Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt Maximize intense nog? Of is het feest nu echt voorbij..?

Net op het laatste moment een bestelling gedaan en kreeg net de verzendbevestiging. Goed bezig daar mannen!

Ik heb een suggestie met betrekking tot de cafeïne capsules van jullie huismerk. Bestaat er misschien de mogelijkheid om de tabletten in het midden te voorzien van een groef waardoor je hem makkelijk door de helft kan breken? Zo kan je economischer en naar behoefte doseren! Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die niet het gewenste resultaat krijgen van 200mg, maar daar niet het dubbele van te willen nemen?

Welke smaak van Magnificent vindt jij de beste?
Ik heb momenteel de fruit sensation, maar die is best zoet. Te zoet imo. (als je het in kleine slokjes doet is ie lekker, maar als je die halve liter in 1x drinkt is het precies een suikerbom)

Het tijdstip waarop je creapure neemt maakt niet zoveel uit, dus kies een moment waarop je veel naar binnen kan krijgen. 5gr. creapure moet met 0,45L als ik me niet vergis, het lost beter op in warme vloeistof, en dan pas enkele minuten voor het consumeren toevoegen. Niet op lege maag nemen.
Misschien eens een mooie tanktop met racerback voor de dames? Denk dat dat meer animo voor is dan voor een vrouwen shakebeker, die misschien in de planning zit![]()

Ik heb geen probleem bij het mengen. Is toch superfijne poeder? Wat kan daar niet aan te mengen zijn.
Ofwel neem ik gewoon veel te weinig........Hoeveel is trouwens 1 schepje Creapure?
Beste B&F,
Ik heb maar weer eens wat besteldIs het mogelijk dat ik er een paar pre WO samples bij krijg? Ben wel benieuwd naar de recentere Pre WO's
C573423

Kan je 2 truien bestellen? 1 trui kan niet want het mag niet, maar wat nou als je er 2 doet? (ivm extra bestelling)
Mn vriendin wilt er ook 1 haha
Even een vraagje, ik had niet meer besteld sinds de nieuwe site, maar moet ik mij nu opnieuw aanmelden?
Want voorheen had ik gewoon mijn username om mee in te loggen en nu moet ik een e-mail adres invullen?
Alvast bedankt.

Vandaag me pakket binnen, zijn er weer van die havermout zakken stuk. 4 deze keer.
ref #: C571944

Wij komen onze isolaat eiwitten bij Carbery. Dit bedrijf wordt wereldwijd gezien als beste leverancier van isolaat eiwitten. Over kwaliteit hoef je je bij ons zeker er geen zorgen over te maken.Hee B&F,
Hoe komt het dat jullie neutrale whey isolaat maar 91 gram eiwit bevat? Bijna alle andere webshops en ook winkels hier in de stad verkopen neutrale isolaat met 93 gram eiwit. Moet ik me zorgen maken om de kwaliteit of hebben jullie gewoon meer andere stoffen er in zitten?

vrijdag voor t eerst bij body en fitshop besteld, zaterdag op de juiste tijd geleverd! dus echt super! ik heb de whey perfection en amoni direct gekocht. ik stond echt verbaast van de lekkere smaak van de whey maar de amoni smaakt natuurlijk nergens naar maar dat is logisch. ik doe in de ochtend een halve maatschep door me brinta heen en ong 15min na het sporten neem ik een shake met 2 maatscheppen. ik neem de amoni direct gelijk na het sporten. gebruik ik beide producten op deze manier juist?
danku!
?