AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net een bestelling geplaatst: C547526

Is het misschien mogelijk I.P.V muscle mag een Shakebaker (die van 9 euro) toe te voegen ? De mijn zijn stevig versleten, daarmee :-)

thx

net een bestelling geplaatst: C547526

Is het misschien mogelijk I.P.V muscle mag een Shakebaker (die van 9 euro) toe te voegen ? De mijn zijn stevig versleten, daarmee :-)

thx

Bij je bestelling zit een shakebeker pro en een muscle magazine!
Je hebt je bestelling dinsdag in huis ;).

Krijgen jullie ook vloeibare visolie???

Ben me lijstje nog aan het aanpassen namelijk :)

kan je mass perfection zien, als de aangepaste 'Lean Gain' ?

Ja dat klopt, maar ik zou eerder 2 bekers willen ipv de muscle mag. Anders plaats ik gewoon binnen een weekje nog een bestelling ;)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:01 ----------

Krijgen jullie ook vloeibare visolie???

Ben me lijstje nog aan het aanpassen namelijk :)

Hebben we normaal van Now foods. (momenteel uitverkocht) Ik hoop aankomende week weer voorradig.:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:04 ----------

kan je mass perfection zien, als de aangepaste 'Lean Gain' ?

Ja, op zich wel. De upgrade zit hem vooral in de koolhydraten. Dwz geeft malto meer. De bronnen zijn in Mass Perfection 100% complex. Dit is ook gedaan op aanvraag van veel klanten en dbb'ers. We proberen de vraag van klanten altijd mee te nemen bij de ontwikkeling van onze producten. :) Zo proberen we onze producten/assortiment steeds verder te perfectioneren.

Zouden jullie mijn een bericht kunnen sturen als deze visolie weer binnen is?

:D

Wat dacht je van het zelf in de gaten te houden :roflol:

Nee dat noem je service ;) En dat is bij b&f altijd in orde!

Neeh dat is profiteren van die goeie service mate ;)

Top!! Ik denk dinsdag - uiterlijk donderdag al dat ze er zijn.:)

Haha dat vond ik zelf ook wel :) Samengesteld met iemand dus ben benieuwd..
Helemaal naar wat al die amino's en creatine gaan doen :) Eerst was ik tevreden met wat er in de isolaat zit maar ga het eens anders aanpakken.

Zodra me dextrose op is ga ik ook over op Vitargo

Word wel schema maken met wanneer, wat en hoeveel haha :D

Ralf,

Kan ik "Total muscle solution" combineren met een pre-workout/ caffeine supplement?

Aangezien aanbevolen wordt voor de training ook 1 maatschep te nemen.

Hallo!

Betreft bestelling ref C546115
Ik heb een 2 tal dagen geleden gebeld om te vragen of het mogelijk was om bij m'n volgende bestelling er zo'n 3 compartimenten shakebeker bij te doen omdat er bij de vorige bestelling een extra vetmeter vergeten was, heb de bevestiging gekregen dat ik dit bij de opmerkingen moest schrijven met ok Tjisse Kerkstra.
Dit is gedaan en op m'n factuur staat er ook met stylo bijgeschreven + extra 3 comp beker, maar deze zat er dus spijtig genoeg niet bij :p

Is dit een misverstand of een foutje?
Moest dit inderdaad een foutje zijn en het mogelijk zou zijn om dit recht te zetten, versta ik dat het nogal een kostelijk foutje voor jullie zou zijn om gewoon die beker op te zenden, daarom ben ik evt wel bereid om nog een kleine bestelling te doen zodat deze er dan zo bij kan :)

Alvast bedankt!

Muscle Protect Lemon uitverkocht?

hoelang duurt die introductie aanbieding van Mass Perfection nog?

Ja, op zich wel. De upgrade zit hem vooral in de koolhydraten. Dwz geeft malto meer. De bronnen zijn in Mass Perfection 100% complex. Dit is ook gedaan op aanvraag van veel klanten en dbb'ers. We proberen de vraag van klanten altijd mee te nemen bij de ontwikkeling van onze producten. :) Zo proberen we onze producten/assortiment steeds verder te perfectioneren.

Maar het is dus niet de echte,aangepaste Lean gain waar jullie mee bezig waren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven