Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat gaat er dan gebeuren met de potten die jullie nog in het magazijn hebben liggen?

Mag ik trouwens vragen waarom deze producten er nu al uit zijn gegaan? had het nog iets langer verwacht.
Wat vervelend om te horen, kunt u ons even een berichtje sturen op info@bodyenfitshop.nl dan gaan we dat even voor jerechtzetten!
Tim B&F

Dat gaat helaas niet lukken, morgenvroeg eerst benen trainen en daarna meteen een lang weekend weg nr duitsland dus kan pas zondag reageren.Mocht hij er morgen nog niet zijn neem dan wel even contact met ons op dan kunnen wij de post bellen over hoe en wat!
Tim B&F

Goed om te horen, graag gedaan en veel plezier met de productenMailtje gestuurd, reactie terug gehad en zoals gewoonlijk weer perfect geregeld![]()

Dat gaat helaas niet lukken, morgenvroeg eerst benen trainen en daarna meteen een lang weekend weg nr duitsland dus kan pas zondag reageren.
Dus ik kijk zondag wel even of er iets in de bus ligt dat ze langs zijn geweest!

Mag ik trouwens vragen waarom deze producten er nu al uit zijn gegaan? had het nog iets langer verwacht.
Had gelezen dat het in amerika al niet meer verkocht mocht worden en zo de rest voorraad hier nog werd verkocht, maar nu moet nederland het ook illegaal maken. Maar er zullen vast even goede in de plaats komen.Dit heeft te maken met het stofje DMAA, ook wel bekend als 1,3 dymethyl.
Tim B&F

:d:darnodsi en ik vernietigen die spullen wel, stuur maar op!
inn!
.