Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer bestelling geplaatst, eindelijk eens de knoop doorgehakt om fat caliper aan te schaffen ;). Ook de nieuwe dextrose pure eens geprobeerd.

Uw referentienummer is: C574468
Bedankt voor je order! Gaan we regelen. Morgen in huis. Daarnaast is de Dextrose Pure echt een goede keuze. Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd en is naast zijn goede werking en door zijn natuurlijke smaak is het ook lekker om te drinken.

Ralf

Laatst bewerkt:
Nou vooruit dan maar ... vlak voordat het pand op slot gaat toch maar even een bestelling erin gegooid. Mijn vit-D is op en dat agmatine wil ik ook wel eens proberen. En als die cayenne echt helpt tegen mijn maagkrampjes ben ik sowieso blij (krijg een rauwe anus van al die scheten)

samples graag in chocolade smaak :)

C574515

Beste B&F

Bij jullie op=op afdeling staat Hybrid No in de beschrijving afgeprijsd voor 19,90. Aan de hand van die prijs wou ik het product bestellen, echter is de prijs tijdens het bestellen dan 24,90. Ik heb de klantenservice hier tot 2 keer toe over gemaild en beide keren zouden ze het spoedig veranderen. Twee dagen verder en het is nog niet gedaan :((?).

Ik zag dat de NoxiPro uitverkocht is. Komt deze nog terug binnen? Zoneen, welke is vergelijkbaar?

Thx!

Ik zag dat de NoxiPro uitverkocht is. Komt deze nog terug binnen? Zoneen, welke is vergelijkbaar?

Thx!

1.3 dimethylamylamine is verboden, dus zal wss niet meer terug komen.
michien wel dezelfde naam, maar zonder 1.3D. dus niet hetzelfde product.

Nou vooruit dan maar ... vlak voordat het pand op slot gaat toch maar even een bestelling erin gegooid. Mijn vit-D is op en dat agmatine wil ik ook wel eens proberen. En als die cayenne echt helpt tegen mijn maagkrampjes ben ik sowieso blij (krijg een rauwe anus van al die scheten)

samples graag in chocolade smaak :)

C574515
Bedankt voor je order! Is nog netjes verwerkt en verstuurd. Gaat vandaag geleverd worden!
Beste B&F

Bij jullie op=op afdeling staat Hybrid No in de beschrijving afgeprijsd voor 19,90. Aan de hand van die prijs wou ik het product bestellen, echter is de prijs tijdens het bestellen dan 24,90. Ik heb de klantenservice hier tot 2 keer toe over gemaild en beide keren zouden ze het spoedig veranderen. Twee dagen verder en het is nog niet gedaan :((?).
Inderdaad, had de klantenservice even op moeten pakken. Ik heb er even met mijn toverstok opgeslagen, de prijs is nu naar 19,90 euro gedaald:D

Thx!
Deze komt nog terug binnen, levertijd is onbekend maar zodra het er is. Zijn jullie de eerste die het weten!
Vanmiddag binnen gekomen zoals het hoort. 21:57 besteld en volgende dag binnen. top service!
Super SkyBlazer, bedankt voor je complimenten. Waarderen we :)

Ralf

In afwachting, welke kan ik dan best bestellen? Welke leunt het dichtste aan bij NoxiPro?

Thx!
Op dit moment zijn de betere Assault, 1MR en Neurocore. Hier krijgen we de beste recensies van. Een product zonder 1,3d is vanzichzelf iets minder sterk dan NoxiPro.

Ralf

Op dit moment zijn de betere Assault, 1MR en Neurocore. Hier krijgen we de beste recensies van. Een product zonder 1,3d is vanzichzelf iets minder sterk dan NoxiPro.

Ralf

Ok thx, zal die assault straks eens bestellen, samen met Real Gains, is zien of dit iets is :)

Ok thx, zal die assault straks eens bestellen, samen met Real Gains, is zien of dit iets is :)
Top:cool: Alvast bedankt, gaan we regelen. Beide zijn goede producten met een goede naam. Dus moet lukken, beide hebben kwalitatief hele goede ingrediënten.;)

Ralf

Tijdje niet geweest op de website, verandering is stukken beter vind ik zelf!

Als beloning bestelling C574910 gedaan ;)

Zeker een mooie site en nog steeds bezig om te vorderen.

Assault ga je zeker tevreden van zijn kwa smaak en werking, en de spieropbouwende ingredienten erin zijn ook al helemaal top !
Alsook geen crash achteraf

Tijdje niet geweest op de website, verandering is stukken beter vind ik zelf!

Als beloning bestelling C574910 gedaan ;)
Haha, super! Dankjewel, morgen in huis!:cool:
Zeker een mooie site en nog steeds bezig om te vorderen.
Bedankt Jesse, we zijn dagelijks bezig om verbeteringen door te voeren.
Assault ga je zeker tevreden van zijn kwa smaak en werking, en de spieropbouwende ingredienten erin zijn ook al helemaal top !
Alsook geen crash achteraf
Bedankt voor je compliment Matijaz, Assault krijgen we telkens betere reacties!

Ralf

Zo vandaag voor het eerst eens bij Body en Fitshop besteld. Heb wat samples isolaat Perfection besteld. Als die een beetje te nassen zijn hebben jullie er een vaste klant bij!

Vandaag de banaan geprobeerd. chemisch smaakje maar goed binnen te houden. Nu de rest nog ff uitproberen.

C575050

Weer is wat besteld, samples zijn altijd welkom :)

Heb omdat het zo cheap ass was, gelijk 3 potten WTF ingeslagen. Ik neem aan dat, ondanks het aangekoekt is en hard, prima te gebruiken is?

Gezien ik niet van te voren wist dat het harde spul was (wat jullie normaal er wel duidelijk bij zetten)

heb net bestelling geplaatst en per abuis niet met ideal direct betaald.
wel gekozen voor vooruitbetaling. dit ook direct na bestelling gedaan.
maakt dit uit voor levertijden? of zien jullie mijn betaling net zo snel?

C575133

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven