Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 sample zijn 2 servings (staat er ook op), misschien dat het daarom mis ging.![]()

net een bestelling geplaatst: C547526
Is het misschien mogelijk I.P.V muscle mag een Shakebaker (die van 9 euro) toe te voegen ? De mijn zijn stevig versleten, daarmee :-)
thx
.Bij je bestelling zit een shakebeker pro en een muscle magazine!
Je hebt je bestelling dinsdag in huis.

Ja dat klopt, maar ik zou eerder 2 bekers willen ipv de muscle mag. Anders plaats ik gewoon binnen een weekje nog een bestelling![]()

Krijgen jullie ook vloeibare visolie
Ben me lijstje nog aan het aanpassen namelijk![]()

kan je mass perfection zien, als de aangepaste 'Lean Gain' ?
Zo proberen we onze producten/assortiment steeds verder te perfectioneren.Zouden jullie mijn een bericht kunnen sturen als deze visolie weer binnen is?
![]()
klikJe kunt bij het product je email invullen dan krijg je direct automatisch bericht wanneer het weer binnen is.klik

Okee top! Dan wacht ik even tot die binnen is
Heb nu:
- PeptoPro
- Creatine Ethyl Esther
- L-Glutamine
- Creatine Mono
- EAA
- BCAA poeder
- Pancakes
Mmmmm![]()

Top!! Ik denk dinsdag - uiterlijk donderdag al dat ze er zijn.![]()
Samengesteld met iemand dus ben benieuwd..
Eerst was ik tevreden met wat er in de isolaat zit maar ga het eens anders aanpakken.

Ja, op zich wel. De upgrade zit hem vooral in de koolhydraten. Dwz geeft malto meer. De bronnen zijn in Mass Perfection 100% complex. Dit is ook gedaan op aanvraag van veel klanten en dbb'ers. We proberen de vraag van klanten altijd mee te nemen bij de ontwikkeling van onze producten.Zo proberen we onze producten/assortiment steeds verder te perfectioneren.