MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de banaan geprobeerd. chemisch smaakje maar goed binnen te houden. Nu de rest nog ff uitproberen.
Super, bedankt voor je compliment! De overige smaken zullen ook stuk voor stuk genieten zijn! Whey Perfection Superactie!
C575050

Weer is wat besteld, samples zijn altijd welkom :)
Bedankt voor je order, gaan we direct voor je verwerken!
Heb omdat het zo cheap ass was, gelijk 3 potten WTF ingeslagen. Ik neem aan dat, ondanks het aangekoekt is en hard, prima te gebruiken is?

Gezien ik niet van te voren wist dat het harde spul was (wat jullie normaal er wel duidelijk bij zetten)
Ja, klopt helemaal. Deze is inderdaad wat harder en daarom goedkoper. Je kunt het prima los maken en gebruiken. Prima goedje;)
heb net bestelling geplaatst en per abuis niet met ideal direct betaald.
wel gekozen voor vooruitbetaling. dit ook direct na bestelling gedaan.
maakt dit uit voor levertijden? of zien jullie mijn betaling net zo snel?

C575133
Als je het overschrijft wachten wij eerst totdat het geld op onze rekening staat. Dit duurt vaak 1-2 dagen. Zodra het geld bij ons ontvangen is versturen wij dit. Je krijgt dan een verzendbevestiging en hebt het de volgende dag.
voila, bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de assault en real gainer :) C575225
Bedankt voor je order! Gaan we voor je in orde brengen!:) Morgen in huis!

Ralf

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Whey Perfection Strawberry en Blackburn Stacker. De WP direct even geprobeerd, 1 klein beetje met melk en een klein beetje met water. Met melk vind ik de shake stukken lekkerder. Op de pot staat dat er 250 ml water bij moet doen. Kan dit dus eventueel vervangen worden door melk?

Verder bedankt voor de snelle levering, ik zal zeker nog eens bestellen !

Ik wil ook een fatburner bestellen , maar ik zie de bomen door het bos niet meer,

Welke zouden jullie mij aanraden?

Altijd vaste klant bij jullie, puike winkel maar wanneer komt de dexaprine weer?

Gr

Bezorgdatum vandaag 15.30 - 17.30
:fuu:

Edit: Er werd net aangebeld :D:D:D

Laatst bewerkt:
Bezorgdatum vandaag 15.30 - 17.30
:fuu:

Edit: Er werd net aangebeld :D:D:D

Dit is inderdaad een indicatietijd, soms heeft de postnl wat vertraging. Goed om te horen dat het alsnog is aangekomen!

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:21 ----------

Altijd vaste klant bij jullie, puike winkel maar wanneer komt de dexaprine weer?

Gr

Binnenkort zal hier een nieuwe variant van komen. Waarschijnlijk gaat dit sowieso nog wel 3 weken duren. Houdt de site dus even in de gaten! :D

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:21 ----------

En ik had nog zo gezegd chocolade graag krijg ik weer van die vanille... :(

Maar wel lekker snel bezorgd !

Ik heb je even een Pm gestuurd!

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:25 ----------

Ik wil ook een fatburner bestellen , maar ik zie de bomen door het bos niet meer,

Welke zouden jullie mij aanraden?

U kunt hiervoor bijvoorbeeld Lipo6x(black) pakken. Dit is op dit ons best verkochte/ meest krachtige vetverbrander.:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:27 ----------

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Whey Perfection Strawberry en Blackburn Stacker. De WP direct even geprobeerd, 1 klein beetje met melk en een klein beetje met water. Met melk vind ik de shake stukken lekkerder. Op de pot staat dat er 250 ml water bij moet doen. Kan dit dus eventueel vervangen worden door melk?

Verder bedankt voor de snelle levering, ik zal zeker nog eens bestellen !

Goed om te horen dat je je bestelling in goede orde hebt mogen ontvangen! Inderdaad dit kun je doen, echter is het wel zo dat ik u wil adviseren om dit met magere melk te gaan doen omdat je anders met de vetten zit. :D

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 19:27 ----------

Goed om te horen dat je je bestelling in goede orde hebt mogen ontvangen! Inderdaad dit kun je doen, echter is het wel zo dat ik u wil adviseren om dit met magere melk te gaan doen omdat je anders met de vetten zit. :D

Thanks voor het snelle antwoord. Ga het zeker even aanschaffen morgen. Hebben jullie een tip, voor na mijn stacker, te gaan gebruiken voor spiergroei?

Ziet er netjes uit de lijst van strong.Toch nog redelijk snel sinds de oude pre workouts niet meer mogen

zojuist besteld bedankkt voor de reactie :) (C575936)

Ik heb er ook biergist bij besteld , en ik zag dat er in de beschrijving 500 tablets stond , maar daar beneden bij de maat staat er 200.

Thanks voor het snelle antwoord. Ga het zeker even aanschaffen morgen. Hebben jullie een tip, voor na mijn stacker, te gaan gebruiken voor spiergroei?

Nr 1:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 21:45 ----------

Ziet er netjes uit de lijst van strong.Toch nog redelijk snel sinds de oude pre workouts niet meer mogen

Ik denk zelfs dat Strong! de meeste heftige/sterkste pre-workout in de internationale markt gaat zijn. We hebben voor deze pre-workout letterlijk alles gegeven.:) Ik zie nu zelfs geen pre-workout die in de buurt komt ook niet van USP of BSN!:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 21:46 ----------

zojuist besteld bedankkt voor de reactie :) (C575936)

Ik heb er ook biergist bij besteld , en ik zag dat er in de beschrijving 500 tablets stond , maar daar beneden bij de maat staat er 200.

Ok, als er 500 in de winkelwagen staat dat is het goed. Laat het mij maar weten. :) Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 21:47 ----------

Denken jullie dat dit Product zich kan meten met hard en bijv noxipro ?

Ja. Ook al mag dmaa niet meer, met deze samenstelling heb je echt een heel goed effect. Qua ingredienten zelfs veel beter nog.:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 21:48 ----------

top bedankt ralf nu kan ik wel inloggen op de nieuwe site!

ok!:)

Is Strong! het vervangende product voor Hard!? Zo ja, heb ik hier (nu al) mijn bedenkingen bij...

Per dosering/maatschep:

Creatine HCL 500 mg
Creatine Orotate 500 mg
Creapure 1000 mg

Waarom in godsnaam 3 creatinesoorten als er maar 1 echt effectief bewezen is? Tevens ondergedoseerd... Zelfs nog aan de lage kant bij 2 scheppen

Arginine Nitrate 750mg

Leuk, maar Arginine is onderhand uitgerangeerd en op zijn retour, hoort niet meer thuis in de nieuwste producten. Ik had hier liever L-Citrulline (Malaat) voor in de plaats gezien

Beet Root Powder 200 mg

Geen op of aan -merkingen

L-Arginine 500 mg

Zelfde verhaal als bij de Nitraat

Agmatine 250mg

Super, maar minimaal 2 schepjes nodig om de ondergrens van doseren aan te tikken

Glycocarn (Sigma-Tau) 150mg

Niet bekend bij mij, maar klinkt veelbelovend

L-Carnitine Tartrate 250mg

Hopeloos, heeft geen goede staat van dienst en bovendien bieden jullie hier (zelfs van eigen merk) een superieure vorm van aan in de vorm van Acetyl L-Carnitine

Beta Alanine 1000mg

Altijd goed, maar net als bij de Agmatine wederom 2 scheppen nodig voor de ondergrens

Creatinol-O-Phosphate 500mg

Wederom super, wederom ondergedoseerd

Caffeine 200mg

200mg is een mooie hoeveelheid, als je echter 2 scheppen neemt om van de rest van de ingrediënten het broodnodige binnen te krijgen komt je al op 400mg uit, laat staan de 600mg bij 3 scheppen (ja, sommige ingrediënten in dit lijstje vereisen daadwerkelijk 3 scheppen Strong! om effectief gedoseerd te worden)

Citrus Aurantium 250mg
(synephrine, tyramine, N-methyltyramine, octopamine)

De verhouding is hier onduidelijk, maar de meeste andere pre-workouts overschrijden de 50mg grens niet als het op synephrine aan komt. Aangezien deze als eerste in dit rijtje voorkomt, lijkt mij deze ontzettend hoog gedoseerd?

Acacia Rigidula 50mg

Lang leve de 'vervanger' van 1,3 DMAA!

Phenyethylamine 50mg

Prima, maar had deze liever in de 'beta' vorm gezien zoals te vinden in bijvoorbeeld Craze en Amphetalean

Astragin 25mg

Verbeterde opname en versterkende werking kunnen we alleen maar aanmoedigen :)

Uberhaupt al aanbevelen dat er 2 scheppen gebruikt moet worden vind ik vreemd, en wekt bij mij niet echt de indruk dat er over na is gedacht. Gooi er dan een wat grotere scoop in? Er zijn zoveel pre-workouts die hier ontzettend misbruik van maken en consumenten misleiden wat uiteindelijke hoeveelheid servings betreft...

Maargoed, dit is mijn eerste indruk. B&F kennende zullen ze beter weten dan ik wat en hoe zij dergelijke producten formuleren... Toch zou ik graag een pre-workout van eigen merk zien zonder creatine, aangezien kleine hoeveelheden niet echt effectief zijn (zeker niet zo vlak voor de training) en de meesten die creatine (willen) gebruiken dit er toch los naast gebruiken.

Mochten jullie op voorhand samples verstrekken om mensen van de werking te overtuigen, dan houd ik mij aanbevolen. Uiteraard ben ik bereid een uitgebreide review te plaatsen! :)

Ben het niet eens met je opmerking over de creatines, HCl is zeker bewezen en is zelfs beter dan mono, veel beter oplosbaar in water en word dus ook beter opgenomen. Van hcl heb je maar 2-2.5g nodig tegenover 5g mono.

Ik ben het echter wel met je eens dat de doseringen van de meeste ingrediënten veel te laag zijn ( terwijl het wel goede ingredienten zijn! )

Zelf neem ik allang geen pre workouts meer, ik maak lekker m'n eigen brouwsel met losse ingredienten (ook bijna allemaal van BF huismerk.)

2.5g COP, 3g beta alanine, 2.5g creatine hcl, 1g agmatine, 200mg caffeine, 250mg EGCg en dan nog een 20-30mg DMAA ( flink van ingeslagen op eBay vlak voor de ban :D ) kan nog wel Ff vooruit hahaha

Is Strong! het vervangende product voor Hard!? Zo ja, heb ik hier (nu al) mijn bedenkingen bij...

---

Uberhaupt al aanbevelen dat er 2 scheppen gebruikt moet worden vind ik vreemd, en wekt bij mij niet echt de indruk dat er over na is gedacht. Gooi er dan een wat grotere scoop in? Er zijn zoveel pre-workouts die hier ontzettend misbruik van maken en consumenten misleiden wat uiteindelijke hoeveelheid servings betreft...

Maargoed, dit is mijn eerste indruk. B&F kennende zullen ze beter weten dan ik wat en hoe zij dergelijke producten formuleren... Toch zou ik graag een pre-workout van eigen merk zien zonder creatine, aangezien kleine hoeveelheden niet echt effectief zijn (zeker niet zo vlak voor de training) en de meesten die creatine (willen) gebruiken dit er toch los naast gebruiken.

Mochten jullie op voorhand samples verstrekken om mensen van de werking te overtuigen, dan houd ik mij aanbevolen. Uiteraard ben ik bereid een uitgebreide review te plaatsen! :)

Ook hier sluit ik me gedeeltelijk mee aan.
Veel ingredienten zijn gewoon ondergedoseerd, kijk bijvoorbeeld alleen al naar creatinol-o-phosphate of agmatine, nu lijkt het gewoon op een trace element, want nu moet je meerdere doseringen nemen om aan een toereikende dosering te komen, echter zit je met de cafeine dan al op 600mg of meer....

Verder staat er nog: Mix per dosering (2 afgestreken maatschepjes) in 200ml water, vruchtensap of sportdrank.
En daar onder staat weer:

Samenstelling Strong!
Per dosering/maatschep:
....

Is een dosering nu 1 of 2 scheppen...
Want als het 2 scheppen is dan klopt die 45 trainingen weer niet ???

Bodeyenfit het ziet er zeker goed uit, begrijp me niet verkeerd, alleen qua dosering mja nee dat wordt 'm niet echt.
En voordat ik weer 'n gele kaart aan m'n broek krijg, het is niet bedoeld om bodyenfit zwart te maken.... -.- zet alleen m'n twijfels specifiek bij dit product.

Laatst bewerkt:
Samenstelling Strong!
Per dosering/maatschep:

Creatine HCL 500 mg
Creatine Orotate 500 mg
Creapure 1000 mg
Arginine Nitrate 750mg
Beet Root Powder 200 mg
L-Arginine 500 mg
Agmatine 250mg
Glycocarn (Sigma-Tau) 150mg
L-Carnitine Tartrate 250mg
Beta Alanine 1000mg
Creatinol-O-Phosphate 500mg
Caffeine 200mg
Citrus Aurantium 250mg
(synephrine, tyramine, N-methyltyramine, octopamine)
Acacia Rigidula 50mg
Phenyethylamine 50mg
Astragin 25mg

Komt in totaal neer op 6175mg per dosering (ik ga er gemakshalve van uit dat dat gelijk staat aan 1 schep)

Derhalve staat:

Netto inhoud: 435 gram - 45 trainingen.

In geval van 1 schep voor 1 dosering garant voor 70 trainingen (435000mg : 6175mg) en in geval van 2 scheppen voor 1 dosering dus 35 trainingen (435000mg : 12350mg).

Bovenstaand gegeven van B&F (45 trainingen) is hoe dan ook onjuist...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven