Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd bestelling C547581 al verzonden? Ik kreeg nog geen track and trace.

Ik verwacht vandaag weer een bestelling!
Heb besteld:

-Micellar Casein Perfection /smaak Vanille
- Fusion ProDedicated nutrition / smaak aardbei

Ben vooral benieuwd naar Fusion Pro Dedicated nutrition dit is de eerste keer dat ik het ga proberen ben ook benieuwd naar de smaak.
Gr Ries.

Zijn er plannen om een shaker in te voeren van 600ml (de grootte van die 3-in-1 shaker zonder attachment)? Want vaak is mijn shaker maar voor 1/3 gevuld met water en als je onderweg bent (school/werk) neemt zo'n shaker best veel plaats in beslag:o

Die 3-in-1 shaker is trouwens geniaal! Die gaat me nog zeker van pas komen als het school terug begint!! Zelfs mijn ouders stonden er van te kijken hoe handig het is! :p
Nee, op dit moment nog niet. Bedankt voor de tip anyway, we gaan er wel mee bezig:cool: Eerst komt er een bidon/shakebeker voor vrouwen!
Werd bestelling C547581 al verzonden? Ik kreeg nog geen track and trace.
Klopt. Je hebt via Kiala besteld. Zodra het pakket klaar ligt bij de gekozen afhaallocatie, krijg je een mail van Kiala.
Ik verwacht vandaag weer een bestelling!
Heb besteld:

-Micellar Casein Perfection /smaak Vanille
- Fusion ProDedicated nutrition / smaak aardbei

Ben vooral benieuwd naar Fusion Pro Dedicated nutrition dit is de eerste keer dat ik het ga proberen ben ook benieuwd naar de smaak.
Gr Ries.
Bedankt voor je order! Bedankt voor je order. Laat je even weten wat je van beide vindt?

Ralf

Krijg net een mail van jullie.

Ons kado voor jou! Bij elke bestelling vanaf 29,90 euro kunt u nu kiezen voor een gratis 3 in 1 Multi-Shaker, 's Werelds slimste shakebeker, t.w.v. 9,90 euro!

JAMMER DAT IK DIE KEUZE GISTER NIET HAD TOEN IK DE BESTELLING DEED!!!
HAD EEN BESTELLING VAN € 64,74 EURO.

MIJN BESTEL ReferentienummerC550294

ZOU GRAAG DIE SHAKEBEKER WILLEN HEBBEN!
VALT ER NOG WAT TE REGELEN? HAHA...

GR RIES.

Hoop dat ze er dan nog zijn ...
Ik doe meestal 1 a 2keer per maand een bestelling bij jullie!

Gr Ries

Ilco is er zo weer. Ga ik het direct vragen:cool:

Gewoon, omdat we supersnel zijn haha. Elke order tussen 07.00 - 22.00 uur wordt direct verwerkt en word de volgende werkdag geleverd.

Er is een verschil tussen smaak en zoetstof he ;) Stevia eiwitten zijn daarom "gezoet" met Stevia en de smaakstof is banaan. Echter is Stevia een hele lastige zoetstof om een goede smaak mee te krijgen.

Ralf
Dat snap ik :). Maar verklaart ook waarom er alsnog fructose in zit. Desondanks, goed product.

Weet je de percentages ven hoeveel er per eiwitsoort wordt gebruikt bij Protein Perfection Mix?

Nee, op dit moment nog niet. Bedankt voor de tip anyway, we gaan er wel mee bezig:cool: Eerst komt er een bidon/shakebeker voor vrouwen!

Klinkt als onzinnig ;) Wat shaken vrouwen anders dan mannen of komt er een foto op van een lekkere vent? :p Aub geen roze zeg, kom op.....

Iemand ervaring hier met whey sachets meedoen op reis?
Ik bedoel hiermee of de douane of andere controleposten hierover moeilijk kunnen doen?

Weet je de percentages ven hoeveel er per eiwitsoort wordt gebruikt bij Protein Perfection Mix?

In hoofdzaak Whey en Micellar in gelijke delen, de rest rond de 5%.:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 13:14 ----------

Iemand ervaring hier met whey sachets meedoen op reis?
Ik bedoel hiermee of de douane of andere controleposten hierover moeilijk kunnen doen?

Wij hebben hier nog nooit problemen over gehoord, maar dit kun je natuurlijk het beste zelf uitzoeken bij het land. Maar zoals ik zei wij hebben er nog nooit wat van gehoord. :D

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 13:16 ----------

Misschien krijgt het een vibrerende functie? :dunno: :eyebrow:

Haha het zou wel handig zijn, dan hoef je de shake ook niet zelf meer te schudden ;).

Ik train bij de ACLO in Groningen, en vanwege mijn studie ben ik dan vaak de hele dag in Groningen. Ik moet altijd zoveel meenemen dat het bijna lijkt alsof ik een berg ga beklimmen :P

De 3-in-1-multi-shaker lijkt me wel wat, want dan hoef ik in ieder geval niet meer drie aparte doosjes èn een shakebeker mee te nemen.
Kan ik in het compartiment voor pillen ook een scoop Noxipro kwijt? De andere twee gebruik ik dan namelijk al voor Magnificent en Whey..

bestelling geplaatst, wel een verrassing dat je voor betaling met pay pal nu bijna 2euro moet bijbetalen..

anyway magnificent eens uittesten

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst.
Benieuwd naar Mass Perfection.

Top service zoals gewoonlijk.

Laatst bewerkt:
Misschien een beetje een onzinnige vraag, maar hoeveel gram poeder kun je ongeveer kwijt in die vakjes van de multi-shaker?

Ik train bij de ACLO in Groningen, en vanwege mijn studie ben ik dan vaak de hele dag in Groningen. Ik moet altijd zoveel meenemen dat het bijna lijkt alsof ik een berg ga beklimmen :P

De 3-in-1-multi-shaker lijkt me wel wat, want dan hoef ik in ieder geval niet meer drie aparte doosjes èn een shakebeker mee te nemen.
Kan ik in het compartiment voor pillen ook een scoop Noxipro kwijt? De andere twee gebruik ik dan namelijk al voor Magnificent en Whey..
Ideaal he :) Tuurlijk, alleen heb je het in verschillende vakjes :)

bestelling geplaatst, wel een verrassing dat je voor betaling met pay pal nu bijna 2euro moet bijbetalen..

anyway magnificent eens uittesten
Bedankt voor je order! Ik weet zeker dat Magnificent je gaat bevallen.;)
Bestelling geplaatst.
Benieuwd naar Mass Perfection.
Laat maar weten wat je er van vindt. Gezien de ingredienten kan het niet meer missen :D Mass Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven