- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ik zou gewoon 1 schep nemen 's morgens en 1 na het trainen. Amino's zijn niet nodig omdat er bcaa's in whey perfection zitten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou gewoon 1 schep nemen 's morgens en 1 na het trainen. Amino's zijn niet nodig omdat er bcaa's in whey perfection zitten

Ik hoor wel of jullie er iets mee kunnen, als de oats voor mezelf waren geweest had ik het niet zo erg gevonden, maar heb ze juist voor een maat besteld dit keer 
Ja uiteraard. Whey Perfection adviseer ik je om deze 's ochtends te nemen en 20 minuten na je training. 1 maatschep is voldoende. Amino Direct kun je dan direct na je training nemen.
Bedankt voor je vertrouwen. Gaat zeker goed komen en heb je morgen in huis! Met de Isolaat Perfection zit je altijd goed. Hoge kwaliteit en een scherpe prijs.Zo vandaag voor het eerst eens bij Body en Fitshop besteld. Heb wat samples isolaat Perfection besteld. Als die een beetje te nassen zijn hebben jullie er een vaste klant bij!
Whey voor sporten >>> profiteren van amino's tijdens en na sporten.dat is natuurlijk ook een optie maar heeft zo'n whey wel zin voor het sporten, ik zelf heb het gevoel dat het na de training goed werkt...
2 capsules per dag is meer dan voldoende.Hé b&f klein vraagje over het gebruik van de High Quality Omega 3, hoeveel pillen moet je per dag nemen? Op jullie website staat 1-3 p/dag, maar op de verpakking staat weer iets heel anders. Vandaar de vraag!
Alvast bedankt!

Ik stuur je de oats even opnieuw na. Wedden dat ik het wel goed kan inpakkenIk dacht dat het mij nooit zou overkomen (is nu meerdere keren al prima gegaan), maar dit keer heb ik ook 2 zakken oats ontvangen waarvan er meer in de doos ligt als in de verpakking.. De pakken oats zaten zeg maar tussen de emmer en de doos in verpakt, ook niet echt handig natuurlijk. Dat terwijl er bovenin de doos meer dan genoeg ruimte was om de oats er bovenop te plaatsen, maar dat deel van de doos was wel gevuld met luchtzakken. Had beter andersom gekund. Ook erg creatief geweest met de doos zelf, van 2 dozen 1 makenIk hoor wel of jullie er iets mee kunnen, als de oats voor mezelf waren geweest had ik het niet zo erg gevonden, maar heb ze juist voor een maat besteld dit keer
Ref: C572834

Super, als jij het inpakt moet het wel goed komenIk stuur je de oats even opnieuw na. Wedden dat ik het wel goed kan inpakken
Ralf
Bedankt voor de snelle reactie en ik wacht het af!dus ik kan de amino's beter laten liggen? het is na het sporten wel echt geweldig spul je voelt je gewoon direct herstellen. en in whey perfection zitten er volgens mij maar een paar en in amino direct zitten ze alle 20
dat is natuurlijk ook een optie maar heeft zo'n whey wel zin voor het sporten, ik zelf heb het gevoel dat het na de training goed werkt...

Graag gedaan! Jij ook bedankt!Super, als jij het inpakt moet het wel goed komenBedankt voor de snelle reactie en ik wacht het af!

De MuscleMags zijn helaas uitverkocht. Af en toe komt er wel ééntje terug van een retour zending. Je kunt er altijd even naar vragen als opmerking, als we er nog één hebben zenden we deze mee.Goeiemiddag b&f, waar zijn de musclemag magazines gebleven?
Graag gedaan! Jij ook bedankt!
De MuscleMags zijn helaas uitverkocht. Af en toe komt er wel ééntje terug van een retour zending. Je kunt er altijd even naar vragen als opmerking, als we er nog één hebben zenden we deze mee.
Ralf

Jij ook bedankt voor je order!
Waarschuwing:
Niet gebruiken in combinatie met medicijnen, alcohol en andere stimulanten en/of wanneer u lijdt aan hoge bloeddruk, hart- of vaatziekten en/of aandoeningen aan de schildklier en/of lever, angstaanvallen, depressies of andere psychische aandoeningen. Bij twijfel altijd een arts consulteren. Stop direct het gebruik als u ongewenste bijwerkingen van dit product ervaart.
Ja hoor dit kan! wat bedoel je met 1 trui kan niet want het mag niet, maar wat nou als je er 2 doet? Als het goed is kun je namelijk zoveel als je zelf wilt bestellen.
Dit is een verplichte zin van de VWA die op elk product moet staan waarin caffeine zit. Aangezien wij aan de ISO22000 en HACCP eisen voldoen, moet dit op het etiket of website staan.Body en Fitshop:
Op jullie website staat de volgende waarschuwing bij 'Double':
Ik ben wel benieuwd waarom dit zo expliciet vermeld staat bij dit supplement. Welk ingerdiënt geeft mogelijk bijwerkingen?
Ik heb nu twee keer bij het gebruik van Double gehad dat mijn zicht aangetast werd. Zodra ik in het licht keek, werd mijn zicht wazig. Ik ga het ook niet meer gebruiken, maar ben wel benieuwd wat dit veroorzaakt heeft. Na een paar uur trok dit overigens gelukkig wel weg.
Ohw, bestel gerustNou ik wil 2 truien bestellen, maar er staat: alleen als extra bestelling mogelijk en ik heb niets anders nodig
Regel ik voor je dat het verzonden wordt