MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je Whey Perfection bijna GRATIS ontvangen? We geven 1000 kortingscodes van €25 weg!

Like US & Win

website_banner.jpg

Hoe precies is julie body fat meter eig want denk er over na om hem te kopen maar twijfel nog tussen een paar :)
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/metacal-bodyfat-caliper/
heb zelf de Defender Body Fat Caliper.

omdat op deze een druk indicatie zit geef je altijd ( zolang het niet versleten is denk ik ) de zelfde druk ( en juiste ) op je huidplooien.
zo heb je gedurende je meet periodes altijd de zelfde vergelijkbare waarde en dat is vooral belangrijk om verschil en je vooruitgang of achteruitgang te kunnen zien.
hoe precies deze is weet ik niet maar belangrijkste is zelfde als met je weegschaal, als die een afwijking heeft is niet erg zolang deze altijd maar het zelfde is.

even 2 vraagjes.

Ben nu 2 weken bezig met creapure creatine. Goed product, zie duidelijk wel verschil, kan zijn dat het in mijn hoofd zit maar dit maakt niet uit, alleen het probleem dat ik heb met deze creatine is dat ik het mix met 250 ml water en dan is het nog altijd niet gemengd, dan moet ik er nog eens water bij doen en weer mengen met een lepel, weer drinken en dan blijft er nog altijd wat over en moet ik het nog eens mengen. Wat uiteindelijk neer komt dat ik 500 ml water binnen heb smorgens vroeg en dan moet ik nog aan mijn ontbijt beginnen. Doe ik iets verkeerd of hoe kan ik het beter oplossen?

Dan heb ik bij mijn laatste bestelling, variety packet van de whey gekocht. De smaak Cool cassis naar wat smaakt dit juist? De rest van de smaken zijn echt heel lekker.

even 2 vraagjes.

Ben nu 2 weken bezig met creapure creatine. Goed product, zie duidelijk wel verschil, kan zijn dat het in mijn hoofd zit maar dit maakt niet uit, alleen het probleem dat ik heb met deze creatine is dat ik het mix met 250 ml water en dan is het nog altijd niet gemengd, dan moet ik er nog eens water bij doen en weer mengen met een lepel, weer drinken en dan blijft er nog altijd wat over en moet ik het nog eens mengen. Wat uiteindelijk neer komt dat ik 500 ml water binnen heb smorgens vroeg en dan moet ik nog aan mijn ontbijt beginnen. Doe ik iets verkeerd of hoe kan ik het beter oplossen?

Dan heb ik bij mijn laatste bestelling, variety packet van de whey gekocht. De smaak Cool cassis naar wat smaakt dit juist? De rest van de smaken zijn echt heel lekker.

aangezien het toch smaakloos is gewoon al het poeder in je mond doen en met 2 slokken is het weg..

even 2 vraagjes.

Het tijdstip waarop je creapure neemt maakt niet zoveel uit, dus kies een moment waarop je veel naar binnen kan krijgen. 5gr. creapure moet met 0,45L als ik me niet vergis, het lost beter op in warme vloeistof, en dan pas enkele minuten voor het consumeren toevoegen. Niet op lege maag nemen.

Zo'n beetje alle prewo's die ik gebruikte zijn niet meer te bestellen.. Nu ken ik Assault al..maar wat is een krachtige of de krachtigste prewo van het moment?

for eg. Ik gebruikte van noxipro 2 scoops om het te voelen..

Zo'n beetje alle prewo's die ik gebruikte zijn niet meer te bestellen.. Nu ken ik Assault al..maar wat is een krachtige of de krachtigste prewo van het moment?

Craze van Driven Sports

Weten jullie mischien wanneer Dexaprine weer op voorraad is?

mvg

heb zelf de Defender Body Fat Caliper.

omdat op deze een druk indicatie zit geef je altijd ( zolang het niet versleten is denk ik ) de zelfde druk ( en juiste ) op je huidplooien.
zo heb je gedurende je meet periodes altijd de zelfde vergelijkbare waarde en dat is vooral belangrijk om verschil en je vooruitgang of achteruitgang te kunnen zien.
hoe precies deze is weet ik niet maar belangrijkste is zelfde als met je weegschaal, als die een afwijking heeft is niet erg zolang deze altijd maar het zelfde is.
Bedankt, hier hebben leden wat aan. Als er nog mensen reviews willen schrijven, kan dat hier. Ze zijn uiteraard ook inzichtelijk :)
even 2 vraagjes.

aangezien het toch smaakloos is gewoon al het poeder in je mond doen en met 2 slokken is het weg..
Wat Martyyn zegt, doe ik ook. 1-2 schepjes in je mond en gaan. Het is smaakloos en korrelt een beetje, valt reuze mee hoor. Is totaal niet smerig en kan het makkelijk wegspoelen met 2 slokken water/vruchtensap. Cassis smaakt naar "cassis". Doet me zelf een beetje denken aan cassis/bosvruchten.

Ik denk Neurocore, 1MR, C4 of inderdaad Assault.;)
Weten jullie mischien wanneer Dexaprine weer op voorraad is?

mvg
We verwachten eind deze week begin volgende week. Alleen iForce zijn levertijden zijn vaak niet precies, dus pin me er niet aan vast:D

Ralf

Kan het kwaad om

l-carnitine
Te combineren met:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Zijn er nadelen aan l-carnitine? En welke L-carnitine raadt body en fitshop aan?
Kun je gerust met elkaar combineren. Geen probleem. Ik raad in principe die van ons huismerk aan (Transform). Als je nieuw bent met L-Carnitine zou ik je aanraden om voldoende te drinken. Dan zul je geen bijwerkingen hebben.

Ralf

Wat is de beste koop qua repen?

Hoi Fex, nee, we verwachten op dit moment helaas nog geen isolaat-versie van de Stevia.

Ben zelf met het sample pack ervan bezig, en moet zeggen dat het me niet tegenvalt. We zijn verwend met kunstmatige zoetstoffen, die met Stevia nauwelijks te overtreffen zijn. De smaak is niet slecht, maar vergeleken bij de 'reguliere' wheys is het wat flauw. Wel goed concept, een whey met natuurlijke zoetstoffen. Gaan jullie dit verder ontwikkelen, of is de vraag ernaar niet voldoende?

Wat is de beste koop qua repen?

Hangt er een beetje vanaf wat je wil. ;)
Indien je opzoek bent naar een reep met veel eiwitten, kan je denken aan de elite-whey-gourmet-bars. Maar indien je opzoek bent naar een eiwit reep met weinig kcal voor bijvoorbeeld in je dieet, kan je denken aan de carbrite-diet-bars. :)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 21:15 ----------

geen dank.
kortings code kan via pm worden voldaan:D

Check je PM.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 21:18 ----------

Ben zelf met het sample pack ervan bezig, en moet zeggen dat het me niet tegenvalt. We zijn verwend met kunstmatige zoetstoffen, die met Stevia nauwelijks te overtreffen zijn. De smaak is niet slecht, maar vergeleken bij de 'reguliere' wheys is het wat flauw. Wel goed concept, een whey met natuurlijke zoetstoffen. Gaan jullie dit verder ontwikkelen, of is de vraag ernaar niet voldoende?

We zijn zelf ook erg tevreden over de smaak van de whey-protein-exclusive-stevia.:D Verder is het nog niet helemaal bekent wat we met de ontwikkelingen van stevia gaan doen.

Laatst bewerkt:
Komt Maximize intense nog? Of is het feest nu echt voorbij..?

Net op het laatste moment een bestelling gedaan en kreeg net de verzendbevestiging. Goed bezig daar mannen!

Vandaag amino direct binnen gehad en is lekker en handig na de training scheelt weer wat pillen.

Ik heb een suggestie met betrekking tot de cafeïne capsules van jullie huismerk. Bestaat er misschien de mogelijkheid om de tabletten in het midden te voorzien van een groef waardoor je hem makkelijk door de helft kan breken? Zo kan je economischer en naar behoefte doseren! Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die niet het gewenste resultaat krijgen van 200mg, maar daar niet het dubbele van te willen nemen?

Hoe komt het eigenlijk dat de whey isolaat van B&F als één van de weinige isolaten maar 91 gram eiwit per 100 gram bevat? Met smaak bevat hij maar 89. Die van bijna alle andere webshops en winkels in de stad zijn 93 gram zonder smaak en 91 met smaak. Ik ben geen enkele isolaat tegengekomen naast die van B&F met een eiwitgehalte onder de 90 gram.

Hoe zit dat nou? Is de isolaat van B&F van lagere kwaliteit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven