Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:(:(:( wou noxipro toch nog wel proberen :(:(
:fuu: en dexaprine ook al uitverkocht.

Mocht hij er morgen nog niet zijn neem dan wel even contact met ons op dan kunnen wij de post bellen over hoe en wat!

Tim B&F
Dat gaat helaas niet lukken, morgenvroeg eerst benen trainen en daarna meteen een lang weekend weg nr duitsland dus kan pas zondag reageren.

Dus ik kijk zondag wel even of er iets in de bus ligt dat ze langs zijn geweest!

Mailtje gestuurd, reactie terug gehad en zoals gewoonlijk weer perfect geregeld :D:1e:
Goed om te horen, graag gedaan en veel plezier met de producten :cool:

Tim B&F

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 21:49 ----------

Dat gaat helaas niet lukken, morgenvroeg eerst benen trainen en daarna meteen een lang weekend weg nr duitsland dus kan pas zondag reageren.

Dus ik kijk zondag wel even of er iets in de bus ligt dat ze langs zijn geweest!

Prima, wachten we dat even af, veel plezier daar! :D

Tim B&F

Worden ze vernietigd/gedumpt bij de plaatselijke vuilstort?

zo ja, wanneer :D

Hoe zit het met nox pump van dorian yates? Gaat die ook uit het assortiment?

En ik zie graag antwoord op de vraag of er niets geregeld kan worden:P

Dit heeft te maken met het stofje DMAA, ook wel bekend als 1,3 dymethyl.

Tim B&F
Had gelezen dat het in amerika al niet meer verkocht mocht worden en zo de rest voorraad hier nog werd verkocht, maar nu moet nederland het ook illegaal maken. Maar er zullen vast even goede in de plaats komen.:)

Tim, mike, eldert, ralf of ilco
Als ik morgen nu een bestelling plaats, zouden jullie dan misschien een paar doosjes bij mijn bestelling willen steken aub? :o

Arnodsi en ik vernietigen die spullen wel, stuur maar op!

voor 5 euro per pot, verzuip ik dat spul wel.

Moest een nieuw potje creatine hebben, en gelijk maar die mass perfection meegepakt.
Zou leuk zijn om een paar sampletjes te krijgen!
Ref: C537703

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven