AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van het trainen, en ik weet niet of het aan de combi ligt maar ben nu erg misselijk. Ga de gok niet wagen en nog een keer proberen. Het word volgende keer dexaprine OF pre-workout. maar niet meer beide.

Kan heel goed teveel zijn:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 18:21 ----------

Zonet weer een mooie bestelling geplaatst, whey perfection, ultra fine oats en voor het eerst de omega 3 capsules van Now Foods. Raden jullie ook aan om de capsules op een bepaald tijdstip in te nemen? En qua dosering is het zelf een beetje uitzoeken?

Mooie bestelling! Dank je:) 2 caps per dag is prima. Tijdstip is eigenlijk niet echt belangrijks. 's ochtends en 's avonds is prima.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 18:22 ----------

:fuu: moet sparen voor mijn rijbewijs en heb weer teveel uitgeven bij jullie!! Hopelijk komt mijn moeder dit niet te weten :o

Ralf, zou je misschien kunnen nakijken of die zakken oats erbij zitten? :o
Heb het bij de opmerking geplaatst hoor.

C549322, ik heb enkele minuten geleden betaald

Dank je, voor de order! moeten erbij zitten. Laat het mij maar even weten:)

[/COLOR]

Mooie bestelling! Dank je:) 2 caps per dag is prima. Tijdstip is eigenlijk niet echt belangrijks. 's ochtends en 's avonds is prima.

Verder nog één vraag uit nieuwsgierigheid, ontvangen jullie bij de producten van Now Foods ook certificaten die de kwaliteit waarborgen? Ik zie op de site staan dat deze vrij zijn van zware metalen en dergelijke, ik hoef me hier geen zorgen over te maken?

wat word de prijs van probody?

Verder nog één vraag uit nieuwsgierigheid, ontvangen jullie bij de producten van Now Foods ook certificaten die de kwaliteit waarborgen? Ik zie op de site staan dat deze vrij zijn van zware metalen en dergelijke, ik hoef me hier geen zorgen over te maken?

Nee, hier hoef je je absoluut geen zorgen om te maken. :)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 18:50 ----------

wat word de prijs van probody?

Deze is helaas nog niet bekent, we laten het zo snel mogelijk weten. :)

Gaan jullie ooit nog buiten de benelux bezorgen of doen jullie dit op aanvraag? Ik ga binnenkort een jaar naar Japan en de supplementen zijn daar echt veel duurder en kwalitatief minder.

Gaan jullie ooit nog buiten de benelux bezorgen of doen jullie dit op aanvraag? Ik ga binnenkort een jaar naar Japan en de supplementen zijn daar echt veel duurder en kwalitatief minder.

Mocht het echt om grote bestellingen gaan, kunnen we natuurlijk altijd even kijken wat we voor je kunnen doen i.v.m. verzendkosten etc.

Stuur anders even een mailtje naar info@bodyenfitshop.nl kunnen we even kijken wat we kunnen doen voor je. ;)

Boys,

zou er a.u.b. naar mijn opmerking gekeken kunnen worden van mijn bestelling ref. C549611

thanks

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst. C549702.
Hoop dat de fatcaliper er nu wel bij zit ;) Was de vorige keer niet echt goed gegaan.

@Bodyenfitshop
Ik heb een kortingscode gekregen als waardering voor een review. En deze wil ik nu gebruiken, maar helaas wordt de code niet herkend.
En dus krijg ik geen 5% korting. Help dus.

Bestelling geplaatst. C549702.
Hoop dat de fatcaliper er nu wel bij zit ;) Was de vorige keer niet echt goed gegaan.

We hebben het extra door gegeven aan het magazijn. komt helemaal in orde! ;)

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 20:48 ----------

@Bodyenfitshop
Ik heb een kortingscode gekregen als waardering voor een review. En deze wil ik nu gebruiken, maar helaas wordt de code niet herkend.
En dus krijg ik geen 5% korting. Help dus.

Indien je de kortingscode gebruikt ben je dan al wel ingelogd met je account? Mocht het niet lukken stuur dan even een mailtje naar info@bodyenfitshop.nl dan lossen we het direct op!

Laatst bewerkt:
Niks meer dan lof voor B&F echt top!

Wanneer komt carbonox weer? En dan vooral de ananas of aardbeien smaak :p

Laatst bewerkt:
Guten tag

Gewoon 4 potjes van 2kg isolaat waarbij men bij elk een smaak kan kiezen :)
Vroeger net voor de potten van 4kg er kwamen hebben jullie dat al eens gedaan. Als ik me goed herinner was het dan 132€ voor 4x2kg, iets gelijkaardigs zou leuk zijn. Liefst als een blijvende combi of als een weekaanbieding zou ook leuk zijn :p
Oh, op die manier:) Zal dat even voorleggen.

Ralf
Ok ty
Als het voorgelegd is kan je de uitkomst dan even vermelden in deze thread of PM aub?
Overleef momenteel op een samplepakket :p mn proteïne potjes zijn allemaal op, erg hé:(:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven