Wil je Whey Perfection bijna GRATIS ontvangen? We geven 1000 kortingscodes van €25 weg!
Like US & Win
Like US & Win
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb zelf de Defender Body Fat Caliper.Hoe precies is julie body fat meter eig want denk er over na om hem te kopen maar twijfel nog tussen een paar
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/
even 2 vraagjes.
Ben nu 2 weken bezig met creapure creatine. Goed product, zie duidelijk wel verschil, kan zijn dat het in mijn hoofd zit maar dit maakt niet uit, alleen het probleem dat ik heb met deze creatine is dat ik het mix met 250 ml water en dan is het nog altijd niet gemengd, dan moet ik er nog eens water bij doen en weer mengen met een lepel, weer drinken en dan blijft er nog altijd wat over en moet ik het nog eens mengen. Wat uiteindelijk neer komt dat ik 500 ml water binnen heb smorgens vroeg en dan moet ik nog aan mijn ontbijt beginnen. Doe ik iets verkeerd of hoe kan ik het beter oplossen?
Dan heb ik bij mijn laatste bestelling, variety packet van de whey gekocht. De smaak Cool cassis naar wat smaakt dit juist? De rest van de smaken zijn echt heel lekker.
even 2 vraagjes.
Ben nu 2 weken bezig met creapure creatine. Goed product, zie duidelijk wel verschil, kan zijn dat het in mijn hoofd zit maar dit maakt niet uit, alleen het probleem dat ik heb met deze creatine is dat ik het mix met 250 ml water en dan is het nog altijd niet gemengd, dan moet ik er nog eens water bij doen en weer mengen met een lepel, weer drinken en dan blijft er nog altijd wat over en moet ik het nog eens mengen. Wat uiteindelijk neer komt dat ik 500 ml water binnen heb smorgens vroeg en dan moet ik nog aan mijn ontbijt beginnen. Doe ik iets verkeerd of hoe kan ik het beter oplossen?
Dan heb ik bij mijn laatste bestelling, variety packet van de whey gekocht. De smaak Cool cassis naar wat smaakt dit juist? De rest van de smaken zijn echt heel lekker.
Zo'n beetje alle prewo's die ik gebruikte zijn niet meer te bestellen.. Nu ken ik Assault al..maar wat is een krachtige of de krachtigste prewo van het moment?
for eg. Ik gebruikte van noxipro 2 scoops om het te voelen..
Bedankt, hier hebben leden wat aan. Als er nog mensen reviews willen schrijven, kan dat hier. Ze zijn uiteraard ook inzichtelijkheb zelf de Defender Body Fat Caliper.
omdat op deze een druk indicatie zit geef je altijd ( zolang het niet versleten is denk ik ) de zelfde druk ( en juiste ) op je huidplooien.
zo heb je gedurende je meet periodes altijd de zelfde vergelijkbare waarde en dat is vooral belangrijk om verschil en je vooruitgang of achteruitgang te kunnen zien.
hoe precies deze is weet ik niet maar belangrijkste is zelfde als met je weegschaal, als die een afwijking heeft is niet erg zolang deze altijd maar het zelfde is.

even 2 vraagjes.
Wat Martyyn zegt, doe ik ook. 1-2 schepjes in je mond en gaan. Het is smaakloos en korrelt een beetje, valt reuze mee hoor. Is totaal niet smerig en kan het makkelijk wegspoelen met 2 slokken water/vruchtensap. Cassis smaakt naar "cassis". Doet me zelf een beetje denken aan cassis/bosvruchten.aangezien het toch smaakloos is gewoon al het poeder in je mond doen en met 2 slokken is het weg..
Ik denk Neurocore, 1MR, C4 of inderdaad Assault.Zo'n beetje alle prewo's die ik gebruikte zijn niet meer te bestellen.. Nu ken ik Assault al..maar wat is een krachtige of de krachtigste prewo van het moment?
for eg. Ik gebruikte van noxipro 2 scoops om het te voelen..

We verwachten eind deze week begin volgende week. Alleen iForce zijn levertijden zijn vaak niet precies, dus pin me er niet aan vastWeten jullie mischien wanneer Dexaprine weer op voorraad is?
mvg

Kun je gerust met elkaar combineren. Geen probleem. Ik raad in principe die van ons huismerk aan (Transform). Als je nieuw bent met L-Carnitine zou ik je aanraden om voldoende te drinken. Dan zul je geen bijwerkingen hebben.Kan het kwaad om
l-carnitine
Te combineren met:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/
Zijn er nadelen aan l-carnitine? En welke L-carnitine raadt body en fitshop aan?
geen dank.Bedankt, hier hebben leden wat aan. Als er nog mensen reviews willen schrijven, kan dat hier. Ze zijn uiteraard ook inzichtelijk
Ralf

Hoi Fex, nee, we verwachten op dit moment helaas nog geen isolaat-versie van de Stevia.

Ben zelf met het sample pack ervan bezig, en moet zeggen dat het me niet tegenvalt. We zijn verwend met kunstmatige zoetstoffen, die met Stevia nauwelijks te overtreffen zijn. De smaak is niet slecht, maar vergeleken bij de 'reguliere' wheys is het wat flauw. Wel goed concept, een whey met natuurlijke zoetstoffen. Gaan jullie dit verder ontwikkelen, of is de vraag ernaar niet voldoende?
Verder is het nog niet helemaal bekent wat we met de ontwikkelingen van stevia gaan doen.