MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
K kan me maatschepje niet vinden? Of zit ie niet bij de isolaat?
Stracitella super lekker trouwens!

zit meestal wa dieper:p

K kan me maatschepje niet vinden? Of zit ie niet bij de isolaat?
Stracitella super lekker trouwens!

Scoopje kan met transport inderdaad in het poeder zijn geraakt. Even goed kijken in het poeder dan kom je deze 100% tegen. De scoop zit er echt altijd in:)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 16:11 ----------

hahaha is goed ik vermeld het bij mijn volgende bestelling :)

Ja, OK:)

ik zou ook graag willen weten wat mass perfection nou onderscheid t.o.v. leangainer.

Lean Gain
Samenstelling per 100 gram

Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Vrije aminozuren per 100 gram:
L-Glutamine 750 mg
L-Leucine 750 mg
L-Valine 250 mg
L-Isoleucine 250 mg

Mass perfection
lllabels.jpg

ik zie op het eerste oog niet veel verschil, behalve de type koolhydraat die toegevoegd zijn, alhoewel daar 0ok niet veel verschil is..bevatten bijde veelal langzaam verterende koolhydraten.

ben benieuwd ;)

mvg,

Alexander

Beste B&F,

Ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen echter zonder muscle mag.
zijn deze op?

ik zou ook graag willen weten wat mass perfection nou onderscheid t.o.v. leangainer.

Lean Gain
Samenstelling per 100 gram

Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Vrije aminozuren per 100 gram:
L-Glutamine 750 mg
L-Leucine 750 mg
L-Valine 250 mg
L-Isoleucine 250 mg

Mass perfection
lllabels.jpg

ik zie op het eerste oog niet veel verschil, behalve de type koolhydraat die toegevoegd zijn, alhoewel daar 0ok niet veel verschil is..bevatten bijde veelal langzaam verterende koolhydraten.

ben benieuwd ;)

mvg,

Alexander

Het verschil zit inderdaad in de koolhydraatbronnen. Vrij van malto/dextrose enz.. Dat was een vraag die we veel kregen en daar luisteren we goed naar. :)Ik denk dat we met Mass Perfection echt een nieuw topproduct als Gainer in de markt hebben gezet:) Een geweldig product om op een kwalitatief hoogwaardige manier je calorie inname te verhogen. Dat is wat heel veel bodybuilders graag zien.:)

We proberen steeds een klein stukje verder te perfectioneren

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 16:41 ----------

Beste B&F,

Ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen echter zonder muscle mag.
zijn deze op?

Nee, deze zijn niet op. Geef mij je referentienummer maar even door:)

Welke carbs zitten er nu in dan?

Zo bestelling weer binnen de Mass perfection heeft echt een lekkere smaak.De whey perfection onder de wheight gainers die meestal niet erg lekker zijn.

Welke carbs zitten er nu in dan?

Hier vind je alles op een rijtje: Mass Perfection:)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 16:45 ----------

Zo bestelling weer binnen de Mass perfection heeft echt een lekkere smaak.De whey perfection onder de wheight gainers die meestal niet erg lekker zijn.

Niet alleen de kwaliteit is top, de smaak is ook perfect! Eenmaal aan de...:)

Mass Perfection!

Deze kan mooi in de ochtend.Meteen voorzien van de juiste voedingsstoffen.

Net weer een potje Whey Perfection besteld. Paar maanden zonder gedaan, maar mis de shakes na de trainingen toch ontzettend dus mezelf maar weer even 'verwend'...zie 'm morgen wel verschijnen.

Is het normaal dat ik geen track & trace code heb ontvangen ?.

Want was juist nog eens mijn mails aan het bekijken en daar stond in dat ik normaal van TNT een track & trace code zou ontvangen ter bevestiging. Ik heb gisteren bij jullie in de namiddag besteld, dus hoopte het vandaag zeker binnen te krijgen.

Ben van België.

Edit : Mijn excuses...ik moet blijkbaar leren lezen. Want ik heb de link van track & trace gevonden in mijn mails. Maar bij bezorgdatum staat vr 24 augustus 2012 en onderaan status zending, staat pakketbezorger is onderweg. Beetje verwarrend nu, is hij onderweg of komt het dan pas morgen ?.

Laatst bewerkt:
We proberen steeds een klein stukje verder te perfectioneren

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 16:41 ----------

[/COLOR]

Nee, deze zijn niet op. Geef mij je referentienummer maar even door:)[/QUOTE]

dat is : C533719

b&f is er trouwens al wat bekend over de weekaanbiedingen die komen? wil vanavond wat bestellen maar als er wat leuks bij de weekaanbiedingen zit wacht ik even :p

He, dat kan wel even duren voordat ik weer bestel. Heb voor de komende 2 maanden genoeg in huis. Het ging me meer om de magazine. Is het mogelijk om deze als post te sturen of is dit geen optie. Als het niet gaat heb ik gewoon pech ^_^. Gr

Geen reactie gehad dus neem aan dat ik pech heb ^_-
Maakt verder niet uit. Blijft een topservice met de snelle levering en acties!

Gr

Bestelling is binnen! Bedankt voor de wraps en musclemag=) die kilo zakken oats zijn ook erg handig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven