jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klik op wachtwoord vergeten en typ je emailIedere keer als ik wil bestellen moet ik een nieuw e-mail adres gebruiken. Want dan staat er dat de e-mail al geregistreerd is, of dat ik m'n account moet gebruiken, terwijl ik nieteens een account heb!
Wat moet ik hiermee? Kunnen jullie misschien mijn e-mail uit het systeem halen?
Wat wil je, het is zondag

Waarom zou bijv palitinose of remylive ricebran beter zijn dan havermout? Anders is wat havermout mixen met whey toch hetzelfde als een weightgainer

Misschien handig als je je zoekterm kan invullen en dan ook de leverancier?
Je selecteert bijvoorbeeld B&F en typt dan Whey. Dan vindt je alle Whey van B&F...
Dit. Zijn de kleine dingen die de site zoveel beter maken.

1. Stracciatella heeft dezelfde verhoudingen als alle andere met smaak.Vraagjes:
- Stracciatella smaak van Isolaat, heeft deze de zelfde voedingswaarden (EKV) als de andere smaken? Zo niet kan je deze even zeggen aub?
- Wat ik leuk zou vinden is een pack van 4x2kg isolaat, soort van afwisselingscombi waarbij men 4 verschillende smaken ineens kan kopen aan een prijs die dichter ligt bij die van 4kg potten. Zou ideaal zijn voor mensen die graag afwisselen van smaak maar er niet graag veel extra voor gaan betalen. Zou dit mogelijk zijn?
Grazie

B&F thanks voor het mede mogelijk maken van de mooie avond in Arnhem gister, mooie polos en lekkere protein bar![]()
Thanks. De FortiFX bars zijn echt goed he! Graag gedaan en ben blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad
Hebben jullie het laat gemaakt?Ik ga het even voor je navragenIk zie dat de myo-Blitz maar in 1 smaak meer te verkrijgen is . gaat dit product uit het gamma ?
Net ff men vetpercentage willen meten helaas brak het metertje![]()

Ik ga het doorgeven. Daarnaast zijn er al tal van mogelijkheden om op merk te filteren heMisschien handig als je je zoekterm kan invullen en dan ook de leverancier?
Je selecteert bijvoorbeeld B&F en typt dan Whey. Dan vindt je alle Whey van B&F...

Ik ga het zo Ilco even vragen

Lorenzzzz... dit probleem zou gefixed moeten zijn. Stuur me je emailadres(sen) even, dan regel ik dat ze allemaal uit het systeem gaan.Iedere keer als ik wil bestellen moet ik een nieuw e-mail adres gebruiken. Want dan staat er dat de e-mail al geregistreerd is, of dat ik m'n account moet gebruiken, terwijl ik nieteens een account heb!
Wat moet ik hiermee? Kunnen jullie misschien mijn e-mail uit het systeem halen?
Guten tag2. Ik ga het meenemen en direct voorleggen. Welke smaken had je dan in gedachte? Dan ga ik eens kijken of hiermee iets mogelijk is![]()

Oh, op die manier. Ik dacht dat je sachets bedoeldeGuten tag
Gewoon 4 potjes van 2kg waarbij men bij elk een smaak kan kiezen
Vroeger net voor de potten van 4kg er kwamen hebben jullie dat al eens gedaan. Als ik me goed herinner was het dan 132€ voor 4x2kg, iets gelijkaardigs zou leuk zijn. Liefst als een blijvende combi of als een weekaanbieding zou ook leuk zijn![]()
Zal dat even voorleggen.Nee, helaas niet. Ze zijn al wel besteld, geen idee hoelang het duurtSorry dat ik het weeral vraag, maar die magnifecent en caseine samples, zijn die al terug binnen?![]()

dju, dan zal het voor de volgende bestelling zijnOh, op die manier. Ik dacht dat je sachets bedoeldeZal dat even voorleggen.
Nee, helaas niet. Ze zijn al wel besteld, geen idee hoelang het duurt
Ralf

Zet er maar bij als opmerking. Zet er ook ff de naam bij met wie je dat afgesproken hebt in de maildju, dan zal het voor de volgende bestelling zijn
Ik ga nu bestellen, hoe moet ik dat regelen met die 3 zakken oats die ik normaal nog kreeg?
(vorige maal waren er 2 zakken gescheurd, ik had een mail gestuurd, ze moesten van mij niet nazenden en toen hadden ze gezegd dat ze er 3 bij mijn volgende bestelling gingen bijsteken)

Zet er maar bij als opmerking. Zet er ook ff de naam bij met wie je dat afgesproken hebt in de mail
Ralf
Alleen een lekkende shake beker van deze keer, maar daar liggen we niet van wakker!