Hokuto no Ken
Cool Novice
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, op dit moment nog niet. Bedankt voor de tip anyway, we gaan er wel mee bezigZijn er plannen om een shaker in te voeren van 600ml (de grootte van die 3-in-1 shaker zonder attachment)? Want vaak is mijn shaker maar voor 1/3 gevuld met water en als je onderweg bent (school/werk) neemt zo'n shaker best veel plaats in beslag
Die 3-in-1 shaker is trouwens geniaal! Die gaat me nog zeker van pas komen als het school terug begint!! Zelfs mijn ouders stonden er van te kijken hoe handig het is!![]()
Eerst komt er een bidon/shakebeker voor vrouwen!Klopt. Je hebt via Kiala besteld. Zodra het pakket klaar ligt bij de gekozen afhaallocatie, krijg je een mail van Kiala.Werd bestelling C547581 al verzonden? Ik kreeg nog geen track and trace.
Bedankt voor je order! Bedankt voor je order. Laat je even weten wat je van beide vindt?Ik verwacht vandaag weer een bestelling!
Heb besteld:
-Micellar Casein Perfection /smaak Vanille
- Fusion ProDedicated nutrition / smaak aardbei
Ben vooral benieuwd naar Fusion Pro Dedicated nutrition dit is de eerste keer dat ik het ga proberen ben ook benieuwd naar de smaak.
Gr Ries.
Bij je volgende bestelling hebben we nog wel voorradig. Selecteer je die dan als cadeau

Dat snap ikIlco is er zo weer. Ga ik het direct vragen
Gewoon, omdat we supersnel zijn haha. Elke order tussen 07.00 - 22.00 uur wordt direct verwerkt en word de volgende werkdag geleverd.
Er is een verschil tussen smaak en zoetstof heStevia eiwitten zijn daarom "gezoet" met Stevia en de smaakstof is banaan. Echter is Stevia een hele lastige zoetstof om een goede smaak mee te krijgen.
Ralf
. Maar verklaart ook waarom er alsnog fructose in zit. Desondanks, goed product.Een roze?Nee, op dit moment nog niet. Bedankt voor de tip anyway, we gaan er wel mee bezigEerst komt er een bidon/shakebeker voor vrouwen!
Ralf

Nee, op dit moment nog niet. Bedankt voor de tip anyway, we gaan er wel mee bezigEerst komt er een bidon/shakebeker voor vrouwen!
Wat shaken vrouwen anders dan mannen of komt er een foto op van een lekkere vent?
Aub geen roze zeg, kom op.....Hoop dat ze er dan nog zijn ...
Ik doe meestal 1 a 2keer per maand een bestelling bij jullie!
Gr Ries

Klinkt als onzinnigWat shaken vrouwen anders dan mannen of komt er een foto op van een lekkere vent?
Aub geen roze zeg, kom op.....

Weet je de percentages ven hoeveel er per eiwitsoort wordt gebruikt bij Protein Perfection Mix?

Iemand ervaring hier met whey sachets meedoen op reis?
Ik bedoel hiermee of de douane of andere controleposten hierover moeilijk kunnen doen?

.
Ideaal heIk train bij de ACLO in Groningen, en vanwege mijn studie ben ik dan vaak de hele dag in Groningen. Ik moet altijd zoveel meenemen dat het bijna lijkt alsof ik een berg ga beklimmen
De 3-in-1-multi-shaker lijkt me wel wat, want dan hoef ik in ieder geval niet meer drie aparte doosjes èn een shakebeker mee te nemen.
Kan ik in het compartiment voor pillen ook een scoop Noxipro kwijt? De andere twee gebruik ik dan namelijk al voor Magnificent en Whey..
Tuurlijk, alleen heb je het in verschillende vakjes 
Bedankt voor je order! Ik weet zeker dat Magnificent je gaat bevallen.bestelling geplaatst, wel een verrassing dat je voor betaling met pay pal nu bijna 2euro moet bijbetalen..
anyway magnificent eens uittesten

Laat maar weten wat je er van vindt. Gezien de ingredienten kan het niet meer missenBestelling geplaatst.
Benieuwd naar Mass Perfection.
Mass Perfection