Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/intimidate/

Klinkt goed, maar aangezien elk supplement altijd word omschreven als het beste van dit moment vroeg ik me af of jullie hier daadwerkelijk al ervaring mee hebben of positieve reacties?

Sowieso het enige nadeel van B&F, waardeloze reviews bij vrijwel alle supps. Zou ik echt aan werken, vind het erg onprofessioneel, dit in tegenstelling tot jullie service/klantgerichtheid en prijs.

Sowieso het enige nadeel van B&F, waardeloze reviews bij vrijwel alle supps. Zou ik echt aan werken, vind het erg onprofessioneel, dit in tegenstelling tot jullie service/klantgerichtheid en prijs.

Krijgen ze volgens mij van de fabrikant... en je kan het ze niet kwalijk nemen, het werkt gewoon.

Mijn reactie was niet persoonlijk op B&F gericht, maar op de merken die zichzelf altijd omschrijven als het beste van het beste.
Ben daarom benieuwd naar hun mening.

Ben over B&F altijd zeer tevreden geweest.

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/intimidate/

Klinkt goed, maar aangezien elk supplement altijd word omschreven als het beste van dit moment vroeg ik me af of jullie hier daadwerkelijk al ervaring mee hebben of positieve reacties?

De marketing voor dit hele supplement is gewoon te hoog van de toren geblazen, er staat iets van '100x sterker dan normale D-aspartic acid' maar wat ze daar mee bedoelen is dat de dosis 100x lager is (30mg tegenover 3000mg). Oftewel met normale D-aspartic acid krijg je dezelfde resultaten goedkoper, alleen neem je daar per dag meer van.

intimidate is inderdaad 1 van onze beste testosteronboosters, tevens is dit 1 van de beste verkochte op het moment.

Kan je wat specifieker zijn over ervaringen?

De marketing voor dit hele supplement is gewoon te hoog van de toren geblazen, er staat iets van '100x sterker dan normale D-aspartic acid' maar wat ze daar mee bedoelen is dat de dosis 100x lager is (30mg tegenover 3000mg). Oftewel met normale D-aspartic acid krijg je dezelfde resultaten goedkoper, alleen neem je daar per dag meer van.

Dat is juist wat ik bij veel supplementen zie, dat hoog van de toren blazen, roepen allemaal de beste te zijn.

Kan je wat specifieker zijn over ervaringen?

Dat is juist wat ik bij veel supplementen zie, dat hoog van de toren blazen, roepen allemaal de beste te zijn.

Het word gewoon echt als een goed product beschouwd, anders zou het ook niet 1 van onze best verkochte producten zijn in de categorie testosteronboosters.;)

Het word gewoon echt als een goed product beschouwd, anders zou het ook niet 1 van onze best verkochte producten zijn in de categorie testosteronbooster.;)

Met goede marketing en populisme kun je de grootste onzin verkopen, dus dit hoeft niet altijd wat te zeggen.
Maargoed ik zal dan maar op jullie oordeel vertrouwen.

het werkt wel pas na 2 potjes............. hahaha ;)

Ik geloof je en zal ook binnekort een potje bestellen. ;)
bestelling met referentienummer: C569572

Mijn pot animal pak is compleet gedeukt aangekomen, dit terwijl de kartonnen doos van body en fit er nog zeer intact uitziet.

http://i47.tinypic.com/2n6rub.png

De afsluiting zit nog dicht dus ga het product zeker gebruiken, hoop dat het de fout van postnl is en niet van jullie. Zou zeer onprofessioneel zijn om een beschadigd product nog op te sturen.

Is trouwens de eerste keer dat er iets misloopt bij jullie met mij (op een tiental zendingen)

Laatst bewerkt:
Krijgen jullie de nieuwe producten van Muscle warfare ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kunnen jullie mij zeggen hoe het met de voorraad Creatinol-O-Phosphate (COP) die in de op=op staat? Ik wil aan het einde van de week een bestelling plaatsen, maar als het bijna op is kan ik het beter eerder doen.

Alvast bedankt.

Beste B&F,

Komt er ook nog een isolaat-versie van de met stevia gezoette whey? De perfection bevalt me qua smaak prima, maar mijn darmen hebben teveel moeite met het afbreken van de andere soort eiwitketens. Helaas. (De smaak van Strawberry Pure is trouwens heerlijk! De rest wat minder ;)). Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,
Fex

bestelling met referentienummer: C569572

Mijn pot animal pak is compleet gedeukt aangekomen, dit terwijl de kartonnen doos van body en fit er nog zeer intact uitziet.

http://i47.tinypic.com/2n6rub.png

De afsluiting zit nog dicht dus ga het product zeker gebruiken, hoop dat het de fout van postnl is en niet van jullie. Zou zeer onprofessioneel zijn om een beschadigd product nog op te sturen.

Is trouwens de eerste keer dat er iets misloopt bij jullie met mij (op een tiental zendingen)
Dat is inderdaad niet zo mooi:rolleyes: Altijd lastig om te beoordelen of het wel of niet ingedeukt geraakt is tijdens het transport. Wij houden altijd aan dat een gedeukte pot nooit verstuurd mag worden. Gelukkig zit het in een blik, dus ik hoop dat de inhoud nog goed is :)
We hebben hiervoor de Napalm wel gehad. Ik ga er vanuit, zodra het beschikbaar is voor de Europese markt, dat wij dit dan ook direct inkopen.;)
Komt Magnificent toevallig in de aanbieding binnenkort of is die al op zijn laagst geprijsd ?
Magnificent was vorige week in de weekaanbieding. Ik verwacht dat die komende tijd niet weer komt:)
Kunnen jullie mij zeggen hoe het met de voorraad Creatinol-O-Phosphate (COP) die in de op=op staat? Ik wil aan het einde van de week een bestelling plaatsen, maar als het bijna op is kan ik het beter eerder doen.

Alvast bedankt.
Als je vrijdag besteld, is het nog wel voorradig.;)
Beste B&F,

Komt er ook nog een isolaat-versie van de met stevia gezoette whey? De perfection bevalt me qua smaak prima, maar mijn darmen hebben teveel moeite met het afbreken van de andere soort eiwitketens. Helaas. (De smaak van Strawberry Pure is trouwens heerlijk! De rest wat minder ;)). Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes,
Fex
Hoi Fex, nee, we verwachten op dit moment helaas nog geen isolaat-versie van de Stevia.
Hoe precies is julie body fat meter eig want denk er over na om hem te kopen maar twijfel nog tussen een paar :)
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt, dus kan je mijn ervaring erover helaas niet vertellen.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven