XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het even niet aangezien bij de beschrijving van Lean Gain het volgende staat: ''Natuurlijk 100% vrij van enkelvoudige koolhydraten - Suikervrij!''. Dat wil dus zeggen dat ook de Lean Gain 100% complex is? Wat is dan het verschil met de Mass Perfection? Ik vind de Lean Gain er dan toch aantrekkelijker uitzien met 7,75gr eiwit per 100gr MEER dan Mass Perfection, evenveel koolhydraat en MINDER vet.

Of zie ik nu iets over het hoofd?

Verschillende soorten complexiteit in de carbs?
Het is wel een complex verhaal iig. :)

De koolhydraten in mass perfection zijn inderdaad een stuk beter dan die in lean gain.De complete samenstelling maakt het dus een betere weight gainer.

Eiwitten Mass Perfection

De allerbeste eiwitten en aminozuren!

Whey Proteine Concentraat – is in de sportwereld ook niet voor niets met afstand de meest gebruikte eiwitbron. Whey eiwit is zeer snel en volledig opneembaar, makkelijk te verteren en hierdoor een zeer goede keuze voor de bodybuilder. De snelle en volledige opneembaarheid zeer belangrijk.

Whey Proteine Isolaat – is de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte en compleet vrij van vet en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten voor bodybuilding.

Micellar Caseine – de beste en duurste vorm van time release eiwitten. Micellar Casein zorgt voor afgifte van aminozuren aan de spieren tot wel zeven uur. Hiermee wordt voor zeer lange tijd spieren opgebouwd en spierafbraak voorkomen.

Eiwitten Lean Gain

Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat - exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie. Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw.

Whey Proteine Isolaat - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

Egg Proteine - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!
Egg Proteine heeft een middenlange opnametijd, nadat alle aminozuren uit de Whey Proteine zijn opgenomen gaat Egg Protein door met spieropbouw.

Caseine - heeft een nog meer time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Lean Gain over een nog langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van de spiermassa.

Micellar Caseine - de beste en duurste vorm van langzaam opneembare/time release eiwitten. Micellar Caseine maakt Lean Gain helemaal perfect!
Micellar Casein zorgt voor afgifte van aminozuren aan de spieren tot wel zeven uur!
Hiermee wordt voor zeer lange tijd spieren opgebouwd en spierafbraak voorkomen.

Koolhydraten Mass Perfection
Ultra Fine Scottisch Oats – is een natuurlijk, puur en complex hoogwaardig koolhydraat. Een premium bron van gezonde complexe koolhydraten. Complexe koolhydraten zijn de belangrijkste energiebron voor iedere sporter. De complexe koolhydraten uit Ultra Fine Oats worden beter en meer gelijkmatig opgenomen door het lichaam en leveren meer en langdurig energie voor lichaam en spieren. Ultra Fine Oats bevatten daarnaast van nature veel voedingsvezels en zijn ook een natuurlijke bron van belangrijke vitamines en mineralen. Doordat je lichaam met Ulta Fine Oats meer energie krijgt kun je beter presteren en makkelijker meer spiermassa opbouwen. De energie uit Ultra Fine Oats wordt optimaal gebruikt door je lichaam.

Palatinose™ - voor lichamelijke toprestaties. Palatinose™ (Isomaltulose) is een uniek koolhydraat voor bodybuilders.Voor een hoog prestatiesvermogen en spiergroei moeten de spieren zo lang mogelijk brandstof kunnen gebruiken. Palatinose™ zorgt langdurig voor een optimale spreiding van de opname aan energie in de spieren. Spierenergie voorraden worden met Palanitose over een langere periode (unieke eigenschap van Palatinose™) optimaal aangevuld. Ook andere voedingsstoffen worden hierdoor nog meer langdurig en beter opgenomen. Palatinose™ is hierdoor zeer effectief voor prestaties en voor bodybuilding.

100% Natural Brown Rice – pure complexe koolhydraten uit 100% natuurlijke zilvervliesrijst. Natural Brown Rice is een fantastische bron van pure energie en bouwstoffen voor je spieren. Puur en complex, 100% vrij van suikers!
Kenmerken Natural Brown Rice:
-pure complexe koolhydraatbron
-geeft spieren langdurig energie
-zeer rijk aan gezonde voedingsvezels
-bevat diverse vitamines en mineralen
-een goede bron van ijzer
Natural Brown Rice heeft een lage glycemische index, dit betekend dat de energie geleidelijk wordt vrijgegeven, waardoor je spieren langer energie hebben om te trainen en spiermassa op te bouwen.

Remylive Ricebran - puur en exclusief het meest waardevolle deel van de rijstkorrel! Het wordt voedingsdeskundigen zelfs beschouwd als "super voedsel" of "wonder voedsel". Het is een uitstekende bron van koolhydraten voor energie, aminozuren voor de spieropbouw, vezels voor het behoud van een gezonde bloedsomloop en spijsvertering en vitaminen en mineralen voor de groei en gezondheid van de cellen. Bovendien rijk aan gezonde antioxidanten.
Rice Bran is een geweldige bron van bouwstoffen en energie:
Koolhydraten - energie
Antioxidanten - houden je lichaam sterk en gezond
Vezels - gezonde spijsvertering
Vitamines - voornamelijk rijk aan Vitamine B complex en Vitamine E
Mineralen - een rijke bron van mineralen zoals fosfor, zink, kalium, magnesium en mangaan.
Aminozuren - bevat veel van de essentiële aminozuren, die nodig zijn voor spiergroei en herstel.

Koolhydraten Lean Gain

Havermeel - is een natuurlijk, puur en complex hoogwaardig koolhydraat.
De complexe koolhydraten uit Havermeel worden beter en gelijkmatig opgenomen door het lichaam, leveren meer en langer energie en reguleren de bloedsuikerspiegel.
Het zorgt ervoor dat spiervermoeidheid, spierafbraak en melkzuur-vorming minder snel optreden en spierenergie sneller herstelt.

Boekweitmeel - low impact koolhydraten voor spiermassa en zware trainingen. De boekweit fracties hebben een unieke vezel en hypoglycemische (bloedsuikerverlagende) eigenschappen, hierdoor worden deze speciale koolhydraten altijd gebruikt voor spieropbouw en niet voor vetopslag!

Maltodextrine - complexe koolhydraten worden beter opgenomen door het lichaam, leveren meer en langer energie en reguleren de bloedsuikerspiegel. Het zorgt ervoor dat spiervermoeidheid, spierafbraak en melkzuur-vorming minder snel optreden en de spierenergie sneller herstelt.

Doordat Lean Gain alleen langzame koolhydraten en geen suiker bevat is het zelfs geschikt om voor het slapen te gebruiken. Lean Gain is gemakkelijk verteerbaar en geeft geen opgeblazen gevoel. Perfect voor tussen de maaltijden of na een zware training!

L-Glutamine - kan helpen om spierpijn te voorkomen en spiermassa op te bouwen. L-Glutamine bevordert de eiwitsynthese, verbetert de glycogeenopslag en energietoevoer, verkort de herstelfase na intensieve training en vermindert vermoeidheids- en overtrainingsverschijnselen.

BCAA's - meer spiermassa en herstel door BCAA's.
Bcaa's zorgen direct voor veel meer spieropbouw, omdat je veel minder spierweefsel afbreekt.
Dankzij de direct opname in de spieren blijf je constant spierafbraak voorkomen en spiermassa opbouwen.

Vitamines & mineralen - voor een gezond en sterk sportlichaam.
Helpen u gezond en fit te blijven.
Extra vitamines en mineralen helpen een goede gezondheid en een sterk lichaam te onderhouden.
Met Lean Gain blijft u in goede conditie!

Maas perfection product label

http://www.bodyenfitshop.nl/media/upload/lllabels.JPG

Lean gain product label
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Vrije aminozuren per 100 gram:
L-Glutamine 750 mg
L-Leucine 750 mg
L-Valine 250 mg
L-Isoleucine 250 mg

Vitamines en mineralen per 100 gram
Vitamin B1 Thiamin 1,67 mg 152,2%
Vitamin B2 1,89 mg 135,0%
Vitamin B6 169,7%
Vitamin B12 1,29 mcg 51,5%
Vitamin C 74,81 mg 93,5%
Vitamin E 11,39 mcg 94,9%
Biotin 200,48 mcg 401,0%
Folic Acid (vit B11) 180,00 mcg 90,0%
Nicotinamide (vit B3) 19,80 mg 123,7%
Panthotenic acid (vit B5) 7,61 mg 126,8%
Chloride Sodium 149,32 mg 18,7%
Sodium 96,75 mg
Potassium 90,00 mg 4,5%
Magnesium 67,50 mg 18,0%

*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid per 100 gram

Kijk en vergelijk zelf ;)

Komt de L-Tyrosine van now foods nog terug? Hij is verdwenen van de site.

Ik merk wanneer ik producten bij andere webshops bestel (waar het meestal iets langer duurt) dat ik erg verwend ben geraakt door de snelle levering hier.

Bedankt voor de extra samples. :)

B&F kunnen jullie mij vertellen wat het verschil is tussen whey perfection en protein perfection mix? qua eiwitten zit dit hetzelfde zie ik maar kcals zijn bij protein hoger.. is dit het enige verschil?

Ralf,

Kan ik "Total muscle solution" combineren met een pre-workout/ caffeine supplement?

Aangezien aanbevolen wordt voor de training ook 1 maatschep te nemen.
Floris, ja dat kan hoor :)
Hallo!

Betreft bestelling ref C546115
Ik heb een 2 tal dagen geleden gebeld om te vragen of het mogelijk was om bij m'n volgende bestelling er zo'n 3 compartimenten shakebeker bij te doen omdat er bij de vorige bestelling een extra vetmeter vergeten was, heb de bevestiging gekregen dat ik dit bij de opmerkingen moest schrijven met ok Tjisse Kerkstra.
Dit is gedaan en op m'n factuur staat er ook met stylo bijgeschreven + extra 3 comp beker, maar deze zat er dus spijtig genoeg niet bij :p

Is dit een misverstand of een foutje?
Moest dit inderdaad een foutje zijn en het mogelijk zou zijn om dit recht te zetten, versta ik dat het nogal een kostelijk foutje voor jullie zou zijn om gewoon die beker op te zenden, daarom ben ik evt wel bereid om nog een kleine bestelling te doen zodat deze er dan zo bij kan :)

Alvast bedankt!
Uiteraard, helemaal in orde! Plaats anders morgen even een bestelling voor 16u, dan ben ik er en regel ik dat deze erbij komt :) Ik wil je hem overigens ook wel nazenden?
Muscle Protect Lemon uitverkocht?
Ja. Hij is al wel weer besteld, dus ga er vanuit dat deze binnenkort weer komt.
hoelang duurt die introductie aanbieding van Mass Perfection nog?
OP dit moment verkoopt de Mass Perfection echt heel goed. Ik denk sowieso nog wel 1-2 weken.
Ik snap het even niet aangezien bij de beschrijving van Lean Gain het volgende staat: ''Natuurlijk 100% vrij van enkelvoudige koolhydraten - Suikervrij!''. Dat wil dus zeggen dat ook de Lean Gain 100% complex is? Wat is dan het verschil met de Mass Perfection? Ik vind de Lean Gain er dan toch aantrekkelijker uitzien met 7,75gr eiwit per 100gr MEER dan Mass Perfection, evenveel koolhydraat en MINDER vet.

Of zie ik nu iets over het hoofd?
Zit hem in de kwaliteit van de koolhydraten.;)
Komt de L-Tyrosine van now foods nog terug? Hij is verdwenen van de site.
Ik verwacht aankomende week weer een nieuwe zending van NOw Foods te verwachten:cool:
Ik merk wanneer ik producten bij andere webshops bestel (waar het meestal iets langer duurt) dat ik erg verwend ben geraakt door de snelle levering hier.

Bedankt voor de extra samples. :)
Graag, gedaan. Wij doen elke dag opnieuw ons best, zelfs in het weekend meld ik me hier even. Bedank voor je compliment.:)
B&F kunnen jullie mij vertellen wat het verschil is tussen whey perfection en protein perfection mix? qua eiwitten zit dit hetzelfde zie ik maar kcals zijn bij protein hoger.. is dit het enige verschil?
Whey Perfection is enkel snelle eiwit. De Protein Perfection Mix bestaat uit zes soorten eiwitten. Van heel snel, tot heel langzaam.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer komen er weer wat nieuwe fatburners binnen? of is dat niet bekend?

Vraagjes: :p

- Stracciatella smaak van Isolaat, heeft deze de zelfde voedingswaarden (EKV) als de andere smaken? Zo niet kan je deze even zeggen aub?
- Wat ik leuk zou vinden is een pack van 4x2kg isolaat, soort van afwisselingscombi waarbij men 4 verschillende smaken ineens kan kopen aan een prijs die dichter ligt bij die van 4kg potten. Zou ideaal zijn voor mensen die graag afwisselen van smaak maar er niet graag veel extra voor gaan betalen. Zou dit mogelijk zijn?

Grazie

B&F thanks voor het mede mogelijk maken van de mooie avond in Arnhem gister, mooie polos en lekkere protein bar:)

Vraagjes: :p

- Stracciatella smaak van Isolaat, heeft deze de zelfde voedingswaarden (EKV) als de andere smaken? Zo niet kan je deze even zeggen aub?
- Wat ik leuk zou vinden is een pack van 4x2kg isolaat, soort van afwisselingscombi waarbij men 4 verschillende smaken ineens kan kopen aan een prijs die dichter ligt bij die van 4kg potten. Zou ideaal zijn voor mensen die graag afwisselen van smaak maar er niet graag veel extra voor gaan betalen. Zou dit mogelijk zijn?

Grazie

Top idee, moet wel kunnen bij xxl en powersupplements is dat toch ook zo:p

Volgens mij was dit al eens besproken maar kwam erop neer dat dan duurder zou worden.Nets als bij de andere webshops die je net noemt ;).Door een sample pack weet je ook wel welke smaken lekker zijn.Ik heb altijd berry blast en lemon ice in huis en af en toe een variety pack om te kijken of ik nog iets toe ga voegen.

Volgens mij was dit al eens besproken maar kwam erop neer dat dan duurder zou worden.Nets als bij de andere webshops die je net noemt ;).Door een sample pack weet je ook wel welke smaken lekker zijn.Ik heb altijd berry blast en lemon ice in huis en af en toe een variety pack om te kijken of ik nog iets toe ga voegen.
Is niet om te samplen hé, maar om wat afwisseling te hebben tussen smaken.

Ok op die fiets.Denk dat het kan maar prijs technische weet niet.En niet vergeten dit werkt ook en levert geld op.Dus denk niet dat ze even alles zullen veranderen.Kans dat het beter loopt is er zeker.Kans dat het minder word ook.Al met al ben ik benieuwt of ze het doen.Ik geef je gelijk is wel makkelijker afwisselen inderdaad.

Ik zie dat de myo-Blitz maar in 1 smaak meer te verkrijgen is . gaat dit product uit het gamma ?

Net ff men vetpercentage willen meten helaas brak het metertje :(

Even gekeken staan weer mooie producten bij de verwacht lijst.

Misschien handig als je je zoekterm kan invullen en dan ook de leverancier?

Je selecteert bijvoorbeeld B&F en typt dan Whey. Dan vindt je alle Whey van B&F...

Wat gaat de prijs van die probody ong worden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven