XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
b&f is er trouwens al wat bekend over de weekaanbiedingen die komen? wil vanavond wat bestellen maar als er wat leuks bij de weekaanbiedingen zit wacht ik even :p

Helaas is mijn collega die over de site gaat op dit moment niet aanwezig dus dat kan ik ook niet aan hem vragen. Mocht je meer uitsluitsel willen wil ik je vragen om morgen even contact op te nemen!

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 18:26 ----------

Bestelling is binnen! Bedankt voor de wraps en musclemag=) die kilo zakken oats zijn ook erg handig

Goed om te horen! Succes met je producten:D

Volgens mij gaat er iets ni helemaal lekker met m'n bestelling. Eerste keer trouwens normaal altijd meteen de volgende dag in huis. 21ste besteld en verwachte afleverdatum 24aug, hij is nog int t sorteercentrum staat er! Nog ff wachten dus

Waarom is de prijs gestegen van de 4,5kg Whey Perfection?
En kan hij dan niet straks in de weekaanbiedingen? Was al een arme student..:(

Geen reactie gehad dus neem aan dat ik pech heb ^_-
Maakt verder niet uit. Blijft een topservice met de snelle levering en acties!

Gr

Steve, sorry dat we er niet meer op gereageerd, zoals je misschien al verwacht had kunnen we deze niet per post na gaan sturen, en deze in een doos opsturen wordt ook een beetje te gek.

:cool:

Vraagje,

Zag mesomorphf gisteren bij op=op staan, en vandaag is ie weg!!.. Wat is daar de reden van? Waarom verkopen jullie die niet meer

bedankt

Ik zie net wanneer me bestelling morgen bezorgd wordt!!!
Tussen 10:00-20:00 is dit een grapje van post.nl ofzo?? wtf

Kan ik morgen zeker de hele dag thuis blijven en niet naar de sportschool omdat ze een handtekening moeten voor ontvangst.

Hopelijk zijn ze er toch nog vroeg morgen!

Gr Ries

kijk je even pm na aub?

Ik zie net wanneer me bestelling morgen bezorgd wordt!!!
Tussen 10:00-20:00 is dit een grapje van post.nl ofzo?? wtf

Kan ik morgen zeker de hele dag thuis blijven en niet naar de sportschool omdat ze een handtekening moeten voor ontvangst.

Hopelijk zijn ze er toch nog vroeg morgen!

Gr Ries
dat word nog kleiner gemaakt als het goed is, had ik een keer ook. werd verkleind naar een verschil van 2uur bij mij weet niet of dat nu ook het geval is.

dat word nog kleiner gemaakt als het goed is, had ik een keer ook. werd verkleind naar een verschil van 2uur bij mij weet niet of dat nu ook het geval is.

Hou het nog wel even in de gaten ;)
Ik check s'morgens toch vaak de tijd nog een keer...

Gr Ries

Waarom is de prijs gestegen van de 4,5kg Whey Perfection?
En kan hij dan niet straks in de weekaanbiedingen? Was al een arme student..:(

Dit komt omdat de eiwitprijzen weer zijn gestegen, helaas moeten we dit dan doorberekenen in de producten! :eek:

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 20:48 ----------

kijk morgenochtend nog even een keertje, waarschijnlijk zullen ze dan wel een betere tijdsindicatie geven:D

Tim B&F

jongens, waar is de noxi?

Ben een beetje in paniek...

Volgens mij gaat er iets ni helemaal lekker met m'n bestelling. Eerste keer trouwens normaal altijd meteen de volgende dag in huis. 21ste besteld en verwachte afleverdatum 24aug, hij is nog int t sorteercentrum staat er! Nog ff wachten dus

Mochten er problemen optreden neem dan even contact op met 0513-683068 ;)

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 20:51 ----------

jongens, waar is de noxi?

Ben een beetje in paniek...

Deze mogen wij niet meer verkopen helaas! We zijn druk bezig met een vervanger te zoeken! ;)

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 20:52 ----------

Vraagje,

Zag mesomorphf gisteren bij op=op staan, en vandaag is ie weg!!.. Wat is daar de reden van? Waarom verkopen jullie die niet meer

bedankt

Dit klopt, deze mogen wij ook niet meer verkopen vanwege het stofje DMAA! ;)

Tim B&F

WOW! opeens alle pre-workouts uit assortiment....LOL! Dan maar "gezonde" pre-workouts verkopen :P zonder DMAA :p

De waardeloze preworkouts dus:rolleyes:

xxl heeft ze nog wel..

Ik heb gisteren ook besteld en vandaag niets aangekregen. Op de track & trace staat leveringsdatum bij mij ook op 24 augustus. Hopelijk krijg ik het morgen wel. Nu ja...b&f kan er niets aandoen en van een dagje langer wachten ga ik nu ook weer niet dood :).

Ik heb gisteren ook besteld en vandaag niets aangekregen. Op de track & trace staat leveringsdatum bij mij ook op 24 augustus. Hopelijk krijg ik het morgen wel. Nu ja...b&f kan er niets aandoen en van een dagje langer wachten ga ik nu ook weer niet dood :).

Mocht hij er morgen nog niet zijn neem dan wel even contact met ons op dan kunnen wij de post bellen over hoe en wat!

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 21:16 ----------

Daar hebben wij niets mee te maken, wij mogen ze in ieder geval niet meer verkopen. Binnenkort zullen zij ze waarschijnlijk ook uit het assortiment moeten halen, maar zoals ik al zei daar gaan wij niet over:D

Tim B&F

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven