Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha nee hoor. Ik dacht, ik ga geen loze belofte doen. Als je via Ideal kiest heb je het altijd de volgende dag. Als je voor vooruitbetaling kiest, duurt het vaak 1-2 dagen voordat het bij ons bijgeschreven is. Wanneer het dan bijgeschreven is, wordt het verzonden. Zodoende ;)

Ralf

Haha oke dan is het goed dan kan ik er morgen misschien al mee gaan sporten als ik het in huis heb!

Gr Ries.

Heb ooit eens enkele samples dexaprine gekregen bij een bestelling, en een paar dagen geleden heb ik dexaprine besteld.

Ik heb al een paar keer gelezen dat dexaprine kan leiden tot een positieve dopingcontrole, wat op zich geen probleem is nu ik geen atletiekwedstrijden meer doe. Maar test dexaprine ook positief bij drugstesten?
Nee hoor, dat gaat absoluut niet gebeuren.;)
Top! Inmiddels bijna elke smaak gehad die mij lekker leek. Heb gister Aardbei kiwi besteld, zal morgen wel binnenkomen(C536222). Heb er zin in :cool: . Ik kan ook niet meer inloggen op mijn account. Ik probeer mijn wachtwoord te herstellen maar krijg geen verificatie code.
Top, die gaat je zeker bevallen. Een heerlijke en frisse Whey Perfection smaak.
Haha oke dan is het goed dan kan ik er morgen misschien al mee gaan sporten als ik het in huis heb!

Gr Ries.
Dan ga jij een hele goede en zware training neerzetten!

Ralf

Dat lijkt me niet de nieuwe?

Ralf
Argh verkeerd .. volgende keer beter opletten..
MILabel.jpg

PM gestuurd ivm kapotte sporttas! :)

Whey 4,5 kilo is 5 euro duurder :(
was al een arme student :roflol:

Argh verkeerd .. volgende keer beter opletten..
Aha, de versie zonder geranamine. Die zag ik ook al ergens staan op internet. Als deze beschikbaar is voor ons, gaan we die ongetwijfeld inkopen!
PM gestuurd ivm kapotte sporttas! :)
Ik stuur je zo 1 terug!
Whey 4,5 kilo is 5 euro duurder :(
was al een arme student :roflol:
Ja, helaas zijn de prijzen gestegen. Helaas konden we dit niet meer opvangen. 1 troost, we hebben nogsteeds de beste kwaliteit eiwitten tegen een ontzettend goede prijs.

Ralf

B&F

mijn vetmeter voor het eerst gebruikt en bij de eerste vetrol van mijn maat breekt het tangetje al af:(:(

Net mijn 2e bestteling geplaatst Uw referentienummer is: C536909
Ik had de vorige x een gratis shaker t.w.v. 9.9 euro erbij gekregen maar deze zat vol met lekken zou u een goeie deze keer erbij willen doen?

B&F

mijn vetmeter voor het eerst gebruikt en bij de eerste vetrol van mijn maat breekt het tangetje al af:(:(
OH oh, zegt dat iets over de kwaliteit van de meter? :D Haha, zal ik je bij de volgende bestelling een nieuwe meegeven?
Net mijn 2e bestteling geplaatst Uw referentienummer is: C536909
Ik had de vorige x een gratis shaker t.w.v. 9.9 euro erbij gekregen maar deze zat vol met lekken zou u een goeie deze keer erbij willen doen?
Ik heb het erbij gemeld. Het moet nu goedkomen!

Ralf

B&F

Je bent niet de enige, het is een waardeloos ding. Als je echt een vp-meter wil, kan je beter die van 13 euro nemen, die breekt tenminste niet meteen af.

Met welk koerierbedrijf werken jullie samen voor België ?.

Je bent niet de enige, het is een waardeloos ding. Als je echt een vp-meter wil, kan je beter die van 13 euro nemen, die breekt tenminste niet meteen af.
Klopt helemaal. De goedkope is inderdaad niet zo heel stevig. Die van 12,90 is inderdaad een betere keus.
Met welk koerierbedrijf werken jullie samen voor België ?.
Wij werken met de PostNL samen, zij zetten in sommige gebieden van België de DPD in.

Ralf

Hallo Bodyenfitshop

heb een kort (en misschien raar) vraagje over het bestellen.
ik zie op jullie site dat je zonder registreren kan bestellen, vind ik top, maar worden je gegevens (als je geen account hebt) in de database opgeslagen?
ben nogal skeptisch tov de beveiliging van websites door de gegevenslekken van linkedin en last.fm

bedankt!

Heej BF misschien dat ik het gesprek hierover heb gemist, maar word DMAA, 1,3dim uit de schappen gehaald oid ?

Hallo Bodyenfitshop

heb een kort (en misschien raar) vraagje over het bestellen.
ik zie op jullie site dat je zonder registreren kan bestellen, vind ik top, maar worden je gegevens (als je geen account hebt) in de database opgeslagen?
ben nogal skeptisch tov de beveiliging van websites door de gegevenslekken van linkedin en last.fm

bedankt!
Nee, jouw gegevens worden niet opgeslagen. Deze worden eenmalig gebruikt voor jouw bestelling.
Inderdaad eender welke site ik bestel , is het bijna elke keer dezelfde man die aan de deur komt leveren. Ik geef hem steeds een cola cadeau! Supper blij is die man ermee:D
Haha, zo krijgt onze vaste pakketbezorger elke vrijdag een bakje koffie :D
Heej BF misschien dat ik het gesprek hierover heb gemist, maar word DMAA, 1,3dim uit de schappen gehaald oid ?
Ja, uiteindelijk wel.

Ralf

:fuu: Door jullie ben ik het gewoon dat ik 's avonds kan bestellen en dat ik het de volgende dag in huis heb. Bij andere online winkels is dit niet het geval!!! :D

:fuu: Door jullie ben ik het gewoon dat ik 's avonds kan bestellen en dat ik het de volgende dag in huis heb. Bij andere online winkels is dit niet het geval!!! :D
Haha, bij ons is het inderdaad uitzonderlijk. Uniek in Nederland, voor 22u besteld is de volgende dag in huis!:D

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven