MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag mijn bestelling thuis geleverd en de vergeten muscle mag was deze keer toegevoegd :D Alleen een lekkende shake beker van deze keer, maar daar liggen we niet van wakker!

Sta zelf als zaakvoerder in het leven en ga genoeg om met leveranciers en de hierbij horende problemen. Zelden kom je een service tegen als deze van B&F. Aan alle mensen die hier lopen te klagen doen dit echt uit onwetendheid.

Keep up the good work B&F! Genoeg mensen die jullie inzet en service zeer appreciëren!
Super dankjewel Nickk89! :thumbs: We doen dagelijks opnieuw ons best om hierin de beste te zijn!
Zo bestelling is af! Alleen nog even wachten op de visolie :D

PeptoPro
CREATINE ETHYL ESTER
Magic EAA
Ultra-Micronized BCAA poeder
Beta Alanine Pure
CreaPure Creatine
Agmatine 100% puur
Perfect Protein Pancakes
L-Glutamine
Creatine Orotate
Super thanks. Leuke bestelling. Fishoil (ik denk dat je de liquid bedoeld) eind deze week, begin volgende week weer binnen. Ik wil je deze wel nazenden? Dan zorg ik even dat deze bestelbaar wordt.

Ralf

Vrijdag mijn bestelling thuis geleverd en de vergeten muscle mag was deze keer toegevoegd :D Alleen een lekkende shake beker van deze keer, maar daar liggen we niet van wakker!

Sta zelf als zaakvoerder in het leven en ga genoeg om met leveranciers en de hierbij horende problemen. Zelden kom je een service tegen als deze van B&F. Aan alle mensen die hier lopen te klagen doen dit echt uit onwetendheid.

Keep up the good work B&F! Genoeg mensen die jullie inzet en service zeer appreciëren!

Helemaal mee eens! Heb ook te maken met leveranciers/aannemers en die zijn vaak echt om te huilen!

vrijdag mijn bestelling thuis geleverd en de vergeten muscle mag was deze keer toegevoegd :d alleen een lekkende shake beker van deze keer, maar daar liggen we niet van wakker!

Sta zelf als zaakvoerder in het leven en ga genoeg om met leveranciers en de hierbij horende problemen. Zelden kom je een service tegen als deze van b&f. Aan alle mensen die hier lopen te klagen doen dit echt uit onwetendheid.

Keep up the good work b&f! Genoeg mensen die jullie inzet en service zeer appreciëren!
+10000000000000

Super dankjewel Nickk89! :thumbs: We doen dagelijks opnieuw ons best om hierin de beste te zijn!

Super thanks. Leuke bestelling. Fishoil (ik denk dat je de liquid bedoeld) eind deze week, begin volgende week weer binnen. Ik wil je deze wel nazenden? Dan zorg ik even dat deze bestelbaar wordt.

Ralf

Ja wacht nog even je reactie af ;) Heb me al aangemeld zodat ik een mailtje krijg als deze weer binnen is :)

Ben zelf ook heel benieuwd wat dit gaat doen. Combi van veel amino's en creatine varianten...

hee Ralf komt de citrlipure van jullie weer.
Heb gister me bestelling gedaan maar had het graag opnieuw besteld.

Mzl Kobus

b&f hoeveel 1,3dim zit er in 1pil van Dexaprine? Wou ook nog maximize intense erbij nemen, Zou dit kunnen?

b&f hoeveel 1,3dim zit er in 1pil van Dexaprine? Wou ook nog maximize intense erbij nemen, Zou dit kunnen?
Ja dat kan, alleen als je goed over stimulanten kan. Anders krijg je wel een hoge dosis per dag. Gemiddeld genomen zit er 20-30mg per dosering in.

Ralf

Ja dat kan, alleen als je goed over stimulanten kan. Anders krijg je wel een hoge dosis per dag. Gemiddeld genomen zit er 20-30mg per dosering in.

Ralf
Oke bedankt voor de info. Ben wel aardig bestand tegen stimulanten, heb er best wel wat van nodig. Maar Maximize ging aardig goed met 1schepje, terwijl hard! 3schepjes nodig heeft, en noxipro 2,5. :)

Bestelling na lange tijd, benieuwd naar de pancakes :)

Bestelling na lange tijd, benieuwd naar de pancakes :)
Bedankt voor je bestelling, gaan we verwerken. Laat je het hier even weten?

Ralf

Perfect Protein Pancakes, een snel en lekker tussendoortje!

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 15:02 ----------

Oke bedankt voor de info. Ben wel aardig bestand tegen stimulanten, heb er best wel wat van nodig. Maar Maximize ging aardig goed met 1schepje, terwijl hard! 3schepjes nodig heeft, en noxipro 2,5. :)
Top ben benieuwd. Dexaprine alsnog met een half tablet beginnen he?:cool:

Ralf

Komt goed, zodra ik ze leer bakken muhahaha :D

B&f, wat is in jullie ogen de meest complete multivit

Bedankt voor je bestelling, gaan we verwerken. Laat je het hier even weten?

Ralf

Perfect Protein Pancakes, een snel en lekker tussendoortje!

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 15:02 ----------

Top ben benieuwd. Dexaprine alsnog met een half tablet beginnen he?:cool:

Ralf
Net terug van het trainen, en ik weet niet of het aan de combi ligt maar ben nu erg misselijk. Ga de gok niet wagen en nog een keer proberen. Het word volgende keer dexaprine OF pre-workout. maar niet meer beide.

Zonet weer een mooie bestelling geplaatst, whey perfection, ultra fine oats en voor het eerst de omega 3 capsules van Now Foods. Raden jullie ook aan om de capsules op een bepaald tijdstip in te nemen? En qua dosering is het zelf een beetje uitzoeken?

:fuu: moet sparen voor mijn rijbewijs en heb weer teveel uitgeven bij jullie!! Hopelijk komt mijn moeder dit niet te weten :o

Ralf, zou je misschien kunnen nakijken of die zakken oats erbij zitten? :o
Heb het bij de opmerking geplaatst hoor.

C549322, ik heb enkele minuten geleden betaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven