MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Eldert, dacht even dat Tim je functie had overgenomen. Wil nogff wat extra noxipro bestellen. Pineapple Srawberry een goede keus?

Goed wweekend?

Hoi Eldert, dacht even dat Tim je functie had overgenomen. Wil nogff wat extra noxipro bestellen. Pineapple Srawberry een goede keus?

Goed wweekend?

Ik ga weer studeren en wordt wat minder actief op het forum;) Ben er vrijdagavond en zondag. Pineapple - Strawberry prima keuze:) Laat even weten wat je er van vindt:D

Eldert

hallo B&F

Ik heb 21:50 uur een bestelling gedaan.
Word die vandaag nog verstuurd? want ik heb nog geen 'uw bestelling is verzonden' mailtje gehad.

Net een bericht gestuurd, ben benieuwd... Bestelling staat al klaar :D

- BCAA
- EAA
- Pancakes
- Creatine

Jammie!!

b&f

nog 1 kleine vraag,

wat is eigenlijk het verschil tussen Nr.1 en Total Muscle Solution,
ik heb de ingredienten ff bekeken en wat em opviel is dat Nr.1 iets meer ingredienten heeft met een wat lagere doseringen, ahoewel best logich omdat beide 30g doseringen zijn.

* wat me persoonlijk wel opviel is dat TMS het dubble maxy waze heeft

alvast bedankt

Vandaag een sample van noxipro ingenomen. Nooit meer!! Ben er doodziek van geworden... En dat terwijl ik met HARD! No Explode en San Launch keihard op train

beste,
jullie overschot noxipro hebben die nog een lange houderbaarheidsdatum anders koop ik er een paar..

mvg:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 02:24 ----------

Vandaag een sample van noxipro ingenomen. Nooit meer!! Ben er doodziek van geworden... En dat terwijl ik met HARD! No Explode en San Launch keihard op train

Voor mij is noxi pro de preworkout al ben ik moe na een lange dag werken de zin voor te trainen komt er in ;)

beste,
jullie overschot noxipro hebben die nog een lange houderbaarheidsdatum anders koop ik er een paar..

Voor mij is noxi pro de preworkout al ben ik moe na een lange dag werken de zin voor te trainen komt er in ;)

Dat heb ik ook met de andere pre work outs. Van noxipro begon alles (irritant) te tintelen en werd er moe en duf van. Kreeg er een grieperig gevoel van en heb na de training 2 uur in bed geleden en voel me nog steeds niet ok.

Ieder zijn eigen poerdertje! Noxipro is niet de mijne :D

hallo B&F

Ik heb 21:50 uur een bestelling gedaan.
Word die vandaag nog verstuurd? want ik heb nog geen 'uw bestelling is verzonden' mailtje gehad.

We verzenden altijd tot 22:00 uur. Geef anders het referentienummer even dan check ik het voor je:) Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 08:16 ----------

Net een bericht gestuurd, ben benieuwd... Bestelling staat al klaar :D

- BCAA
- EAA
- Pancakes
- Creatine

Jammie!!

Ziet er weer goed uit!:) Antwoord in je inbox:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 08:18 ----------

b&f

nog 1 kleine vraag,

wat is eigenlijk het verschil tussen Nr.1 en Total Muscle Solution,
ik heb de ingredienten ff bekeken en wat em opviel is dat Nr.1 iets meer ingredienten heeft met een wat lagere doseringen, ahoewel best logich omdat beide 30g doseringen zijn.

* wat me persoonlijk wel opviel is dat TMS het dubble maxy waze heeft

alvast bedankt

Nr1 is de meest recente versie met net iets betere en nieuwere ingredienten. Neemt niet weg dat Total Muscle Solution ook heel goed is maar zelf zou ik voor Nr1 kiezen:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 08:19 ----------

Noxipro is echt heftig. als je er gevoelig voor bent inderdaad niet doen:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 08:23 ----------

beste,

Ja, ik zit nu niet op kantoor dus kan het niet direct checken maar ik denk toch wel ergens medio 2014. :)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 08:24 ----------

Dat heb ik ook met de andere pre work outs. Van noxipro begon alles (irritant) te tintelen en werd er moe en duf van. Kreeg er een grieperig gevoel van en heb na de training 2 uur in bed geleden en voel me nog steeds niet ok.

Ieder zijn eigen poerdertje! Noxipro is niet de mijne :D

Klopt. Voor veel mensen is het de knaller maar er zijn ook best aardig wat mensen die er niet zo lekker op reageren.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 08:25 ----------

Top, ik wacht daar ook nog even op, lekkere repen en 390 kcal per reep, erg handig

ok:)

Mis nog 1 antwoord in mijn inbox..

BCAA voor en EAA na de training of...? ;)

Okee dus als ik niet in de cut zit is BCAA niet nodig? Dan schrap ik die namelijk :)
Zou ik niet adviseren, kan altijd wel natuurlijk. Alleen is wat overbodig omdat je al meer voedingstoffen binnen krijgt dan nodig zijn :) Daarvoor zit je namelijk in de bulk. Red je het prima met de EAA's ;)

Ralf

Zou ik niet adviseren, kan altijd wel natuurlijk. Alleen is wat overbodig omdat je al meer voedingstoffen binnen krijgt dan nodig zijn :) Daarvoor zit je namelijk in de bulk. Red je het prima met de EAA's ;)

Ralf

Top man, bedankt!
Alleen bulk ik niet echt, zit beetje op onderhoud maar met extra eiwitten, soort clean bulken noem ik het ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven