MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik ook benieuwd naar naar wat de nieuwe producten gaan kosten.Zal wel niet veel zijn heb nog geen dure of over priced producten gezien.

Iedere keer als ik wil bestellen moet ik een nieuw e-mail adres gebruiken. Want dan staat er dat de e-mail al geregistreerd is, of dat ik m'n account moet gebruiken, terwijl ik nieteens een account heb!

Wat moet ik hiermee? Kunnen jullie misschien mijn e-mail uit het systeem halen?

Iedere keer als ik wil bestellen moet ik een nieuw e-mail adres gebruiken. Want dan staat er dat de e-mail al geregistreerd is, of dat ik m'n account moet gebruiken, terwijl ik nieteens een account heb!

Klik op wachtwoord vergeten en typ je email

B&F heeft een vrije dag denk ik.

Wel grappig dat ze nu die shaker pro hebben...

Zei tijd geleden nog dat ik die in Amerika had gezien maar dat vonden ze onhandig ivm schoonmaken etc. :D

Waarom zou bijv palitinose of remylive ricebran beter zijn dan havermout? Anders is wat havermout mixen met whey toch hetzelfde als een weightgainer

Waarom zou bijv palitinose of remylive ricebran beter zijn dan havermout? Anders is wat havermout mixen met whey toch hetzelfde als een weightgainer

Klopt is bijna hetzelfde alleen denk ik dat je dan een whey moet kiezen met meerder soorten eiwitten erin.En nog iets verzinnen om iets meer kh's erbij te voegen.Dus denk dat een weight gainer dan uiteindelijk voordeliger is.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 22:06 ----------

Ja klopt het is zondag.;)

Goedemorgen DBB'ers,

Lekker weekend gehad? Ik was dit weekend de enige die DBB bij kon houden maar had in mijn vrije weekend niet genoeg gaatjes. Zal daarom nu proberen al jullie vragen goed te beantwoorden.:rolleyes:
Vraagjes: :p

- Stracciatella smaak van Isolaat, heeft deze de zelfde voedingswaarden (EKV) als de andere smaken? Zo niet kan je deze even zeggen aub?
- Wat ik leuk zou vinden is een pack van 4x2kg isolaat, soort van afwisselingscombi waarbij men 4 verschillende smaken ineens kan kopen aan een prijs die dichter ligt bij die van 4kg potten. Zou ideaal zijn voor mensen die graag afwisselen van smaak maar er niet graag veel extra voor gaan betalen. Zou dit mogelijk zijn?

Grazie
1. Stracciatella heeft dezelfde verhoudingen als alle andere met smaak.
2. Ik ga het meenemen en direct voorleggen. Welke smaken had je dan in gedachte? Dan ga ik eens kijken of hiermee iets mogelijk is :)
B&F thanks voor het mede mogelijk maken van de mooie avond in Arnhem gister, mooie polos en lekkere protein bar:)
Thanks. De FortiFX bars zijn echt goed he! Graag gedaan en ben blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad:cool: Hebben jullie het laat gemaakt?
Ik zie dat de myo-Blitz maar in 1 smaak meer te verkrijgen is . gaat dit product uit het gamma ?

Net ff men vetpercentage willen meten helaas brak het metertje :(
Ik ga het even voor je navragen :)
Misschien handig als je je zoekterm kan invullen en dan ook de leverancier?

Je selecteert bijvoorbeeld B&F en typt dan Whey. Dan vindt je alle Whey van B&F...
Ik ga het doorgeven. Daarnaast zijn er al tal van mogelijkheden om op merk te filteren he :)
Wat gaat de prijs van die probody ong worden??
Ik ga het zo Ilco even vragen:cool:

Lorenzzzz... dit probleem zou gefixed moeten zijn. Stuur me je emailadres(sen) even, dan regel ik dat ze allemaal uit het systeem gaan.

Ralf

2. Ik ga het meenemen en direct voorleggen. Welke smaken had je dan in gedachte? Dan ga ik eens kijken of hiermee iets mogelijk is :)
Guten tag

Gewoon 4 potjes van 2kg waarbij men bij elk een smaak kan kiezen :)
Vroeger net voor de potten van 4kg er kwamen hebben jullie dat al eens gedaan. Als ik me goed herinner was het dan 132€ voor 4x2kg, iets gelijkaardigs zou leuk zijn. Liefst als een blijvende combi of als een weekaanbieding zou ook leuk zijn :p

Sorry dat ik het weeral vraag, maar die magnifecent en caseine samples, zijn die al terug binnen? :o

Guten tag

Gewoon 4 potjes van 2kg waarbij men bij elk een smaak kan kiezen :)
Vroeger net voor de potten van 4kg er kwamen hebben jullie dat al eens gedaan. Als ik me goed herinner was het dan 132€ voor 4x2kg, iets gelijkaardigs zou leuk zijn. Liefst als een blijvende combi of als een weekaanbieding zou ook leuk zijn :p
Oh, op die manier. Ik dacht dat je sachets bedoelde :) Zal dat even voorleggen.
Sorry dat ik het weeral vraag, maar die magnifecent en caseine samples, zijn die al terug binnen? :o
Nee, helaas niet. Ze zijn al wel besteld, geen idee hoelang het duurt:rolleyes:

Ralf

Oh, op die manier. Ik dacht dat je sachets bedoelde :) Zal dat even voorleggen.

Nee, helaas niet. Ze zijn al wel besteld, geen idee hoelang het duurt:rolleyes:

Ralf
dju, dan zal het voor de volgende bestelling zijn :p

Ik ga nu bestellen, hoe moet ik dat regelen met die 3 zakken oats die ik normaal nog kreeg?
(vorige maal waren er 2 zakken gescheurd, ik had een mail gestuurd, ze moesten van mij niet nazenden en toen hadden ze gezegd dat ze er 3 bij mijn volgende bestelling gingen bijsteken)

dju, dan zal het voor de volgende bestelling zijn :p

Ik ga nu bestellen, hoe moet ik dat regelen met die 3 zakken oats die ik normaal nog kreeg?
(vorige maal waren er 2 zakken gescheurd, ik had een mail gestuurd, ze moesten van mij niet nazenden en toen hadden ze gezegd dat ze er 3 bij mijn volgende bestelling gingen bijsteken)
Zet er maar bij als opmerking. Zet er ook ff de naam bij met wie je dat afgesproken hebt in de mail :)

Ralf

Vrijdag mijn bestelling thuis geleverd en de vergeten muscle mag was deze keer toegevoegd :D Alleen een lekkende shake beker van deze keer, maar daar liggen we niet van wakker!

Sta zelf als zaakvoerder in het leven en ga genoeg om met leveranciers en de hierbij horende problemen. Zelden kom je een service tegen als deze van B&F. Aan alle mensen die hier lopen te klagen doen dit echt uit onwetendheid.

Keep up the good work B&F! Genoeg mensen die jullie inzet en service zeer appreciëren!

Zo bestelling is af! Alleen nog even wachten op de visolie :D

PeptoPro
CREATINE ETHYL ESTER
Magic EAA
Ultra-Micronized BCAA poeder
Beta Alanine Pure
CreaPure Creatine
Agmatine 100% puur
Perfect Protein Pancakes
L-Glutamine
Creatine Orotate

Status