is de aanbieding geldig?

De Maximize Intense gaat binnenkort inderdaad de markt verlaten. De houdbaarheid is tot begin 2017.
Ik was altijd heel tevreden als ik zo'n Max. Intense sample kreeg, die bewaarde ik altijd voor de zware trainingen.. Heb maar een potje besteld, en twijfel of ik er nog 1 ga bestellen, Nog geen 30 cent per portie!

Gaan jullie de nieuwe versie(v2) ook verkopen?

Ik was altijd heel tevreden als ik zo'n Max. Intense sample kreeg, die bewaarde ik altijd voor de zware trainingen.. Heb maar een potje besteld, en twijfel of ik er nog 1 ga bestellen, Nog geen 30 cent per portie!

Gaan jullie de nieuwe versie(v2) ook verkopen?
Bedankt voor je order. Maximize Intense staat nu inderdaad heel scherp geprijst. IK heb de samenstelling van de nieuwe Intense nog niet gezien. Als dit zonder een verboden kruid is, verwacht ga ik er vanuit dat wij dit gaan opnemen.

Ralf

Vandaag weer een bestelling bij jullie gedaan!

Besteld:

-Muscle Protect
-Mariadistel 2x
-Tested Burner Tested Nutrition
-Ideal Body!

Kun je Ideal Body! en Tested Burner Tested Nutrition goed samen gebruiken?

Ik ben ook erg benieuwd naar Muscle Protect heb het nooit eerder gebruikt.
Gr Ries.

Bedankt voor je order. Maximize Intense staat nu inderdaad heel scherp geprijst. IK heb de samenstelling van de nieuwe Intense nog niet gezien. Als dit zonder een verboden kruid is, verwacht ga ik er vanuit dat wij dit gaan opnemen.

Ralf
1rx7r8.jpg

:D

Ik blijf maar bestellen: (C536730)
potje dexaprine
max. intense
stay strong
whey perfection...
:)

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me niet de nieuwe?

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 12:23 ----------

Vandaag weer een bestelling bij jullie gedaan!

Besteld:

-Muscle Protect
-Mariadistel 2x
-Tested Burner Tested Nutrition
-Ideal Body!

Kun je Ideal Body! en Tested Burner Tested Nutrition goed samen gebruiken?

Ik ben ook erg benieuwd naar Muscle Protect heb het nooit eerder gebruikt.
Gr Ries.
Bedankt voor je order Ries :thumbs: Ik weet zeker dat de Muscle Protect je goed gaat bevallen. Even goed als Xtend maar dan met een aantal toevoegingen. Zeer compleet dus. Topproduct voor een goed herstel. Daarnaast is het mogelijk om Ideal Body te combineren met Tested Burner. Geen probleem! Gaan we netjes in orde maken en morgen leveren (als het niet onder vooruitbetaling is gedaan!)

Ralf

Heb betaald via ideal is dat een probleem???

Gr Ries

Heb betaald via ideal is dat een probleem???

Gr Ries
Haha nee hoor. Ik dacht, ik ga geen loze belofte doen. Als je via Ideal kiest heb je het altijd de volgende dag. Als je voor vooruitbetaling kiest, duurt het vaak 1-2 dagen voordat het bij ons bijgeschreven is. Wanneer het dan bijgeschreven is, wordt het verzonden. Zodoende ;)

Ralf

Heb ooit eens enkele samples dexaprine gekregen bij een bestelling, en een paar dagen geleden heb ik dexaprine besteld.

Ik heb al een paar keer gelezen dat dexaprine kan leiden tot een positieve dopingcontrole, wat op zich geen probleem is nu ik geen atletiekwedstrijden meer doe. Maar test dexaprine ook positief bij drugstesten?

Ik heb gister ananas, speculaas en nog een paar getest. Er komen zeker hele lekkere smaken aan! Het duurt nog wel een aantal maand, maar weet zeker dat ze bevallen:cool:

Ralf
Top! Inmiddels bijna elke smaak gehad die mij lekker leek. Heb gister Aardbei kiwi besteld, zal morgen wel binnenkomen(C536222). Heb er zin in :cool: . Ik kan ook niet meer inloggen op mijn account. Ik probeer mijn wachtwoord te herstellen maar krijg geen verificatie code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven