MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

is het de bedoeling dat alle eiwitpoeders in de toekomst met stevia gezoet gaan worden?
Is er een beduidend smaakverschil?

mss eens een ideetje voor in weekaanbieding te zetten .....

mvg

hoi,

is het de bedoeling dat alle eiwitpoeders in de toekomst met stevia gezoet gaan worden?

mvg

Ik heb whey met Stevia via een amdere bordsponsor besteld omdat bodyenfitshop toen nog (of nog steeds) geen Stevia whey had.
Ik doe whey vaak in brinta. Je merkt er tijdens het eten, en shake drinken niks van. Alleen wat later proef je de typishe Stevia nasmaak in je mond.
Absoluut niet storend. En toch lekkere shake. Heb zelf vanille en aardbei geprobeerd. Allebei goed te doen met Stevia.

Hopelijk is er snel Stevia whey bij
b&f dan kan ik weer bij mij favoriete leverancier bestellen :p ;)

hoi,

mvg
Dat is heel lastig te zeggen. Er is namelijk duidelijk een smaakverschil. Sucralose gezoette producten zijn vaak veel lekkerder. Vandaar eigenlijk alle producten die we verkopen sucralose gezoet. Puur omdat de markt hierom vraagt.

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 15:12 ----------

Ik heb whey met Stevia via een amdere bordsponsor besteld omdat bodyenfitshop toen nog (of nog steeds) geen Stevia whey had.
Ik doe whey vaak in brinta. Je merkt er tijdens het eten, en shake drinken niks van. Alleen wat later proef je de typishe Stevia nasmaak in je mond.
Absoluut niet storend. En toch lekkere shake. Heb zelf vanille en aardbei geprobeerd. Allebei goed te doen met Stevia.

Hopelijk is er snel Stevia whey bij
b&f dan kan ik weer bij mij favoriete leverancier bestellen :p ;)
Deze hebben we! [Link niet meer beschikbaar]!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Whey Protein Exclusive (Stevia):
-Gezoet met Stevia, 100% natuurlijke zoetstof
-Dezelfde kwaliteit als Whey Perfection!
-Droge spiermassa en minder lichaamsvet
-Natuurlijke eiwitten, het allerbeste productieprocess
-Perfect voor Fitness, Bodybuilding en afslanken

Ralf

Hebben jullie toevallig ook nog die oude eiwitpannenkoeken? Die waren samen met ultra fine oats toch heel wat beter te bakken.. Toch zijn die nieuwe ook best te doen hoor maar die oude ging stukken beter.

Dat is heel lastig te zeggen. Er is namelijk duidelijk een smaakverschil. Sucralose gezoette producten zijn vaak veel lekkerder. Vandaar eigenlijk alle producten die we verkopen sucralose gezoet. Puur omdat de markt hierom vraagt.

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 15:12 ----------

Deze hebben we! [Link niet meer beschikbaar]!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Whey Protein Exclusive (Stevia):
-Gezoet met Stevia, 100% natuurlijke zoetstof
-Dezelfde kwaliteit als Whey Perfection!
-Droge spiermassa en minder lichaamsvet
-Natuurlijke eiwitten, het allerbeste productieprocess
-Perfect voor Fitness, Bodybuilding en afslanken

Ralf

Aaand back to B&F shop. Kan niet wachten om deze te gaan proeven. Maar eerst even de anderen opmaken haha. Zal ik ook meteen die nieuwe shaker van jullie gaan testen. Zie alleen goede reacties hier.

Super! Dan hoor ik tegen die tijd je ervaringen graag :)

Ralf

Enorm tevreden met de bestelling, ook een leuk tijdschrift erbij (Lekkere chicks daarin trouwens hnngg)

Ik mail normaal nooit naar jullie, maar vanochtend wel ivm een order die maar niet verzonden wordt. Wanneer antwoorden jullie op de mail?
Ordernummer C548530

En gelijk maar die verfemmer besteld....toppie...!

Wanneer is de PS-100 beschikbaar...?
Heb overigens ook nog potje tegoed, hoop dat ik dat in deze bestelling meekrijg!

Ennuh, zijn de polo's in maat L op?

(bestelling nr: C550460)

Dank!

Zoals gewoonlijk alles weer de volgende dag compleet binnen gekregen, super service! Ook dank voor de extra pot PS-100 (was op nabestelling).

Ook dank voor de cadeau's: t-shirt en magazine. :)

Jullie zijn echt top! Keep it up!

Super dankjewel voor je compliment! We hebben gister net de ps100 binnen gehad dus alles kon ineens geleverd worden. :thumbs:

Ralf

3 in 1 multibeker

Ziet er goed uit die nieuwe beker :thumb:. Bumber :headbang: dat ik net de gezinsverpakking Mass Perfection heb aangeschaft :(. Zal wel even duren voor ik 'm kan uittesten :(.

Laatst bewerkt:
wat is er zo bijzonder aan Stevia dan? het is toch gewoon een zoetstof?

Ziet er goed uit die nieuwe beker :thumb:. Bumber :headbang: dat ik net de gezinsverpakking Mass Perfection heb aangeschaft :(. Zal wel even duren voor ik 'm kan uittesten :(.

We houden de actie nog wel even. :)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 19:56 ----------

Er is op zich wel vraag naar. Daar beantwoorden we aan.:) Het zal verder de Whey kwaliteit/opname of... van de eiwitten niet veranderen inderdaad. Enkel de zoetstof.:)

kun je zma het hele jaar door gebruiken? en die pam spray, waar blijft die :(

Iemand ervaring hier met whey sachets meedoen op reis?
Ik bedoel hiermee of de douane of andere controleposten hierover moeilijk kunnen doen?

Net nog naar Thailand geweest en ik had 2 x 12 sachets protein perfection mix mee. Geen probleem. Wel niet in handbagage steken he. ;) Trouwens blij dat ik deze mee had want hoewel voeding in Thailand goedkoop is zijn alle supps daar reteduur.

B&F, zijn de maximize intenses uitverkocht? Ik heb vandaag nog 2 potten besteld dus misschien ben ik wel de gelukkige laatste hehe. :)

Net nog naar Thailand geweest en ik had 2 x 12 sachets protein perfection mix mee. Geen probleem. Wel niet in handbagage steken he. ;) Trouwens blij dat ik deze mee had want hoewel voeding in Thailand goedkoop is zijn alle supps daar reteduur.

B&F, zijn de maximize intenses uitverkocht? Ik heb vandaag nog 2 potten besteld dus misschien ben ik wel de gelukkige laatste hehe. :)

Zijn nu helemaal uitverkocht inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 20:00 ----------

kun je zma het hele jaar door gebruiken? en die pam spray, waar blijft die :(

ZMA
ja

PAM
Onderweg. Dat heeft inderdaad lang moeten duren en ze zijn er helaas nog niet:cool: maar ze komen echt:) Zodra ik een exacte datum heb laat ik het direct weten:)

Normaal wordt iets met acesulfaamK of aspartaam gezoet. Om nu geen discussie te starten, zal ik dus geen mening geven.

Pure Stevia heeft 0 kcal. Is natuurlijk. Is goed voor je tanden en is ook op andere vlakken een gezonde toevoeging. En alles zonder de schadelijke gevolgen van de kunstmatige zoet en kleurstoffen.
In het kort ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven