YES!!
(wanneer verwachten jullie de casein sachets weer?)
De sachets zullen helaas nog wel even opzich laten wachten ben ik bang. Maar de potten zijn natuurlijk altijd beschikbaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YES!!
(wanneer verwachten jullie de casein sachets weer?)

Zag zojuist de nieuwe Whey met Stevia. Is die 100% natuurlijk? Zijn alle ingrediënten (naast de Stevia) ook 100% natuurlijk? Best revolutionair in de eiwitindustrie. Heb wel eens gedacht over het zoeten van whey met Stevia, maar nooit gedacht dat het ook werkelijk op de markt zou komen.![]()
Het is voor ons ook een test als ik eerlijk ben. Is er wel/geen vraag naar
Ik heb net vandaag mijn whey isolaat binnen en dan komen jullie hier mee aan
, nu moet ik weer een tijdje wachten voor dat die op is voordat ik deze ga bestellen, maar ik kan nu in ieder geval de reviews afwachten
.Ga hem zeker bestellen als het weer de 24ste geweest is (if you know what i mean..).![]()

Telkens als ik wil inloggen zegt ie bestaat al zeg maar.
Kan ik ook mijn account verwijderen, vind dit beetje klote
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 20:23 ----------
Zodak ff opnieuw account aan kan make..

Ik heb net vandaag mijn whey isolaat binnen en dan komen jullie hier mee aan, nu moet ik weer een tijdje wachten voor dat die op is voordat ik deze ga bestellen, maar ik kan nu in ieder geval de reviews afwachten
.

Wat is de voedingswaarde van de 'Afslank Eiwit' per 100g?
Ik zou dat graag willen weten, want ik wil die misschien wel bestellen.
Edit: nvm, ik zie nu pas dat er een extra tab van ingredienten bij staat...Thx anyway!
Extra Edit: Maar ff de Sachets van de 'Afslank Eiwit' besteld. Daarna zal ik wel een keuze kunnen maken denk ik![]()
.Net weer een bestelling geplaatst, vorige bestelling was wel een dag te laat![]()
Hier is nieuwe bestelling: ReferentienummerC551180
Bestelling 551180 word vandaag nog verstuurd!Bedankt voor je order en nieuwe kans. We maken het van dag voor je in orde en morgen in huis!Net weer een bestelling geplaatst, vorige bestelling was wel een dag te laat![]()
Hier is nieuwe bestelling: ReferentienummerC551180

De sachets zullen helaas nog wel even opzich laten wachten ben ik bang. Maar de potten zijn natuurlijk altijd beschikbaar![]()

Ja die moet ik ook binnenkort weer hebben + een pot whey.
Sachets gebruik ik voor op reis![]()
Dat kan natuurlijk (Ja, 100% Stevia geen andere toevoegingen. De smaak is ook nog best goed moet ik zeggenHet is voor ons ook een test als ik eerlijk ben. Is er wel/geen vraag naar
![]()
) niet he. Er moet wel iets bij zitten wat de specifieke smaken geeft; er zijn geen steviaplantjes met aardbeismaak. (Staat er ook bij: smaakaroma)
. Ik kon het niet laten er nog een te proeven. Dus hierbij: banaan is niet echt lekker. Smaakt naar overrijpe banaan, beetje... apart... je proeft de whey er doorheen of zo. Terwijl de aardbeismaak naar lekkere, ietwat zoette, milkshake smaakt. To be continued.Haha bedankt voor je review! Houd me op de hoogte bij de andere smaken
Ralf

Ilco is er zo weer. Ga ik het direct vragenBeste Ilco en de rest van de B&F team,
Wanneer is White Flood weer voorraadig (100 servings)? Komen ook verschillende smaken in het assortiment?
Groeten,

Gewoon, omdat we supersnel zijn haha. Elke order tussen 07.00 - 22.00 uur wordt direct verwerkt en word de volgende werkdag geleverd.Hoe kan het dat jullie in acht minuten nadat de bestelling bij jullie is geplaatst hem al verstuurd hebben?!![]()
Er is een verschil tussen smaak en zoetstof heDat kan natuurlijk () niet he. Er moet wel iets bij zitten wat de specifieke smaken geeft; er zijn geen steviaplantjes met aardbeismaak. (Staat er ook bij: smaakaroma)
.
Ik kon het niet laten er nog een te proeven. Dus hierbij: banaan is niet echt lekker. Smaakt naar overrijpe banaan, beetje... apart... je proeft de whey er doorheen of zo. Terwijl de aardbeismaak naar lekkere, ietwat zoette, milkshake smaakt. To be continued.
Ik kom een leuke aanbieding tegen:
http://www.bodyenfitshop.nl/afslank.../body-fit-sportsnutrition/acetyl-l-carnitine/
Mag ik alvast groot inslaan?![]()
Stevia eiwitten zijn daarom "gezoet" met Stevia en de smaakstof is banaan. Echter is Stevia een hele lastige zoetstof om een goede smaak mee te krijgen.Beste Ilco en de rest van de B&F team,
Wanneer is White Flood weer voorraadig (100 servings)? Komen ook verschillende smaken in het assortiment?
Groeten,

We zien hem op de website verschijnen, mijn dankDit is helaas nog niet bekent, zodra we het weten staat het op de website!![]()