KayleeeB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OH oh, zegt dat iets over de kwaliteit van de meter?Haha, zal ik je bij de volgende bestelling een nieuwe meegeven?
Ralf

K kan me maatschepje niet vinden? Of zit ie niet bij de isolaat?
Stracitella super lekker trouwens!

hahaha is goed ik vermeld het bij mijn volgende bestelling![]()

ik zou ook graag willen weten wat mass perfection nou onderscheid t.o.v. leangainer.
Lean Gain
Samenstelling per 100 gram
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr
Vrije aminozuren per 100 gram:
L-Glutamine 750 mg
L-Leucine 750 mg
L-Valine 250 mg
L-Isoleucine 250 mg
Mass perfection
![]()
ik zie op het eerste oog niet veel verschil, behalve de type koolhydraat die toegevoegd zijn, alhoewel daar 0ok niet veel verschil is..bevatten bijde veelal langzaam verterende koolhydraten.
ben benieuwd
mvg,
Alexander
Ik denk dat we met Mass Perfection echt een nieuw topproduct als Gainer in de markt hebben gezet
Een geweldig product om op een kwalitatief hoogwaardige manier je calorie inname te verhogen. Dat is wat heel veel bodybuilders graag zien.
Beste B&F,
Ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen echter zonder muscle mag.
zijn deze op?

Zo bestelling weer binnen de Mass perfection heeft echt een lekkere smaak.De whey perfection onder de wheight gainers die meestal niet erg lekker zijn.

Deze kan mooi in de ochtend.Meteen voorzien van de juiste voedingsstoffen.

Bij belgische betalingen graag onderstaand rekeningnummer gebruiken:
BE72 7194 0001 6616
Tim B&F
Ook maar weer een bestelling gedaan: C536019
Zitten wel 8 zakken Oats bij. Zou graag zien dat ze heel huids aankomen![]()
Alles er onder natuurlijk, moeders boos xDHe, dat kan wel even duren voordat ik weer bestel. Heb voor de komende 2 maanden genoeg in huis. Het ging me meer om de magazine. Is het mogelijk om deze als post te sturen of is dit geen optie. Als het niet gaat heb ik gewoon pech ^_^. Gr