MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn bestellingetje van 5 potten beta alanine (1.5kg) en 2 potten creapure (1kg) ontvangen van het huismerk. Kan weer even voort, bedankt Body en fitshop!

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:39 ----------

Voor wat kan ik het vervangen?
En dan gewone poeder niet die pillen.

Dan zou ik je voor nu de no excuses van MDY aanraden, dit is een unieke mix van creatine en citriline. :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:41 ----------

Ze stonden net aan mijn deur :o

Normaal leveren ze vroeger :D Ben dit niet gewoon van de post!! :o

edit: de oats zijn heel aangekomen!! :thumbs:

Top dat het pakket is aangekomen! ;)

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:39 ----------

Dan zou ik je voor nu de no excuses van MDY aanraden, dit is een unieke mix van creatine en citriline. :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 17:41 ----------

Top dat het pakket is aangekomen! ;)

Heb t al gevonden.l-arginine.
Weet je waneer jullie t hebben?
zag het bij verwacht staan.

Nee, hier hoef je je absoluut geen zorgen om te maken. :)

Helemaal top, m'n pakket is vandaag weer in prima staat aangekomen. Alle zakken oats zaten nog keurig verpakt en de rest ziet er ook weer prima uit, complimenten! Dat kleine ringetje dat bij de bidon is gewoon voor de bescherming neem ik aan he :D

Heb t al gevonden.l-arginine.
Weet je waneer jullie t hebben?
zag het bij verwacht staan.

Hier durf ik helaas nog geen uitspraak over te doen, de exacte datum is namelijk nog niet precies bekent.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 18:17 ----------

Helemaal top, m'n pakket is vandaag weer in prima staat aangekomen. Alle zakken oats zaten nog keurig verpakt en de rest ziet er ook weer prima uit, complimenten! Dat kleine ringetje dat bij de bidon is gewoon voor de bescherming neem ik aan he :D

Ja dit klopt inderdaad, dit ringetje gaat het lekken tegen. ;)

zeer goeie shop bestel er altijd en altijd tevereden met de levering en normalen prijs!

Klein bestellinkje geplaatst. ref: C550992

Opmerking erbij of jullie toevallig nog ergens wat Micellar Casein sachets hebben liggen. Kon ze niet bestellen (zijn ze op?) en heb ze eigenlijk wel hard nodig :-)

zeer goeie shop bestel er altijd en altijd tevereden met de levering en normalen prijs!

Bedankt voor het compliment! Dit waarderen we zeker! :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 19:16 ----------

Klein bestellinkje geplaatst. ref: C550992

Opmerking erbij of jullie toevallig nog ergens wat Micellar Casein sachets hebben liggen. Kon ze niet bestellen (zijn ze op?) en heb ze eigenlijk wel hard nodig :-)

Helaas hebben we momenteel geen micellar casein sachets op voorraad. We hebben er wel extra anders samples voor je bij gedaan. :D

Laatst bewerkt:
Bestelling weer binnen mooi kan weer door met mijn voorbereiding

Joo Jaap! Dat klinkt goed, ik weet zeker dat ze wel langer houdbaar zijn. Eiwitjes scoren op vakantie is inderdaad niet supermakkelijk, maar als je nog met je ouders gaat, moet het lukken:p

Inmiddels terug van een weekje Ibiza!
Het is qua eiwitten aardig gelukt, ondanks dat ik de eiwitrepen niet bij me had. 's Ochtends een paar gekookte XXL eieren, en elke avond een bakje magere kwark van 500 gram (dat hebben ze daar gek genoeg:eek:). Overdag veel vis (paella) en broodjes met vlees (kalkoen en kip). Het kost wat extra moeite, maar het is goed gekomen! Die eiwitrepen van Universal zijn erg lekker trouwens! Niet zo taai dat je kaakspieren in de brand staan na het eten ervan, maar wel lekker qua smaak. Niet overdreven zoet, maar toch smaakvol. Van alle eiwitrepen die ik geproefd heb vind ik dit de beste! Goede hoeveelheid proteïne ook (32 gram). Erg handig om mee te nemen wanneer eiwitrijke voeding niet voorhanden is. Ze zijn prijzig, dus ik ben er zuinig mee, maar als ze op zijn koop ik weer nieuwe.
Bedankt voor de service, of zoals ze op Ibiza zeggen, muchas gracias!

Jaap

Bedankt voor het compliment! Dit waarderen we zeker! :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 19:16 ----------

Helaas hebben we momenteel geen micellar casein sachets op voorraad. We hebben er wel extra anders samples voor je bij gedaan. :D

YES!! :D

(wanneer verwachten jullie de casein sachets weer?)

Inmiddels terug van een weekje Ibiza!
Het is qua eiwitten aardig gelukt, ondanks dat ik de eiwitrepen niet bij me had. 's Ochtends een paar gekookte XXL eieren, en elke avond een bakje magere kwark van 500 gram (dat hebben ze daar gek genoeg:eek:). Overdag veel vis (paella) en broodjes met vlees (kalkoen en kip). Het kost wat extra moeite, maar het is goed gekomen! Die eiwitrepen van Universal zijn erg lekker trouwens! Niet zo taai dat je kaakspieren in de brand staan na het eten ervan, maar wel lekker qua smaak. Niet overdreven zoet, maar toch smaakvol. Van alle eiwitrepen die ik geproefd heb vind ik dit de beste! Goede hoeveelheid proteïne ook (32 gram). Erg handig om mee te nemen wanneer eiwitrijke voeding niet voorhanden is. Ze zijn prijzig, dus ik ben er zuinig mee, maar als ze op zijn koop ik weer nieuwe.
Bedankt voor de service, of zoals ze op Ibiza zeggen, muchas gracias!

Jaap

Goed om te horen dat je toch nog aan je eiwitjes bent gekomen. De repen van Universal zijn inderdaad goed van smaak. We zullen je bestelling dan wel weer tegemoet zien ;).

Adios amigo :D

:D

Zag zojuist de nieuwe Whey met Stevia. Is die 100% natuurlijk? Zijn alle ingrediënten (naast de Stevia) ook 100% natuurlijk? Best revolutionair in de eiwitindustrie. Heb wel eens gedacht over het zoeten van whey met Stevia, maar nooit gedacht dat het ook werkelijk op de markt zou komen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven